Lag 25.12.2008 14:25:41 | |
---|
Ja mitä! Enää ei pamahda edes Ynkkä täysiä naamalle! :D In the finished article, the only thing that is important is whether it moves you or not. There is nothing else that is important at all.
- Roger Waters |
Ja mitä! Enää ei pamahda edes Ynkkä täysiä naamalle! :D Joulun kunniaksi Ynkkä päästetty lomille_;) Ja ++++ Juikkipuikille! E: No, sieltähän se Ynkkä kuitenkin hyökkäsi... mutta plussat saat pitää. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
adretlan 25.12.2008 16:46:09 | |
---|
Sariola jakso oli kyllä tähän mennessä paras. Ihan mahoton jätkä. Nyt tekee mieli ostaa kunnon akustinen. :D On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Kontiak 25.12.2008 16:53:21 | |
---|
Antaakohan Marzi haastateltaville kysymykset ennen kuvauksia luettavaksi? Voisi olla hyvä ajatus. |
sepisti 25.12.2008 18:06:31 | |
---|
Ei oikein Murielit potkinu... Eka jakso, jonka poistin suoraan katsomisen jälkeen. Katsominenkin tarkoitti lähinnä sitä, että tv oli auki. Seuraavaksi "naisasiamiehet" silmät kiinni:) Siinä on naiset vaan tiellä, kun kitaraa kunnolla soitetaan:) Mutta nyt ainakin tiedän, missä menee mun musiikillisen vastaanottokyvyn rajat. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
antnis 25.12.2008 19:10:09 | |
---|
Ei oikein Murielit potkinu... Eka jakso, jonka poistin suoraan katsomisen jälkeen. Katsominenkin tarkoitti lähinnä sitä, että tv oli auki. Seuraavaksi "naisasiamiehet" silmät kiinni:) Siinä on naiset vaan tiellä, kun kitaraa kunnolla soitetaan:) Mutta nyt ainakin tiedän, missä menee mun musiikillisen vastaanottokyvyn rajat. Jaa. Meitsi kyllä tykkäsi vanhana folk-miehenä kovastikin. Etenkin harppukitara soi vallan komeasti. |
Mordax 25.12.2008 21:59:52 | |
---|
Muriel Anderson -jakso oli ensimmäinen kunnolla kiinnostava jakso pitkään aikaan. Soittaminen näytti niin vaivattomalta ja luonnoliselta, että näinkin raavas ja miehekäs mies kuin minä äidyn kehumaan Andersonin Castles in the Sand ihan superihanaksi. Harppukitara oli siisti juu. T: Billy Shears |
Aki 25.12.2008 22:19:19 | |
---|
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
juikkipuikki 25.12.2008 22:58:12 | |
---|
Liikaa ruuhkaa kato tältä päivältä :D Pitäis huomenis toimii, luulisin? Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
sepisti 25.12.2008 23:22:08 | |
---|
Muriel Anderson -jakso oli ensimmäinen kunnolla kiinnostava jakso pitkään aikaan. Soittaminen näytti niin vaivattomalta ja luonnoliselta, että näinkin raavas ja miehekäs mies kuin minä äidyn kehumaan Andersonin Castles in the Sand ihan superihanaksi. Harppukitara oli siisti juu. Verrattuna esim. Sariolan soittoasentoihin (etenkin ranteiden asennot), mulla teki pahaa seurata Murielin soittoa. Siksi soitto oli mielestäni kaikkea muuta, kuin vaivattoman oloista. Väitän, että Suomestakin löytyy useita klasarikitaristeja, joilta vastaavat jutut onnistuvat huomattavasti paremmin. Pienenä provona pakko sanoa, että pikkukaupungin kamariorkka-tasoa...:) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
zorro 26.12.2008 14:46:54 | |
---|
Minulla ei suostu 15 jaksosta lataamaan kun parikymmentä megaa. onko muilla ongelmia? saundi lähtee tukasta! |
antnis 26.12.2008 18:59:59 | |
---|
