loosah 17.12.2008 23:36:49 | |
---|
Uskomattoman hieno palvelu! Vähän niin ku radio, jossa voit itse valita levyt/biisit, tehdä omat playlistit jne.. Ilmainen versio toimii mainosrahoitteisesti, joten väliin voi ilmeisesti tulla jotain mainoksia (itselleni ei ole vielä tullut yhtään), mutta maksullinen toimii ilman mainoksia ja palvelu on järkevän hintainen siihen nähden, miten suurta on tarjonta. Tekemistäni hauista löytyi varmaankin 8/10, johtuen siitä, että suuri osa isoimmista levy-yhtiöistä on hommassa mukana. Näyttää liian hyvältä ollakseen totta.. Ehkä hinta pian pompsahtaa. Tän tyyppisessä ratkaisussa on ehkä musajakelun tulevaisuus? GIGO |
tuluppa 25.12.2008 16:30:43 (muokattu 25.12.2008 16:34:07) | |
---|
Sain inviten, ja koukuttihan se välittömästi. Jos tilaisuus tulee, suosittelen täysiä kokeilemaan. Jos musiikin nettijakelun tulevaisuus on tässä, en pane ollenkaan pahakseni :) Tästä voisi jopa maksaa tuon 99e/vuosi. muumiii |
superfly 25.12.2008 18:04:42 | |
---|
Ei tuossa palvelussa ole mitään järkeä jos inviten vaatii... Haluaisin kovasti testailla tuota mutta eivät päästä mua sitä tekemään ilman inviteä. Mikä järki siinä on? Killing internet dragons is serious business! |
zekeode 25.12.2008 18:48:44 | |
---|
Ei tuossa palvelussa ole mitään järkeä jos inviten vaatii... Haluaisin kovasti testailla tuota mutta eivät päästä mua sitä tekemään ilman inviteä. Mikä järki siinä on? Maksa 1e/päivästä tai 10e/kk 10e on aivan naurettavan halpa hinta tuosta, ja sen jälkeen saa päivittäin invitejä annettavaksi, ja jos et halua kuukauden jälkeen jatkaa maksamista, niin siirryt käyttämään tuota ilmaista (mainosrahotteista). Toi palvelu on todellakin liian hyvää ollakseen totta. Kaikille joille olen inviten antanut on sanonut samaa. Ei kannata tästä suunnasta kerjätä invitejä, kun niistä on jo jonoa... :( |
superfly 25.12.2008 19:42:33 (muokattu 25.12.2008 19:42:43) | |
---|
Maksa 1e/päivästä tai 10e/kk Hinta on toki halpa mutta kyllähän sitä testaamaan tarvii päästä ennen kuin rahaa laitan menemään. Ei kannata tästä suunnasta kerjätä invitejä, kun niistä on jo jonoa... :( Tämä ei suinkaan ollut kitinäni tarkoituskaan :) Killing internet dragons is serious business! |
loosah 25.12.2008 21:48:40 | |
---|
Ymmärtääkseni spotify on tällä hetkellä testausvaiheessa, mutta tulevaisuudessa kuka tahansa voi kuunnella mainosrahoitteista versiota ilmaiseksi (ilman invitea). On toi kyllä niin koukuttava palvelu... Kaikki maailman musa yhden painalluksen päässä. GIGO |
zekeode 25.12.2008 22:09:51 | |
---|
Hinta on toki halpa mutta kyllähän sitä testaamaan tarvii päästä ennen kuin rahaa laitan menemään. Jos annan 10e takaisin, jos et ole tyytyväinen? Luovutat vaan accountin sitten minulle, niin voin jakaa muille invitejä. :D Kuten yllä mainitaankin, niin lähes kaikki maailman musiikki yhden palvelun takana... |
Manaatti 26.12.2008 01:21:48 | |
---|
