Aihe: Tyros III
1 2
mack the knife
15.12.2008 15:40:33
Tottahan tuo on !
Rahaa menee joo!! Mutta ei kait noita ilman jaella missään luulisin!!

Ei jaella. Mutta turha niitä on munat suorana ostaa ihan vaan sen takia, että nyt on tullut joku uusi.
Eihän se silti mulle kuulu, on tuossa naapurikin, joka vaihtaa autoa joka toinen vuosi, se on vaan tapana vaikka ei ole mitään järkeä.
COVS n:o 1.
Bronks
15.12.2008 16:11:35

Toisaalta uudet vehkeet on hyviä, kun ei huvita treenata.
Ja mielenkiintosia kans.
Mikä toikin tuolla torilla on: VK-8:n mukaan tulee "expension-pedaali". En oo koskaan kokeillu, mutta sillä varmaan sais hyviä juttuja.
Don't take me serious, I'm just playing.
Janus
15.12.2008 16:25:40
Mielipide:
Tänään ostat tuon, huomenna tämän. Rahaa menee koko ajan ihan vitusti.
Et ehdi edes soundeja tutkimaan tai editoimaan, taas tulee uusi mylly.
Tuleeko joku kehumaan keikan jälkeen, että voi vittu kun on uudessa sähköurussa hieno soundi. Ei tule.

Mä oon ratkaissu ton joka joulu (kun on yks rundi, missä tarvii vähän parempaa 88-pianoa, jollaista mä en edes omista tällä hetkellä) lainaamalla/vuokraamalla. Kyllä, on hyvä soundi, myös omaan korvaan, jos kukaan muu ei kehu niin äänimies, ja hyvillä soundeilla soittaminen on vaan jotenkin kivempaa.
asl
15.12.2008 18:58:18
Tuleeko joku kehumaan keikan jälkeen, että voi vittu kun on uudessa sähköurussa hieno soundi. Ei tule.

Kyllä näyttää tulevan !

http://www.yamahapkowner.com/forum/index.php?topic=16784.0
pasihe
26.12.2008 20:38:54
Ihan hieno peli, mutta täytyy sanoa, että ei mitään isompia kiksejä synnyttänyt kun kävin kokeilemassa. Hienoja soundeja ja muhkeita komppeja, mutta ei noilla mitään valssi- ja humppakeikkaa voi vetää. Eli sellanen fiilistelypeli vimpan päälle, mutta kyllä keikat menee edelleen aikaisemmilla peleillä....
KoskPaavo
26.12.2008 20:46:28
Ihan hieno peli, mutta täytyy sanoa, että ei mitään isompia kiksejä synnyttänyt kun kävin kokeilemassa. Hienoja soundeja ja muhkeita komppeja, mutta ei noilla mitään valssi- ja humppakeikkaa voi vetää. Eli sellanen fiilistelypeli vimpan päälle, mutta kyllä keikat menee edelleen aikaisemmilla peleillä....

Valssi- ja humppakompit pitääkin tehdä itse.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)