Aihe: G-kieli rämisee, ongelma satulassa?
1
JoeHans
12.10.2008 20:16:51
Elikkä otsikon mukaisesti tuossa minun Ibanezin elektroakustisessa g-kieli meinaa välillä soida heikosti vapaana. Katselin sitten satulaa hieman tarkemmin ja huomasin, että se g on tasoltaan huomattavasti muita matalammalla. Ensimmäisenä tuli sitten mieleen, että saisko sitä viksusti nostettua jollain patenttivirityksellä? Vai onko se suosiolla uuden satulan laitto edessä?
Trying is the first step towards failure.
ravensoul
12.10.2008 20:25:55 (muokattu 12.10.2008 20:26:56)
Hankala sitä on saada korjattua siten, että hyvän sais. Itse olen joskus sellaista kikkaa kokeillu, minkä jostain täältä bongasin, että laittaa uraan pikaliimaa ja leivinjauhetta. Joo, luit oikein. :) Leivinjauheessa on joku aine, joka kovettuu pikaliimalla suht kovaksi. Tuota sotkua kun saa uran pohjalle kovettumaan, ni voi viilata uraa uudelleen, sen pitäis kestää ainaki jonku aikaa.
wedevirtanen
13.10.2008 02:22:46
Hankala sitä on saada korjattua siten, että hyvän sais. Itse olen joskus sellaista kikkaa kokeillu, minkä jostain täältä bongasin, että laittaa uraan pikaliimaa ja leivinjauhetta. Joo, luit oikein. :) Leivinjauheessa on joku aine, joka kovettuu pikaliimalla suht kovaksi. Tuota sotkua kun saa uran pohjalle kovettumaan, ni voi viilata uraa uudelleen, sen pitäis kestää ainaki jonku aikaa.

Minä leikkasin plektrasta kapean siivun, jonka työnsin ylätallan kutoskielen uraan. Eipä rämissyt enää.
Peace and love brothers and sisters!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)