IiroK 24.12.2008 00:47:51 | |
---|
|
Sami_T 24.12.2008 04:09:56 (muokattu 24.12.2008 04:10:17) | |
---|
"Markalla saa markan laitteen." Itse olette lihava. |
Mulla oli yhdellä keikalla varaston nurkasta repäisty muutama joku tuontyyppinen pesemässä taustalakanaa alhaaltapäin. Siinä se toimi, niinkuin mikä tahansa mutta eipä noista kauheasti mihinkään muuhun taida olla. Vähän paremmat led-heittimet alkaa olla jo edes jotain. I could catch a monkey - if I was starving I could. Id make poison darts out of the poison off deadly frogs. One milligram of that poison can kill a monkey. Or a man. Prick yourself, youll be dead within a day. Or longer. Different frogs, different times. |
aimotuska 24.12.2008 11:27:29 | |
---|
Toimiihan nuo... Ihan sama, lukeeko kyljessä stairville, eurolite vai varytec. Täsmälleen samoja pönttöjä kaikki. Käytä hakua, täällä on poristu halpisledeistä ennenkin. |
puusormi 24.12.2008 11:31:04 | |
---|
n. 50e hintaan saat music-store.de:stä 10mm ledeillä olevan par 64 lampun. Se antaa valoa paljon paremmin kuin pikkuledeillä oleva 56:n. Merkki on verkkokaupan sivuilla LightMaxx, vaan minulle tuli ainakin Euroliten valmistamat pöntöt. Saapiko lähettää terveisiä? |
Marzi 24.12.2008 14:08:35 | |
---|
n. 50e hintaan saat music-store.de:stä 10mm ledeillä olevan par 64 lampun. Se antaa valoa paljon paremmin kuin pikkuledeillä oleva 56:n. Merkki on verkkokaupan sivuilla LightMaxx, vaan minulle tuli ainakin Euroliten valmistamat pöntöt. Ja tuollaista palvelua sitten ajattelit suositella? :D Liikaa on tarpeeksi. |
puusormi 24.12.2008 17:12:22 (muokattu 24.12.2008 17:13:42) | |
---|
Ja tuollaista palvelua sitten ajattelit suositella? :D Itseasiassa netistä luin että lightmaxx 10mm ledit tulivat ainakin viime vuonna euroliteltä niin päätin tilata kokeeksi, kun Thomannilla olivat silloin vielä n. 100e/kpl nämä ja tuolta sai 50e:lla. Vuoden verran ovat kestäneet n. 30 keikkaa ja kylmää pakun perässä huonojakin teitä. Vielä ei ole tullut sitä ledien sammumista kolmen ryhmissä josta täälläkin on vähän varoiteltu ja hintansa ovat jo haukkuneet varmasti. Näemmä ovat nyttemmin 10mm led par 64:t thomallilla 75e/kpl ja musicstore myy 44e:lla. Eli jos markan ledivaloja haluaa jostain hankkia, niin kyllä, vieläkin suosittelisin tätä. Mieluummin niistä sitten maksaa sen markan kuin kaksi markkaa. Saapiko lähettää terveisiä? |
IiroK 24.12.2008 17:43:32 | |
---|
Käytä hakua, täällä on poristu halpisledeistä ennenkin. Joo, yritin käyttää kovasti. "365 hakua jonossa edellä" eikä toiminu mitenkään päin... |
Roadari 25.12.2008 01:27:38 | |
---|
"Markalla saa markan laitteen." Toistan itseäni, mutta Markalla saa markan laitteen. Markan hommiin ei kannata ostaa tonnin laitetta. Markalla saa markan laitteen. Markan laitteilla ei tonnin juttuja tehdä. Tämän kukkasen runoili: Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
miffe 25.12.2008 18:39:20 | |
---|