Jos annan 10e takaisin, jos et ole tyytyväinen? Luovutat vaan accountin sitten minulle, niin voin jakaa muille invitejä. :D Kuten yllä mainitaankin, niin lähes kaikki maailman musiikki yhden palvelun takana... Juup, torrentit, eiku... Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. |
Juup, torrentit, eiku... Liian vaikeaa |
tuluppa 26.12.2008 12:19:34 | |
---|
Juup, torrentit, eiku... Niin yesterday muumiii |
superfly 26.12.2008 13:34:17 | |
---|
Tässä ei varmaan myöskään onnistu musan kuljettaminen mukana? 80 prosenttia mun musan kuuntelusta tapahtuu mp3-soittimella kuitenkin. Killing internet dragons is serious business! |
Anarkiapurilainen 26.12.2008 13:58:24 | |
---|
Millanen äänenlaatu? Pitäs olla se 160 kpbs vähintään (mielummin tietty jotain ~200 kpbs VBR) että viittii käyttää, toivottavasti eivät ole ahneuttaan lähteneet tuosta tinkimään. |
zekeode 26.12.2008 14:17:43 | |
---|
Millanen äänenlaatu? Pitäs olla se 160 kpbs vähintään (mielummin tietty jotain ~200 kpbs VBR) että viittii käyttää, toivottavasti eivät ole ahneuttaan lähteneet tuosta tinkimään. http://en.wikipedia.org/wiki/Spotify |
Anarkiapurilainen 26.12.2008 17:27:17 | |
---|
Vaikuttaa aika helvetin hyvältä. Otan mielellään inviten vastaan jos jollain sattuu olemaan. |
Planetist 26.12.2008 23:59:02 | |
---|
Vaikuttaa aika helvetin hyvältä. Otan mielellään inviten vastaan jos jollain sattuu olemaan. Juu, sama. |
lxi 27.12.2008 00:21:08 | |
---|
Vaikuttaa aika helvetin hyvältä. Otan mielellään inviten vastaan jos jollain sattuu olemaan. Kuten myös. |
Tarkastaja 27.12.2008 01:18:33 | |
---|
Tän tyyppisessä ratkaisussa on ehkä musajakelun tulevaisuus? Jees, lähes kaikki maailman musa napin painalluksen päässä. Mikäli tää palvelu pysyy pystyssä niin kyllä veikkaan että vois olla se laittoman nettilatailun tappaja tässä. Ostin kuukauden käyttöaikaa ilman kokeilua enkä voi sanoa pettyneeni. Tosin vähän ristiriitaiset tunnelmat on kuitenkin kun on tuota levykokoelmaa tullut vuosien varrella kartutettua niin oon jo pitkään epäillyt että löytyykö niille tulevaisuudessa enää käyttöä. |
mrk 28.12.2008 00:05:54 | |
---|
Hetken Googlauksen jälkeen onnistuin avaamaan ilmaisen accountin ja hyvältä vaikuttaa toistaiseksi. Macilla ja Windowsilla molemmilla toimii hienosti. Valikoimaa mukavasti ja äänenlaatu riittävän hyvä. 10 euroa tästä kuukaudessa, varsinkin jos valikoima paranee, on enemmän kuin kohtuullista. Vielä kun saisivat kännykkäversion tehtyä (S60 devaajia etsivät parhaillaan) "Short On Long Term Goals" |
Conrad Lant 28.12.2008 01:14:07 | |
---|
Jees, lähes kaikki maailman musa napin painalluksen päässä. Niin kauan kun tarjolla ei ole sitä oleellista osuutta maailman musiikista, eli esim. Bad Vugumin tai Alternative Tentaclesin koko katalogia, ei tällaisella palvelulla ole minulle mitään lisäarvoa. Plussaa toki Vorbiksen käytöstä, helvetin iso miinus suljetusta koodista. |
Jokunen 28.12.2008 10:45:47 | |
---|
Olis kiva kokeilla, jos sais kutsun joltain. "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |