Kapane 17.02.2004 20:40:52 | |
---|
Oon myymässä tätä paljon kehtaa pyytää. Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi |
hemmo 17.02.2004 22:22:42 | |
---|
50 e. Kaikki on hyvää! |
Muhwi 17.02.2004 22:55:12 | |
---|
50 Nay, sanoisin että pyydät ihan reippaasti vaan vaikka 200€ tai enemmän, jos ei tahdo mennä kaupaksi, niin pudota hintaa vähän kerrassaan. Tyhmä on se joka maksaa, ei suinkaan se joka pyytää liikaa. It wasn't me, it was the Other Guy. |
hemmo 18.02.2004 11:33:46 | |
---|
Nay, sanoisin että pyydät ihan reippaasti vaan vaikka 200€ tai enemmän, jos ei tahdo mennä kaupaksi, niin pudota hintaa vähän kerrassaan. Tyhmä on se joka maksaa, ei suinkaan se joka pyytää liikaa. Reilu ja rehellinen peli on poikaa, munsta. Käytetyn tavaran myynnissä on niin monia myynti/osto-hintaan vaikuttavia seikkoja: - laitteen yleinen haluttavuus ja alkuperäinen myyntihinta - kunto - myyjän hinku saada rahaa tai päästä eroon - ostajan GAS-himo ostaa - ja lopuksia ostajan ja myyjän välinen sopimus Olen perin kyllästynyt näihin hintauteluihin, joten aion täst'edes vastata aina: "Paljonko olit ajatellu pyytää?" Kaikki on hyvää! |
Kapane 18.02.2004 14:22:21 | |
---|
Olen perin kyllästynyt näihin hintauteluihin, joten aion täst'edes vastata aina: "Paljonko olit ajatellu pyytää?" 1000e no ei ajattelin laittaa huuto nettii alk. 100e. kunto on kuitenkin hyvä ja hönkiin naapurit rimputtaan ovikelloa kuin saatanan alku lähdettä. onko ihan surkee hinta pyyntö
Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi |
Olen perin kyllästynyt näihin hintauteluihin, joten aion täst'edes vastata aina: "Paljonko olit ajatellu pyytää?" Mutta taas kerran näkyy tämä kaveria ei jätetä ilmapiiri. "Eti v'ttu ite hintas". sopii Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi |