Torsti Suomi 22.12.2008 21:22:05 | |
---|
Mitäs mitäs, vanha "viides beatle" tai "ties kuinka mones rollari" tm. Perjantaiaamuna tuli Groove FM:ltä Billyn joku kappale. En saanut laulun nimeä, jotta voisin jäljittää. Urku soi nätisti ja sanat kertoivat jostain beautifulista. Pitää laittaa sähköpostia radion toimitukseen, josko kertoisivat tarkemmin.. |
M.i.k.key 22.12.2008 21:38:56 | |
---|
Olisko ollut You are so beatiful. Prestonin biisi jonka myös mm. Joe Cocker on versioinut. Mahtava soittaja, ihan lemppareita. möllisty |
Saattaa olla. Tämä tosin oli minulle entuudestaan tuttu ja radiokappaletta en mielestäni ollut aiemmin kuullut. Löytyykö tätä Billyn omana levytyksenä? Youtubesta katselin katkelman Jools Hollandista ja siellä oli urut ja ääni -versio, mikö poikkeaakin hieman Cockerin vedosta, |
Rejoy 30.12.2008 17:38:29 | |
---|
Aliarvostettu artisti! Niitä 70-luvun levyjä ei tunnu saavan oikein mistään. |
Torsti Suomi 30.12.2008 17:41:55 | |
---|
Saman olen huomannut. Joku ultimate collection tms näkyy olevan julkaistuna, vaan eipä näy perusanttiloissa sitäkään. Pitänee alkaa metsästää ihan muista metsistä. |
Rejoy 30.12.2008 17:45:02 | |
---|
Saman olen huomannut. Joku ultimate collection tms näkyy olevan julkaistuna, vaan eipä näy perusanttiloissa sitäkään. Pitänee alkaa metsästää ihan muista metsistä. Se voi olla ettei se Anttila ole tosiaan se oikea metsä tähän. :-) |