Markan laitteilla ei tonnin juttuja tehdä. ...vaikka jotkut niin luulevatkin. turkulainen |
Marzi 25.12.2008 20:58:47 | |
---|
...vaikka jotkut niin luulevatkin. Mut tonnin laitteilla tehdään helvetisti markan juttuja. Liikaa on tarpeeksi. |
cozmo 26.12.2008 01:39:18 | |
---|
Mut tonnin laitteilla tehdään helvetisti markan juttuja. putosin:D plussa tulee http://nikolaasonen.blogspot.com |
DSM 26.12.2008 08:31:58 (muokattu 26.12.2008 08:33:29) | |
---|
Mut tonnin laitteilla tehdään helvetisti markan juttuja. niin ja sit taas ihmetellään miksi firmat ei kannata... kun tehdään kalliilla kalustolla halvalla hommia :( Ja saa aina kuulla että "sieltä saa siihen ja siihen hintaan sellasen ja sellasen kaluston..." Ei kivaa "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
Marzi 26.12.2008 18:19:36 | |
---|
niin ja sit taas ihmetellään miksi firmat ei kannata... kun tehdään kalliilla kalustolla halvalla hommia :( Ja saa aina kuulla että "sieltä saa siihen ja siihen hintaan sellasen ja sellasen kaluston..." Ei kivaa Mä en nyt tarkoottanu pelkästään hintaa. Liikaa on tarpeeksi. |
miffe 30.12.2008 18:23:30 | |
---|
Mut tonnin laitteilla tehdään helvetisti markan juttuja. Tän vois ottaa vinoiluna sen osalta, että itsehän vedän 12 himpparikanavan settiä Vista S3 ja kosketusnäytöllisen läppärin kans. Lisenssikin on vaatimattomasti 16 DMX-avaruuden veroinen :) turkulainen |
Marzi 30.12.2008 19:02:46 (muokattu 30.12.2008 19:04:17) | |
---|
Tän vois ottaa vinoiluna sen osalta, että itsehän vedän 12 himpparikanavan settiä Vista S3 ja kosketusnäytöllisen läppärin kans. Lisenssikin on vaatimattomasti 16 DMX-avaruuden veroinen :) Tossahan on palaset just kohillaan. Reserviä pitää olla. :D Kyl sitä itekkin tulee välillä ammuttua tykillä kärpäsiä. Joku joskus ihmetteli mun Maxiwingiä, että mitä mä teen 4:llä universellä. Ei sitä tarvi mennä ku Tavastialle, niin tarvii kolme. Yks omille, yks Tavan liikkuville ja yks parreille. Viimeksi tosin kimppasin talon setin samaan ränniin ku oli vaan PCwing mukana... Reservi on siitä kiva, että pystyy aina ottamaan oman setin ulkopuolista sälää mukaan systeemiin jos haluaa. Eikä mee sormi suuhun vähän isommankaan läjän kanssa. Mut tilanteen mukaan. Ei kannata vuokrata HogIII:sta jos homma hoituu PCwingilläkin. Liikaa on tarpeeksi. |
miffe 30.12.2008 19:46:14 | |
---|
Tossahan on palaset just kohillaan. Reserviä pitää olla. :D Kyl sitä itekkin tulee välillä ammuttua tykillä kärpäsiä. Joku joskus ihmetteli mun Maxiwingiä, että mitä mä teen 4:llä universellä. Ei sitä tarvi mennä ku Tavastialle, niin tarvii kolme. Yks omille, yks Tavan liikkuville ja yks parreille. Ja tuossahan se syy mun toimintaan on. Saa vieraassa paikassa tuttuun lautaan koko setin kiinni. On the rocks ja Turun klubi tuli syksyllä mentyä juuri tuollai. Ei kannata vuokrata HogIII:sta jos homma hoituu PCwingilläkin. Höh, sit voi ostaa oman kuten Otto teki. Vielä viime kesänä meni mun Vistalla Dingon lamput, mutta ei enää. turkulainen |