hollmi-5 23.12.2008 21:51:48 (muokattu 23.12.2008 22:36:31) | |
---|
Oli Vistaliten pyöreydestä ja kanteista kysymys. Ei mene runko soikeaksi, ellei lämpötila soittotilassa ylitä 200 astetta viidentoista minuutin ajaksi. Kantitkaan eivät lommoudu. Akryylia voi työstää puuntyöstövälineillä, joten kantit voi jyrsiä, jos on tarvis. Noihin pinnotteisiin on omat lyhenteet: WMP: White Marine Pearl BOP: Black Oyster Pearl tai Blue... ...jne... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 23.12.2008 21:58:15 | |
---|
|
hansakemanelius 23.12.2008 21:59:56 | |
---|
extend butt-endin. Olet taas käynyt kielletyillä sivustoilla.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Deino 23.12.2008 22:02:07 | |
---|
|
Kailis 23.12.2008 22:02:40 (muokattu 23.12.2008 22:04:48) | |
---|
Olet taas käynyt kielletyillä sivustoilla.... Pyrin siihen joka päivä, parhaina useasti. Ei vaivaa eturauhanen sitten vanhempana. Kantitkaan eivät lommoudu. Täh? No ainakin murtuu tai lohkeaa jos saa kipeää? |
hollmi-5 23.12.2008 22:08:11 | |
---|
Pyrin siihen joka päivä, parhaina useasti. Ei vaivaa eturauhanen sitten vanhempana.
Täh? No ainakin murtuu tai lohkeaa jos saa kipeää? Kaljaa suositellaan myös. Pysyy eturauhanen lämpimänä, kun piseksii useasti. Eturauhasvaivan ennaltaehkäisy on mukavaa hommaa :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 23.12.2008 22:09:04 | |
---|
Kaljaa suositellaan myös. Pysyy eturauhanen lämpimänä, kun piseksii useasti. Eturauhasvaivan ennaltaehkäisy on mukavaa hommaa :-) No mulla on kyllä tuplasti homma hallussa =D |
Rumpukapulat 23.12.2008 22:12:05 | |
---|
|
Kailis 23.12.2008 22:19:22 | |
---|
Saatari etton komia vehe. Uuh. Kun en ole itse valmistanut niin kehtaan sanoa että muotokieli vetoaa myös minun estetiikan tajuuni. |
Bobana 24.12.2008 01:33:05 | |
---|
http://i256.photobucket.com/albums/ … kaljakori/P1010665.jpg?t=1230062243 Pro-äijäthän käyttää tuota kengän nauhaa tossa matossa mutta en ole koskaan hiffannut että mitä etua siitä on esim sellaseen kalvo-suikaleeseen verrattuna? Se on tullut huomattua että tollasella naruvirityksellä soittelu on sama kun paikkais puhki menneen polkupyörän renkaan hubbabubballa. Studiossa petti pirhana viimeksi tuo naruviritys juuri pahimmalla hetkellä kun oli paras vire päällä. No, se olikin viimenen virveli jossa mulla oli sellanen nartsa. Nyt on Sonorlite 14 X 7,25":ssa ohuesta piirtoheitinkalvosta customoitu muovilärpäke. Saundikin parani huomattavasti kun aivastuksen kireämmälle sai tuon maton. Atakkia siis. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Pro-äijäthän käyttää tuota kengän nauhaa tossa matossa mutta en ole koskaan hiffannut että mitä etua siitä on esim sellaseen kalvo-suikaleeseen verrattuna? Se on tullut huomattua että tollasella naruvirityksellä soittelu on sama kun paikkais puhki menneen polkupyörän renkaan hubbabubballa. Studiossa petti pirhana viimeksi tuo naruviritys juuri pahimmalla hetkellä kun oli paras vire päällä. No, se olikin viimenen virveli jossa mulla oli sellanen nartsa. Nyt on Sonorlite 14 X 7,25":ssa ohuesta piirtoheitinkalvosta customoitu muovilärpäke. Saundikin parani huomattavasti kun aivastuksen kireämmälle sai tuon maton. Atakkia siis. Narun kansaa matto keskittää itsensä paremmin. Muovisuikaleet ovat kestävämmät, mutta vaativat tarkemman asennuksen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tindrum 24.12.2008 10:33:51 | |
---|