Verrattuna esim. Sariolan soittoasentoihin (etenkin ranteiden asennot), mulla teki pahaa seurata Murielin soittoa. Siksi soitto oli mielestäni kaikkea muuta, kuin vaivattoman oloista. Väitän, että Suomestakin löytyy useita klasarikitaristeja, joilta vastaavat jutut onnistuvat huomattavasti paremmin. Pienenä provona pakko sanoa, että pikkukaupungin kamariorkka-tasoa...:) Taitaa puhua pullon henki nyt :) |
Satiainen 26.12.2008 20:07:47 | |
---|
Ei pääse juikkipuikin saitille! "Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne |
Aki 26.12.2008 23:54:47 | |
---|
Ei pääse juikkipuikin saitille! Liikennettä lienee paljon. Tuossa päivemmällä vihdoin pääsin ja sain tuoreimmat jaksot ladattua. Varmaan paras kokeilla huomenna uudestaan. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
hapan 27.12.2008 01:09:05 | |
---|
Ei helvetti. OK, oen ole kohdeyleisöä, mutta nyt on pakko blastata. Sariolan poika. Jaksossa ei sinällään ollut vikaa, mutta soittotyylissä oli ja pahasti. Ymmärrän vielä sen, että kilijujunttiHynylä sanoo, että "kitara on löymäsoitin, jossa pitää olla vitusti säröä", mutta että akustinen kitara? Ja vielä jonkin sortin klassisen opin saanut jannu? Suuri oksennus. Moni on parjannut täällä heikkoa timea, mutta mä en vaan jaksa tommosta helvetin akrobatiaa. Okei, en väitä soittavani paremmin - en missään nimessä - mutta voi hyvä pyhä syvä vittu sentään että tommosta spedeilyä ei jaksa kuunnella (ja vielä vähemmän katsella) paria minuuttia kauempaa. Kaikki kikat löytyy biisin ekasta riffista ja SE OLI SIINÄ. Kiitos, rahat voi noutaa lippuluukulta. Sitten tämä Mureke. Eka asia, mikä aiheutti suolia solmivaa hysteeriaa, oli se, kun herra kaikkea-ainakin-vähän-osaava Nyman kaiveli niitä vitun sukujuuria kera sen, jota EI IKINÄ PIDÄ TEHDÄ, koska se on vammaista ja turhaa: "osaatsä niinku suomee?+" ASOJDÄAAAWÄÄAÄAÄÄÄÄÄÄ VITUN PASKAMAANI. Muutenkin nämä ulkosuomalaiset jaksot on keskimäärin ihan perseestä, koska läpät on NIIN käsikirjoitettuja kun olla ja pystyy. Tähän tekis mielisanoa yksi asia, mutta saattaisi tulla liian kalliiksi se. Emännän soitossa ei ollut sinällään mitään vikaa, en vain satu fanittamaan ko. soittostailia. Enkä näin ollen saa siitä mitään irti. Emmanuel on parempi. Huh. Alkaa kännikin helpottamaan. |
Ambitus 27.12.2008 02:43:58 | |
---|
Liian hapanta hapalle?!? Ei kannata ottaa niin tosissaan. Kummallista kun kaikki vaan nipottaa. Mä ainakin oon löytäny jokasesta jaksosta jotakin tsekkaamisen arvoista. Must vähän tuntuu et soitinharrastelijat ottaa ton sarjan niin paljon vakavemmin kuin tuolla käyvät soittajat. tsiisus kraist... Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Fuzzy Boner 27.12.2008 14:58:55 | |
---|
hoho. m.net parhaimmillaan. |
Henkka370 27.12.2008 16:08:08 (muokattu 27.12.2008 16:08:21) | |
---|
Muutenkin nämä ulkosuomalaiset jaksot on keskimäärin ihan perseestä, Tälle armotonta slayer komppia, olen ihan samaa mieltä |
Wahi 27.12.2008 16:13:32 | |
---|
Liian hapanta hapalle?!? Ei kannata ottaa niin tosissaan. Kummallista kun kaikki vaan nipottaa. Mä ainakin oon löytäny jokasesta jaksosta jotakin tsekkaamisen arvoista. Jep. Mielenkiintoisia nuo kaikki jaksot on ollu ja mielestäni hyvä vaan, että on erityyppistä kamaa tarjolla. Mielenkiintoinen oli tuo viimeisinkin ja tykkäsin soitosta vaikka bluegrass(?) ei sitä ominta "alaani" olekaan. Shine on you crazy diamond |
juikkipuikki 27.12.2008 16:26:39 | |
---|
Ei narinari, pirun hyviä jaksoja jokainen on ollut. Jochon jaksoa pidän kyl parhaana noista ulkomaalaisist, dimei Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |