Aihe: Oli kateissa, mutta löytyi..
1
gulfstream650
23.12.2008 15:14:19

Huh helevetti. Pakko purkautua.

Oli jossakin viimeisen pikkujoulukeikan tiimellyksessä kadonnut Paisteen symbaalilaukku. Kävin jo laskemassa Soitin-Laineen sivuilla uusien hintoja. Olin pyörtyä..

Sittenpä kaveri, joka antaa meidän käyttää varastoaan keikkakamojen säilytykseen, soitti ja kysyi, olenko tarkoituksella jättänyt symbaalini PA-pönttöjen ja romukeissien sekaan.

HUH! Punaleimainen emmental eikun Paiste ei ole halvimmasta päästä.

Ihan kuin olisin joululahjan saanut! Thanks, Gaad!
Svengaa kuin saksanhirvi.
Rumpukapulat
23.12.2008 15:43:41

Oispa kaikilla yhtä hyvä tuuri ko tavaraa hukkuu. Mut hyvä juttu hej!
Tindrum
23.12.2008 15:57:54
Hei Miksu!
Hukkaa lisää tavaraa, ja anna mulle vinkki missä ne on. Että mäkin saisin "kivan joulun". ; )
"The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge -
Speedy
23.12.2008 16:05:43

Hei Miksu!
Hukkaa lisää tavaraa, ja anna mulle vinkki missä ne on. Että mäkin saisin "kivan joulun". ; )

Tai kirjoota niihin mun puhelin numero.. voin laittaa sen sulle pv:nä..;)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Bobana
24.12.2008 02:01:14
Saman kaltaista painajaista:

KErtana eräänä tuli taasen vedettyä lärvit. No, aamulla kapuloissani sängyssä maatessa ihmettelin maailman menoa. Yht´äkkiä puhelin soi. Kitaristi ilmnoitti että "joo, illalla olis keikka"....
No mikäs siinä pyristellessä. Omaan piikkiin meni tuon olotilan hankinta ja suostuin tottakai bändin etujen nimissä.

No, siitä sitten kaameissa oloissa 75km päähän treenikselle (Hesaan) roudaamaan kamoja rappusia ylös ja alas. Vettä satoi kun aisaa.
Siinä sitten kohmeloissa keräilin kamoja ja yritin ynnäillä että mitä tarvitaan. Kaikki joten kuten saatiin kyytiin ja matka kohti Hämeenlinnaa eli keikkapaikkaa voi alkaa.

No, perillä settiä kasaillessa huomasin että mitä vtt.... lattiatomi puuttuu... Setti oli tuolloin SonorLite eli ei ollut mikään jukurttipurkki hukassa.
Sitten nopeeta kelausta että missä se vois olla. Sitten iski paniikki asioita kelatessa että kun siinä kamoja sateessa ja sysipimeessä lastasin autoon niin se tomipussi oli jääny siihen pihalle enkä ollut huomannu sitä. Voiii s*#%!¤!!!

Valoakin nopeampi soitto kitaristille joka tuli jälkikäteen keikalle. Oli onneksi juuri treeniksellä ja selitin tilanteen. Sano vaan että tossa keskellä reeniksen lattiaahan se pussi nököttää.
Voi sitä helpotuksen määrää.... Eli sen verran sumussa, mutta kuitenkin selvin päin etten huomannut enkä tajunnut siellä reeniksellä kaikkea.

No, tyhmä ja tylsä tarina mutta halusinpahan vaan kertoa että tiedän miltä tuntuu kun "Oli kateissa, mutta löytyi..."
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)