Pro-äijäthän käyttää tuota kengän nauhaa tossa matossa mutta en ole koskaan hiffannut että mitä etua siitä on esim sellaseen kalvo-suikaleeseen verrattuna? Se on tullut huomattua että tollasella naruvirityksellä soittelu on sama kun paikkais puhki menneen polkupyörän renkaan hubbabubballa. Studiossa petti pirhana viimeksi tuo naruviritys juuri pahimmalla hetkellä kun oli paras vire päällä. No, se olikin viimenen virveli jossa mulla oli sellanen nartsa. Nyt on Sonorlite 14 X 7,25":ssa ohuesta piirtoheitinkalvosta customoitu muovilärpäke. Saundikin parani huomattavasti kun aivastuksen kireämmälle sai tuon maton. Atakkia siis. Näyttäis olevan tuo naru pujotettu väärinpäin (nyt se vääntää mattoa pois kalvosta). Jos pujotat sen oikein, niin toimii huomattavasti paremmin. Herkkyyttä ja maton "räpinää" tulee ihan eri lailla. Ja saundaa paremmalta kuin ne muovilärpäkkeet. Esim: http://home.mchsi.com/~sjmills5/snare-tuning.html "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
J.Newkid 24.12.2008 10:49:04 (muokattu 24.12.2008 10:49:43) | |
---|
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Kailis 24.12.2008 12:27:54 | |
---|
Pro-äijäthän käyttää tuota kengän nauhaa tossa matossa mutta en ole koskaan hiffannut että mitä etua siitä on esim sellaseen kalvo-suikaleeseen verrattuna? Se on tullut huomattua että tollasella naruvirityksellä soittelu on sama kun paikkais puhki menneen polkupyörän renkaan hubbabubballa. Studiossa petti pirhana viimeksi tuo naruviritys juuri pahimmalla hetkellä kun oli paras vire päällä. No, se olikin viimenen virveli jossa mulla oli sellanen nartsa. Nyt on Sonorlite 14 X 7,25":ssa ohuesta piirtoheitinkalvosta customoitu muovilärpäke. Saundikin parani huomattavasti kun aivastuksen kireämmälle sai tuon maton. Atakkia siis. Pari jutskaa. Vaikee saada strappia mahtuun reiästä. Joissain vanhemmissa snareissa ja joissain matoissa kun ei ole muuta kuin pienet reiät. Paras mun kokemuksen mukaan olisi sellaista tietynlaista kangasta (nylon?) olevat strapit. Toi snare tuli tuolleen. Itse en asenna koskaan noin päin. |
moffler 24.12.2008 14:46:41 | |
---|
Paras mun kokemuksen mukaan olisi sellaista tietynlaista kangasta (nylon?) olevat strapit. Taman Starclassic -sarjan snareissa on tällaiset. Toimii. |
Kailis 24.12.2008 15:15:23 (muokattu 24.12.2008 15:18:10) | |
---|
Taman Starclassic -sarjan snareissa on tällaiset. Toimii. Saakohan niitä irtokamana jostain Helsingin alueelta? Levytukku? Yleensäkin sellaiset joustavammat on musta paremmat. Ajattelin kyllä kokeilla DIY valokalvoista, kun Kansallisteatterissa oon duunissa. Toi kireys ei ole hyvissä naruissa ongelma. Ennemmin katkeaa matosta vaijerit kuin naru. Enkä niin sikakireellä pidä. Paitsi jos Copeland soundia haen. Sitten kalvot ja matto kireelle sekä suht paljon demppiä. |
Speedy 24.12.2008 16:38:00 | |
---|
Oli Vistaliten pyöreydestä ja kanteista kysymys. Ei mene runko soikeaksi, ellei lämpötila soittotilassa ylitä 200 astetta viidentoista minuutin ajaksi. Kantitkaan eivät lommoudu. Loistavuutta... Saattaapi olla että joutuu itsekkin tänne nyt noita kuvia tunkemaan.. voi vitsi... eipä ois uskonut..... "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
moderndrummer88 24.12.2008 18:05:46 (muokattu 24.12.2008 18:06:30) | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
moderndrummer88 24.12.2008 18:11:59 | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Epämuusikko 24.12.2008 18:58:50 | |
---|
R.I.P Oksanen |