Aihe: wah pedaali
1 2 3 4 5
Sam Hotman
26.12.2008 20:42:53
ZW45 wahin sweeppi on laajempi. Ei ole myöskään sitä yläpää kihinää niin rankasti kun pedaalin polkee pohjaan.

Mites syökö paljon signaalia poispäältä ollessaan?
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
Tinippa84
26.12.2008 20:57:42

Mites syökö paljon signaalia poispäältä ollessaan?

En ole ainakaan huomannut, toisaalta en ole kyllä kiinnittänyt huomiotakaan asiaan. En usko, että syö sen kummemmin kun mikään muukaan.
Jucciz
26.12.2008 21:39:50 (muokattu 26.12.2008 21:40:32)
Täällä pari RMC Picture Wahilla soittamaani pätkää, jos jotakuta kiinnostaa:
http://mp3.jucciz.com/rmc_picture_wah/
Sam Hotman
26.12.2008 22:07:05
Täällä pari RMC Picture Wahilla soittamaani pätkää, jos jotakuta kiinnostaa:
http://mp3.jucciz.com/rmc_picture_wah/

Tuohan kuulostaa hemmetin hyvältä! Paljonkos tuollainen wahi sitten kustantaa ja mistä saisi?
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
Jucciz
26.12.2008 22:26:50
Tuohan kuulostaa hemmetin hyvältä! Paljonkos tuollainen wahi sitten kustantaa ja mistä saisi?

Ekana tulee mieleen tää paikka, mut niillä ei ainakaan nyt oo varastossa. Soita ja kysy, millä aikataululla pystyvät toimittamaan:

http://www.custom-sounds.com/epages … 1a274159fa3d3d0649+FI/products/1568
htm
26.12.2008 22:42:24

6v vanhaa crybabyy ei kannata lähtee korjailee. mutta kiitos vinkistä, kuulostaa hyvältä toi picture wah, mistä päin suomea sitä saa?

Jos et halua korjailla, niin meillä näpertäjillä on tuolle kyllä käyttöä. Anna pois! Maksan postit/tulen hakemaan.

nimimerkillä: "Oman -93 crybabynsa tunnistamattomaksi modannut"
McNulty
26.12.2008 22:46:19 (muokattu 26.12.2008 22:51:21)
Ekana tulee mieleen tää paikka, mut niillä ei ainakaan nyt oo varastossa. Soita ja kysy, millä aikataululla pystyvät toimittamaan:

http://www.custom-sounds.com/epages … 1a274159fa3d3d0649+FI/products/1568

- - -

Ouch. Hinta on aika suolainen.

Niin no... 535Q on n. 180€ T-kaupassa ja puhutaan kuitenkin ihan eri laitteista ja soundista. Kannattaa kysästä josko Picture Wahin hinnassa olisi neuvotteluvaraa.

Picture Wahia on arvioitu tulevan lisää tammikuun aikana. Katsotaan nyt miten Geoffrey jaksaa kolvailla :)
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
HeavyMachinery
27.12.2008 00:25:28 (muokattu 27.12.2008 00:25:42)

Heitetään peliin mustalammas ja samalla oma suosikki:

Automagic Silvermachine.
http://gtrgear.com/MusicianSoundDesign/Silvermachine/Silvermachine.htm

Jos ei hae wahilta sellaista funkki lätkytystä vaan pikemminkin heivii liidien "phaser" tyylistä soundia niin tämä on kuningas. Poikkea perinteisen wahin rakenteesta rajusti kun se perustuu faderiin eikä potikkaan. Aktivoituu kun laittaa jalan päälle, poljin osan jäykkyttää voi säätää ja toimii siten hyvin stady wahinakin ja wahin voi myös kytkeä päälle/pois vieressä olevasta kytkimestä esim. jos käyttää sitä sooloja boostaamaan.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
benzin
27.12.2008 23:57:27

Joo. siis täällä jatkuu? No , minustakin wahin valinta perustuu siihen mitä haluaa soittaa. Itse diggaan psykedeelisestä (wwwhhhoooouuu..)enkä niinkään kovasti chaka-chaka jutuista. Siksi tämä snarling dogin Whine-o addicted to wha. Siinä on eri vaihtoehtoja eri biisien mukaan. Tässä sivu:
http://www.snarlingdogs.com/products/swhino.html
K3babi
28.12.2008 00:33:12
mistäs täältä koti suomesta noita Geoffrey Teese RMC-waheja saa?
McNulty
28.12.2008 13:13:23
mistäs täältä koti suomesta noita Geoffrey Teese RMC-waheja saa?

