Aihe: Fear and loathing in las vegas
1 2 3
haunted
23.12.2008 20:32:55
Yks surkeimmista ja yliarvostetuimmista elokuvista koskaan. Munsta.
Tää on mun koti! Tää on mun koti!
Antti1
23.12.2008 20:35:21

Arvostetaanko tota sitten kovastikin vai? Yleensä oon kuullut pelkästään negatiivista kommenttia.

Mä en ensimmäisellä kerralla jaksanut kattoa sitä koko aikaa ja lopulta nukahdin. Toisella kerralla kytättiin se, mutta känni esti vähän keskittymistä. Kolmannella kerralla vaikutti jo ihan hyvältä pätkältä.
Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775
Juugeli
23.12.2008 20:41:45

Aliarvostettu elokuva, kaikin puolin hienoimpia elokuvia ikinä. Mestariteos.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
cerulean
23.12.2008 20:48:04
Arvostetaanko tota sitten kovastikin vai? Yleensä oon kuullut pelkästään negatiivista kommenttia.

Mä en ensimmäisellä kerralla jaksanut kattoa sitä koko aikaa ja lopulta nukahdin. Toisella kerralla kytättiin se, mutta känni esti vähän keskittymistä. Kolmannella kerralla vaikutti jo ihan hyvältä pätkältä.

Minä taasen olen kuullut elokuvaa kehuttavan ja paljonkin. Jännä juttu. Yksi suosikkielokuvistani. Hyvää viihdettä ja loistava sovitus kirjasta. Myös kirja kannattaa lukea.
After Ruth left me, I've been ruthless
MrQ
23.12.2008 20:57:40
siis ihan tajuton pätkä suosittelen jos et oo nähny.
onko noin suuri tieto päihteistä ja vaikutuksista käsikirjottajalla vai näytteliöillä vai kaikilla. koska ne kaikki sekoilut on ku itte kokemia.

Höö, katopas se porukka: hunter thompson itse oli aivan vitun sekaisin koko ajan.
depp on varmasti vetänyt muutakin kuin rekeä ja gilliam on koko monty python ryhmän pahiten seonnut yksilö.

ja sitten del toro :D

hehehehe :D:D:D:D:D jeps.

hollywoodissa jengi kaikkea muuta kuin streittaa.
ekikoo
23.12.2008 21:57:42
Tää on yks harvoista leffoista mikä piti jättää kesken jonkin menon takia, sitten myöhemmin ei tehnyt yhtään mieli jatkaa, sille tielleen jäi...
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Rumpukapulat
23.12.2008 22:08:49

siis ihan tajuton pätkä suosittelen jos et oo nähny.
onko noin suuri tieto päihteistä ja vaikutuksista käsikirjottajalla vai näytteliöillä vai kaikilla. koska ne kaikki sekoilut on ku itte kokemia.

Rakastin leffaa jo ensisekunneista. Hävettää etten ole tuota leffahyllyyn vielä saanut hommattua.
Thet
23.12.2008 22:10:10
Mun mielestä ihan kelpo viihdettä, etenkin ryyppäämisen aloitteluun sopii hyvin. Useita legendaarisia kohtia jotka jaksavat aina huvittaa.
Legen... wait for it ...dary! Legendary!
cldron
23.12.2008 22:14:35
"This is bat country!!!"
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Sir Härö
23.12.2008 22:16:04
Alusta loppuun täyttä neroutta.
"...ja tämän myötä susta tuli kertarysäyksellä mun kestoidoli. hieno mies.. kertakaikkiaan." -samantien
Mursukanta
23.12.2008 22:27:07
Suosittelen myös kirjaa. Elokuva ei jää paljosta paitsi.
laite
23.12.2008 22:36:06 (muokattu 23.12.2008 22:36:40)
Tämä on edelleen mun elokuvien top3-listan kärkipaikalla. Aivan mahtava teos ja kestää uusintakatselua vaikka kuinka paljon.

e: jostain syystä kyllä monikaan, jolle olen tätä suositellut ei ole pitänyt. Fools!
Commando on paska leffa.
osiris.
24.12.2008 00:03:41
Ehdottomasti yksi parhaista leffoista minkä olen nähnyt.
it's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum!
RocknRoll
24.12.2008 10:43:47
Eikös tämä tule tv:stä "lähiaikoina"

Näin ainakin sellaisen katkelman talven tulevista leffoista ja tää vilahti siinä.
Milkop
24.12.2008 13:35:20

Loistava leffa. Toista mieltä olevat ovat katselleet väärien aineiden alaisena.
"I started to see people as little lonesome, water based, pink meat, life forms pushing air through themselves and making noises that the other little pieces of meat seemed to understand..." -Devin Townsend
aivokuolio
24.12.2008 14:15:55
Mun mielestä ihan kelpo viihdettä, etenkin ryyppäämisen aloitteluun sopii hyvin. Useita legendaarisia kohtia jotka jaksavat aina huvittaa.

Aivan.

Monet tuntuvat vieroksuvan leffan outoutta mutta minusta yksikään joka on joskus ollut kunnon krapulassa ei voi väittää että ne hallut olisivat täyttä fantasiaa.
Ali
24.12.2008 14:17:09

Ekalla kerralla - ja nuorempana - ei niin kauheasti napannut. Mutta sitten tänä vuonna uudestaan katsottuna kolisi kyllä hyvin.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
carnation
24.12.2008 16:40:41 (muokattu 24.12.2008 16:42:41)
WANHA!
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=144720&o=0

Maailman hauskin elokuva, jonka voi katsoa monta monta kertaa ja aina siitä löytää jotain uutta. Nerokas.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Sähköjumala
24.12.2008 20:08:43
eiköhän näin hieno elokuva ansaitse sen kaksiki ketjua. parhautta. sekä kirja että elokuva.
Hyvinvointia rakentamassa jo vuodesta 1979.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)