Mr. Speed 23.12.2008 20:54:27 (muokattu 23.12.2008 20:54:40) | |
---|
Dublat. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
opaa 24.12.2008 01:03:13 | |
---|
Kun nyt vain tekisivät selväksi ettei nämä uudet ole ihan sitä samaa laatua kuin vanhat, niinkuin Marshall joka rahastaa teinien (vanhempien) rahat MG-sarjallaan. Eikös se olisi vähän huonoa bisnestä? :) Emmä niin tekisi, mä rahastaisin kaiken minkä irti saa. |
DZN 24.12.2008 12:43:39 | |
---|
Lienenkö siis tehnyt sijoituksen kun olen kaupat sopinut wanhasta VHT:sta? =) Voi olla. Tosin ei välttämättä, koska mallit pysyvät ja hinnat pysyvät täysin samoina. Eroina on vain se, että uusissa lukee logossa Fryette amplification VHT:n sijaan. Mitään muuta eroa ei vahvareihin tule. Tosin, hulluimmat voivat maksaa VHT logoisista enemmän. Aka. Dino and 6077dino |
Henkka1000 24.12.2008 15:48:38 | |
---|
Voi olla. Tosin ei välttämättä, koska mallit pysyvät ja hinnat pysyvät täysin samoina. Eroina on vain se, että uusissa lukee logossa Fryette amplification VHT:n sijaan. Mitään muuta eroa ei vahvareihin tule. Tosin, hulluimmat voivat maksaa VHT logoisista enemmän. No onhan tollanen jykevä VHT-lätkä paljon komeempi ja munakkaampi ku joku kaunokirjotuksella (oletan) oleva teksti. ;) Onnellista joulua ja hyvää uutta vuotta! Eiku.. |
Juicy 24.12.2008 23:13:46 | |
---|
Eikös se olisi vähän huonoa bisnestä? :) Emmä niin tekisi, mä rahastaisin kaiken minkä irti saa. Niin jo joo, jos miettii nykyistä talouden tilaa. En minäkään tietysti pistäisi pahakseni, vaikka ultra leadia saisi Fryetten valmistamana samaan hintaan kuin vaikkapa Bugeraa :D Olettaen että laatu ei enää siitä heikkene... "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
kimurantti1 24.12.2008 23:20:59 (muokattu 24.12.2008 23:23:38) | |
---|
Niin jo joo, jos miettii nykyistä talouden tilaa. En minäkään tietysti pistäisi pahakseni, vaikka ultra leadia saisi Fryetten valmistamana samaan hintaan kuin vaikkapa Bugeraa :D Olettaen että laatu ei enää siitä heikkene... Uaaah, EI. :-D Kun Fryette jatkaa vanhojen VHT -vahvistimien valmistusta uudella nimellä ja nykyisellä hinnalla. VHT-nimellä aletaan valmistaa jotain aivan muuta, ja vahvistimien kuvien perusteella porukka tässä ketjussa on veikkaillut, että kyse on parin sadan euron kiinan ihmeistä. |
Antti1 24.12.2008 23:24:16 | |
---|
VHT-nimellä aletaan valmistaa jotain aivan muuta, ja vahvistimien kuvien perusteella porukka tässä ketjussa on veikkaillut, että kyse on parin sadan euron kiinan ihmeistä. Mä luulen, ettei homma mee edes noin. Olettaisin hintojen pysyvän suht korkealla ja tuon uuden firman ratsastavan parhaansa mukaan vanhalla maineella. Tosin varmasti hintataso jonkunverran putoaa entisestä, luulen. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
kimurantti1 25.12.2008 00:00:00 | |
---|
Mä luulen, ettei homma mee edes noin. Olettaisin hintojen pysyvän suht korkealla ja tuon uuden firman ratsastavan parhaansa mukaan vanhalla maineella. Tosin varmasti hintataso jonkunverran putoaa entisestä, luulen. Jep. Saas nähdä millaista tavaraa tulee. Eihän sitä ole kiveen hakattu, että sieltä kiinasekundaa tulisi, mutten vaan jaksa uskoa, että sieltä ihan VHT:n entistä laatua on tulossa. |