Custom Sounds ja Customshop
www.customshop.fi
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
K3babi
28.12.2008 13:52:00
kuinka paljon tuo kyseinen wah eroaa soundi puolelta n.10 v vanhaan perus crybabyyn?
McNulty
28.12.2008 15:31:12 (muokattu 28.12.2008 15:33:37)
kuinka paljon tuo kyseinen wah eroaa soundi puolelta n.10 v vanhaan perus crybabyyn?

Niin mikä kyseinen wah? RMC-waheja kun onpi vissiin 7 erilaista. Itselläni on Picture Wah (ns. RMC4), enkä ole sitä vertaillut rinnakain n. 10 vuotta vanhoihin perus-Babyihin. Kannattaa ottaa oma wahi mukaan Customille ja testailla siellä vuorotellen eri RMC waheja... kunhan niitä taas maahan saapuu.
MarkoA
28.12.2008 17:49:17
Itse olen ollut pirun tyytyväinen tuohon omaan modattuun Voxin wahiin ja se oli lähtötilanteessakin tosi mieluisa.

Sori kun tungen topicciin omine kysymyksineen, mutta viitsitkö kertoa mistä modauksesta on kyse ja miten se vaikuttaa? Kits!
Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan!
slapvete
28.12.2008 23:53:48
Jos kolvi pysyy kädessä ja budjetti ei anna RMC:hen periksi, niin peruscrybabyyn Fulltonen potikka, DPDT-switchillä true bypass, bufferi hittoon ja Faselin induktori - keltainen vintagempaan, punainen modernimpaan. Toimii! Tein noita pari, itselle ja frendille, tyhmyyksissäni menin luopumaan omastani...
51% motherfucker, 49% son of a bitch
koponen
29.12.2008 09:46:06
Sori kun tungen topicciin omine kysymyksineen, mutta viitsitkö kertoa mistä modauksesta on kyse ja miten se vaikuttaa? Kits!

Olen laiska selittämään mitä olen itse tehnyt, joten laita Googleen vaikka "Vox V847 Mod" niin alkaa tarinaa löytymään.
I'm endorsed by Marshall
s8na
29.12.2008 10:22:16

Jos kolvi pysyy kädessä ja budjetti ei anna RMC:hen periksi, niin peruscrybabyyn Fulltonen potikka, DPDT-switchillä true bypass, bufferi hittoon ja Faselin induktori - keltainen vintagempaan, punainen modernimpaan. Toimii! Tein noita pari, itselle ja frendille, tyhmyyksissäni menin luopumaan omastani...

Lauantaina olin soittelemassa jätkien kanssa ja alkuu ihmetytti et miks ei taho löytyä soundeja vahvarista, repäsin perus crybabyn pois pedaaliketjusta ja vaikutus oli huomattava. Aattelin kans huvikseni tuon true-bypassin siihe modata, kytkin on jo olemassa.
"All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver
K3babi
29.12.2008 11:58:25
Onkos noista Morley waheista mihinkään?
McNulty
29.12.2008 13:03:38
Onkos noista Morley waheista mihinkään?

Morley jakaa aika voimakkaasti mielipiteet niistä pitäviin ja pitämättömiin. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan. En ole koskaan diggaillut niiden tonesta, kiikkulaudan tuntumasta, laitteen koosta jne. Toinen puolisko nimenomaan diggailee niiden soundia ja kiikun toimintaa/tuntumaa. Nämä ovat sellaisia asioita joita pitää vain itse kokeilla ja tehdä päätökset sen perusteella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)