Aihe: Kustom solo 16R vs. Crate GX15R
1
Billsner
18.02.2004 16:09:04
Kumpi kannattaisi ostaa? Musiikki jota soitan on alavireistä metallia. Kotikäyttöönhän tuo tulisi.

http://www.kustom.com/products/guitar_amps/solo16r.asp 120€

http://www.crateamps.com/html/product.cfm?pid=50 139€
"I have become Death, destroyer of worlds!"-Xzar
p130
18.02.2004 16:15:30

Mitenkäs olisi Kustom tube12... Minun mielestäni parempi kuin nuo kaksi mainitsemaasi ja halvempikin!

Haulla pitäisi löytyä paljon juttua tube12:sta.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Skunk
18.02.2004 19:32:49

Itse suosittelisin myös tuota Kustom Tube 12:sta. On nimittäin hyvä ja halpa vahvistin kotikäyttöön. Särö ei ehkä sovellu alavireiseen vääntöön, mutta puhdas on loistava. Itse olen ainakin saanut kelpo metalli saundin pistämällä bossin metalzonen tube 12:n eteen.
"Failure lurks where courage doesn't dare to show" -MJ
palelee
18.02.2004 19:45:44
Itse suosittelisin myös tuota Kustom Tube 12:sta. On nimittäin hyvä ja halpa vahvistin kotikäyttöön. Särö ei ehkä sovellu alavireiseen vääntöön, mutta puhdas on loistava. Itse olen ainakin saanut kelpo metalli saundin pistämällä bossin metalzonen tube 12:n eteen.

onkos sulla laittaa mitään sound clippiä?
Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä.
Billsner
18.02.2004 20:39:53

Voi olla ihan kiva yhdistelmä. mutta budjetti ei riitä molempiin ja haen sellaista vahvaria tyylin "johto seinään ja rokkaamaan".
"I have become Death, destroyer of worlds!"-Xzar
Xcalibur
27.04.2004 01:53:52
Pakko tähänkin on kommentoida, vaikkei topic välttämättä enää keskustelun aloittajalle ajankohtainen olisikaan... :)

Omistan itse Crate GX-15R pömpelin, ja puolen vuoden kokemuksella voin sitä suositella.

Kotikäytössä ei hanoja viitsi desibelejen vuoksi raottaa puoleenkaan väliin, joten ainakin omassa tapauksessani tehot riittävät. Säröillä ja kaiuilla saan Ibanez GRX-140:ni laulamaan kiitettävästi kaikkea Black Sabbathin Paranoidin ja rautalankamusiikin kautta RHCP:n Under the Bridgeen...
Billsner
27.04.2004 08:50:34
Omistan itse Crate GX-15R pömpelin, ja puolen vuoden kokemuksella voin sitä suositella.

Säröä voisi olla enemmän. Puhdas kanava on mukavan lämmin (vaikka trankku onkin). Ihan kiva kotikäytössä.
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
Spiralmind
27.04.2004 10:29:45 (muokattu 27.04.2004 10:30:15)

Mulla oli Crate GX15 ekana vahvistimena enkä kyllä hirveesti tykännyt ja myin sittemmin pois. Särö oli melkoista puuroa ja muutenkin ruman kuulonen. Puhtaalla muistaakseni ihan menettelevän kuulonen mutta en osaa hirveen hyvin sanoa kun siitä on aikaa kun tuo vahvistin mulla vielä oli ja sitäpaitsi nykyään varmaan kuuntelee soundeja eri korvalla kuin silloin useampi vuosi sitten soittamisen alkuaikoina.
Hotakainen
27.04.2004 10:59:12 (muokattu 27.04.2004 10:59:56)
Mites se analogisesti mallintava pikkubehringeri? Sitähän on täällä paljon kehuttu.
No voi jumalauta
Billsner
27.04.2004 15:18:29
Mites se analogisesti mallintava pikkubehringeri? Sitähän on täällä paljon kehuttu.

Kuulemma ihan kiva. Aika paljon on jauhettu siitä tällä palstalla. Haulla pitäis löytyä.
toxic
27.04.2004 15:24:00

Tarkoitatko sitä jossa on v-amppi sisällä, siis silleen.
Olli S.
27.04.2004 16:57:51

Tarkoitatko sitä jossa on v-amppi sisällä, siis silleen.

Luultavasti kuitenkin sitä Trademark 10 kopiota. V-Amp ei taida kovin analoginen olla.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
Keke Urlaub
27.04.2004 17:05:50

Olen itse tube12:a kokeillut, enkä ihmeemmin tykännyt varsinkaan säröpuolesta. Tuohon hintaluokkaan aika vaikea on kyllä löytää mitään, mikä täysin miellyttäisi. Se Behkun tm10-kopio kuuluu kovin epäluotettava peli olevan. Kannattaisiko pistää hieman sukanvarteen ja odotella vaikkapa kesätyörahoja mieluummin kuin pahoittaa mielensä kökkösurisijalla?
Made in Bed.
LaXu
27.04.2004 17:13:25
Mulla oli Crate GX15 ekana vahvistimena enkä kyllä hirveesti tykännyt ja myin sittemmin pois.

Kuten myös mullakin. Ei se sinänsä mikään toivoton tapaus ole, mutta aika honottava soundi siinä oli. Mitenkäs olisi Roland Cube 15? Hintaa 125€ Thomannilla.

Turha noista pienistä pömpeleistä on kuitenkaan odottaa mitään hirmuista särövallia.
Keke Urlaub
27.04.2004 17:14:27

Kuten myös mullakin. Ei se sinänsä mikään toivoton tapaus ole, mutta aika honottava soundi siinä oli. Mitenkäs olisi Roland Cube 15? Hintaa 125€ Thomannilla.

Turha noista pienistä pömpeleistä on kuitenkaan odottaa mitään hirmuista särövallia.

Kas kun ei kuutio itselläni tullut mieleen. Siinä se on. Sitten, jos säröt ei riitä tms., hommaa distortionin siihen eteen.
Made in Bed.
PekkaRii
27.04.2004 19:55:15
Juu, ei se GM110 olenkaan huono ole. Kovat murinat ja jyrinät siitä lähtee. Ennekin olen sanonu ja sanon lisää, ett' Behkusta tulee uudempi ja kestävämpi versio kuulemma parin viikon päästä suomeenkin. Eli siinä pitäisi pääte kestää.

Helvetisti parempi se on ainakin kun tuo Kustom solo 16R.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
Billsner
27.04.2004 22:36:25
Siis... Minä olen jo vahvistemeni ostanut. Päädyin Crateen, koska sain sen käytettynä sopivaan hintaan. Ihan kiva vehje tuo on, mutta säröä voisi tosiaan olla enemmän. Hommasin sille kaveriksi Yerasov grunge-pedaaliin niin johan alkoi säröä löytymään (samalla sain kanavanvaihtopedaalin :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)