Sompi 20.12.2008 12:07:35 | |
---|
Onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa, että yhtäkkiä kädet alkavat mennä kylmiksi, eikä venyttely tai syöminen auta mitään? Itselläni on tällaista useastikin, ja alkaa jo mennä hermot sen takia. Soittaminen häiriintyy pahasti ku sormet ei liiku. Sitä saattaa tapahtua lämpimässäkin huoneessa tai jopa saunassa :( |
Mursukanta 20.12.2008 12:10:22 | |
---|
Sormien venyttely tai syöminen? Ei, mene lääkäriin |
Sompi 20.12.2008 12:50:45 (muokattu 20.12.2008 12:52:43) | |
---|
Sormien venyttely tai syöminen? Ei, mene lääkäriin Mutta yleensähän venyttely parantaa verenkiertoa, ja aina ennen syöminen autto siihen kohmeisuuteen. Mutta nyt siihen ei enää oo auttanu mikään ku se vaan loppuu itekseen :( EDIT: Ja nyt vielä tein 13 leukaakin yhdellä kertaa ja kädet vaan kylmeni lisää. Mitähän vittua. |
Izer 20.12.2008 12:55:53 | |
---|
Kyllä minulla kädet välillä ovat aika jäiset vaikka muuten olisi ihan lämmin. Mutta toisaalta en ole huomannut että se erityisesti haittaisi mitään. Tiedä häntä sitten mistä johtuu. Ridin' with the wind! |
Sompi 20.12.2008 13:04:52 | |
---|
No nyt tuntuu, että pystyy taas soittamaan jotain. Pitäsköhän kohta tiluttaa uruilla tai jotain. Vai kuuntelisko vaan musiikkia tai jotain. |
Gleb91 20.12.2008 13:13:37 (muokattu 20.12.2008 13:43:37) | |
---|
No nyt tuntuu, että pystyy taas soittamaan jotain. Pitäsköhän kohta tiluttaa uruilla tai jotain. Vai kuuntelisko vaan musiikkia tai jotain. Kuuntele vaikka musiikkia. Tai voithan soittaakkin jotain. edit: ylitinkö nyt itseni |
Super-Jari 20.12.2008 13:24:43 | |
---|
Kylmällä ilmalla mulla sormet ja varpaat ottaa kylmää tosi herkästi ja lämpeäminen voi viedä monta tuntiakin vaikka olisi lämmintäkin. |
-J.- 20.12.2008 14:06:05 | |
---|
Kylmällä ilmalla mulla sormet ja varpaat ottaa kylmää tosi herkästi ja lämpeäminen voi viedä monta tuntiakin vaikka olisi lämmintäkin. Sama homma ja sitten siihen päälle ne kivuliaat krampit ja suonenvedot mitkä iskee helposti kylmiin jalkoihin. Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen.
Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut. |
päänahka 20.12.2008 14:49:11 | |
---|
Mulla on yleensä kädet ihan kylmät. Heurekassa kans huomattiin kun siellä on sellainen infrapunakamera, että mun naamakin on kylmä. Huono pintaverenkierto kai. Eipä se soittamista ole haitannut, paitsi tuolla meidän talvikämpässä, joka on todella kylmä. Up and down, that's how energy stays alive. |
BobHope 20.12.2008 14:52:01 | |
---|
Kylmällä ilmalla mulla sormet ja varpaat ottaa kylmää tosi herkästi ja lämpeäminen voi viedä monta tuntiakin vaikka olisi lämmintäkin. Joo meikän varpaat on kanssa sellanen pakkasmagneetti ettei mitään rajaa. Kerran pääsivät siihen paleltumisen rajoille ja sen jälkeen en oo villasukissa tinkiny. Vähän omituiselta kuulostaa aloittajan ongelma, voisin jopa epäillä että kyseessä on eräänlainen foorumipeikko. Jos ei, suosittelen lääkärikäyntiä... Mitä tästä opimme? Peruna on paha. |
mongoloidi 20.12.2008 14:56:34 | |
---|
Känni päälle vaan, se yleensä auttaa ääreisverenkiertoon. |
Nunzu 20.12.2008 15:40:11 (muokattu 20.12.2008 15:40:29) | |
---|
Itse en ainakaan pysty soittamaan kädet kohmeessa yhtään kitaraa. Jos menen vaikkapa talvella juoksulenkille ilman hanskoja täytyy odotella ainakin tunti lenkin jälkeen ennenkuin sormet ovat "sulaneet". J33. |
vanttera 20.12.2008 17:54:24 | |
---|
Känni päälle vaan, se yleensä auttaa ääreisverenkiertoon. Jeah! Rangga nabbomies! "No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja
kiinnittänyt niitten tyttöjen
huomion ellei meitsi." |
SkebaMan 23.12.2008 15:04:10 | |
---|
Moi! Täältä löytyy myös yksi kohmekädellinen. Jäätävyyden lisäksi kädet ovat yleensä vielä kylmän nihkeät! Sama homma varpaissa. Paha sanoa mistä moinen johtuu. Soittaminen kyllä tahtoo hieman takkuilla, jos on ihan jäässä. Välillä liottelen käsiäni lämpimässä vedessä ennen soittoa. Kannattaa kokeilla! Jeesaa jonkin verran Aina ei voi voittaa |
John Titor 23.12.2008 15:10:50 | |
---|
Suosittelen kaikille, joilla on moista ongelmaa, selän, erityisesti alaselän ja lonkkien jokapäiväistä venyttelyä. Aluksi tuntuu että parantaa vain verenkiertoa, mutta itselläni käsiongelmat, mm. jäätyminen hävisivät parin viikon kuluessa. Onnea matkaan ja HAUSKAA JOULUA! Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Sergei Fallinen 23.12.2008 19:20:15 | |
---|
mulla tulee joskus kylmiä ja kuumia väreitä selkäpiitä pitkin, ja lisäksi päätä rupeaa joskus kutittaan ns. ihan vitusti. kohtalontovereita? |
Jos ne ei muutu mustaksi niin ei hätää silloin et ole ilmeisesti käynyt uuden lääkkeen koekaniinina. |
Incarnation 23.12.2008 20:56:39 | |
---|
Kuulostaa ns. metsurintaudilta. Siskolla on tuo ja hänelle lääkäri oli puhunut "Raymondin oireyhtymästä", mutta ainakaan tuolla nimellä ei löydy tietoa netistä. Kädet siis vetävät äkkiarvaamatta ihan kuolemanvalkoisiksi ja alkavat palella. Tietysti yksi mahdollisuus on, että olet palelluttanut kätesi joskus. "Wash away a man, take him with the floods" 1966-2004 |
Mikael2k2 26.12.2008 23:25:46 | |
---|
Oletko tupakkimiehiä? Se ei ainakaan tee kovin hyvää verenkierrolle sormissa, kuulemma. |
Namorbia 27.12.2008 22:30:42 | |
---|
Itselläni on melkein aina kylmät kädet, ja luulen aina että ei se mitään haittaa. Mutta sitten kun onkin lämpösemmät käpälät niin huomaan että revittelen mitä tahansa. Tiskaaminen auttaa oikeasti. Tunnin tiluttaminen ei tuo mitään lämpöä, kun taas minuutin tiskaaminen pistää kummasti veren kiertäämään. Suosittelen. www.mikseri.net/B-mies |