spacemonkeyevolution 25.12.2008 11:49:37 (muokattu 25.12.2008 11:50:16) | |
---|
Damn. Kohta meidän VHT -huoneestakin tulee sitten suosittu kun alkaa tulla ylenmäärin halpoja VHT tuotteita. Hymiötä perään ;) Tosissaan jos puhutaan niin ei minusta mikään hyvä juttu, mieluummin olisi homma saanut jatkua entisellään, mutta toisaalta, ei itselle niin väliä, jos ja kun näiden hyväksi todettujen VHT tuotteiden valmistus jatkuu kuitenkin, joskin eri nimellä. VHT -huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=770 |
Antti1 25.12.2008 11:58:38 | |
---|
Jos oikein kehtaa toivoa, niin noita rahoja käytettäisiin tuote- ja tuotannon kehittelyyn, jotta saataisiin jatkossa vieläkin parempia laitteita hieman edullisemmin. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
pekurides 25.12.2008 14:03:18 (muokattu 25.12.2008 14:06:07) | |
---|
Jos oikein kehtaa toivoa, niin noita rahoja käytettäisiin tuote- ja tuotannon kehittelyyn, jotta saataisiin jatkossa vieläkin parempia laitteita hieman edullisemmin. Vähän niinku meillä Fortumissa..... :=) älkää unta nähkö, bisnes se on mikä jyllää! ..ja laadukkaat sekä pitkään kestävät laitteet "hieman edullisemmin" on äärimmäisen huonoa bisnestä, nippanappa takuuajan saa mennä. laatu sitten erikseen, se maksaa ja paljon. Tunteella päin vittua. |
pekurides 25.12.2008 14:17:28 | |
---|
Hiukan samantyyppinen tai täysin eri juttu miten vaan: Sansamp PSA-1.1 valmistus siirrettiin jenkeistä kiinaan (vissiin) ja komponentteja vaihdettiin halvempiin ... hommaa perusteltiin kuulema siten että ei olisi tarvinnut nostaa yksikön hintaa(valmistuskustannukset/hinnankorotuspaineet). ...no nyt se on vaan n.600-700€ :) sama kuin aiempi jenkkiversio! Aika hyvä hinta kiinassa tehdystä keskinkertaisesta trankkuetusesta... ps.Täytä varmuutta ei tämän tarinan paikkaansapitävyydestä, muistikuvia vanhiosta keskusteluista ympäri maailman. Tunteella päin vittua. |
ballfish 25.12.2008 14:19:24 | |
---|
Kyllä se musta on ihan jämpti hinta sansampille. En nyt ihan keskinkertaiseksi trankuksi sanoisi techiä. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Juicy 25.12.2008 16:04:56 | |
---|
Uaaah, EI. :-D Kun Fryette jatkaa vanhojen VHT -vahvistimien valmistusta uudella nimellä ja nykyisellä hinnalla. VHT-nimellä aletaan valmistaa jotain aivan muuta, ja vahvistimien kuvien perusteella porukka tässä ketjussa on veikkaillut, että kyse on parin sadan euron kiinan ihmeistä. äh, aivopierun tein, siis tarkoitin että saisi kiinassa tehtyjä ultra leadejä sitten. "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
Metalrock 25.12.2008 16:14:15 | |
---|
|
Just. |
pekurides 25.12.2008 21:23:43 | |
---|
Kyllä se musta on ihan jämpti hinta sansampille. En nyt ihan keskinkertaiseksi trankuksi sanoisi techiä. no juu, trankuksi se on kyllä melkein parasta mitä löytyy :) me like! näin ylipäätänsä etuseksi keskiluokkaa... kyllä minäkin tuolla ennemmin kuin PODilla mutta ei sitä kuitenkaan pysty vertaamaan saundillisesti oikeisiin putkivehkeisiin kuin osittain... hyvä tiukka metallijyystö!" Tunteella päin vittua. |
Kontiak 15.09.2012 17:40:53 | |
---|
http://www.truthinshredding.com |