Satiainen 21.12.2008 14:17:53 | |
---|
Ensivaikutelma muistutti Uniklubia, se oli vähän yllätys kun olin lukenut Hesarista "Pojat soittavat faaraoheviä ja ovat keksineet termin itse". Mitäköhän Sanders sanoisi kun kuulisi? "Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne |
Henkka370 21.12.2008 18:12:42 | |
---|
Mitäköhän Sanders sanoisi kun kuulisi? Naurahtas ja sanois, että ootellaa kunnes alkaa pallikarvat kasvaa |
Super-Jari 21.12.2008 18:51:26 | |
---|
Ensivaikutelma muistutti Uniklubia, se oli vähän yllätys kun olin lukenut Hesarista "Pojat soittavat faaraoheviä ja ovat keksineet termin itse". Mitäköhän Sanders sanoisi kun kuulisi? Veikkaan että se löisi nyrkin omaan kämmeneensä ja sanoisi way to go boys, tai jotain vastaavaa kannustavaa. Siis jotain sellaista mitä aikuinen ihminen sanoisi tuon ikäisille pojille jotka on innoissaan musahommista. |
Samppa90 21.12.2008 18:52:50 | |
---|
|
Akiman 21.12.2008 19:08:51 | |
---|
Veikkaan että se löisi nyrkin omaan kämmeneensä ja sanoisi way to go boys, tai jotain vastaavaa kannustavaa. Siis jotain sellaista mitä aikuinen ihminen sanoisi tuon ikäisille pojille jotka on innoissaan musahommista. Muuten näin, mutta Sanders ei aloita koskaan keskustelussa puheenvuoroa sanomatta alkuun "Hey, man..." :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: RESURRECTION, BLAKE, REPRISAL SCARS, DARKANE ja ENSLAVED :: |
Meadow 21.12.2008 20:08:43 (muokattu 21.12.2008 20:09:18) | |
---|
Mitäköhän Sanders sanoisi kun kuulisi? Varmaan sanois että vitun pouserit, älkää koskeko mun faaraoheviin. |
Deino 21.12.2008 22:00:19 | |
---|
Mitäköhän Sanders sanoisi kun kuulisi? Sivaltaisi pojat orja tikkuun. |
Max-X 22.12.2008 10:10:53 | |
---|
hehe, söpöä! :) "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
CanYouStayStill 22.12.2008 10:40:32 | |
---|
Tehkööt pojat levyn. Skeidaa se on kuitenkin mun mielestä täynnä. "faarao"heviä ja pah. Jonkun biisin kuulin radiosta ja kyllä siitä naurut repesi. Plussaa tosin annan siitä, että ilmeisesti tekivät sen biisin itse, eikä isi. Ainakin laatu antoi sellaisen kuvan, sen verran keskeneräiseltä kuulosti. Naurettavaa on kyllä tämä rahastuksen maku mikä hommassa on. Poikia en syytä, totta kai itsekin haluaisin tehdä levyn ja jos joku sitä mahdollisuutta nyt tarjoaisi, varmasti hyväksyisin. Mutta levy-yhtiö yms. voisi jättää pojat vielä hetkeksi kasvamaan. Materiaali voisi kehittyä ja se hyttysen ininä korvan juuressa voisi vaihtua jopa kärpäsen pörinään. |
-Lassi- 22.12.2008 11:52:54 | |
---|
hyttysen ininä korvan juuressa voisi vaihtua jopa kärpäsen pörinään. Hoho : D mitäköhä tapahtuis jos joku noista alkais muriseem. |
CanYouStayStill 22.12.2008 12:01:35 | |
---|
Hoho : D mitäköhä tapahtuis jos joku noista alkais muriseem. Se olisi varmaan aika sama kuin pieraisis mikkiin... Sellainen kuiva ja kimakka pieru. |
Satiainen 22.12.2008 14:45:41 | |
---|
Svittu, ois muuten pitäny mainita tästä Sandersille, kun Tuskaisena päivänä tavattiin! "Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne |
hullu_ukko 22.12.2008 14:53:26 (muokattu 22.12.2008 14:55:35) | |
---|
Svittu, ois muuten pitäny mainita tästä Sandersille, kun Tuskaisena päivänä tavattiin! Mitäpä turhia. Olisit vaan pettynyt, kun Sandersin reaktio ei olisikaan vastannut odotuksiasi. Mistä tiedät, etteivät pojat ole itse keksineet tuota "faaraoheviä"? Olen mäkin monesti "keksinyt" asioita, jotka on oikeasti keksitty kauan sitten, mutta joista mä en ole ollut tietoinen. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Svittu, ois muuten pitäny mainita tästä Sandersille, kun Tuskaisena päivänä tavattiin! Tuskinpa siinä on paljoa miettimistä, mitä 44-vuotias mies sanoisi siitä, että 11-vuotiaat lapset väittävät keksineensä termin "faaraohevi". |
torkkumaada 23.12.2008 16:27:48 | |
---|
Söpö tää laulaja. Sopii oikeestaan naisvokaalit tähän. |
lapio 24.12.2008 12:25:00 | |
---|
Mitä teil on sitä vastaan vaikka noi levyttää? Tottakai itsekkin edes yrittäisin jos olisin noin nuori ja tietäisin ettei tästä välttämättä pitkälle pääse. Tulee siinä ainakin kokemusta jos ei mitään muuta Ne on kateellisia. |
Röntgen-Jeesus 24.12.2008 15:20:28 | |
---|
Toivottavasti pojat löytää pian huumeet ja naiset niin tulee sitä katu-uskottavuutta. Noei. "Lets black some metal, shall we?" |
Mursukanta 27.12.2008 13:18:46 | |
---|
Rumpali soitti paremmin kuin ite tuossa iässä:) No siihen ei paljon tarvita..heh Mielenkiintoista kuulla että minkä kuuloisena bändi tulee studiosta ulos. Noh eiköhän pikkutytöt osta levyjä. Minä ainakin ostan. Ihan pantavan näköisiä poikia. |
Skebameizi 27.12.2008 17:29:33 | |
---|
Edit. Niin ja Himillä se ongelma tuli vasta siinä vaiheessa kun levyjä alettiin jenkeissä myydä mutta silloinhan he suunnittelivat julkaisevansa tavaran siellä eri nimellä. En sitten tiedä hajosiko tämä skedepoppoo vai mitä mutta käsittääkseni nykyään ihan HIM nimellä sielläkin kiertävät. OFFTOPIC Tarpeeksi taalaa tiskiin niin saivat pitää nimensä. Ja miten mä muistelin että se toinen Him olis ollu joku jazzpumppu. www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
Quru 29.12.2008 12:08:07 | |
---|
Onhan näitä lapsitähtiä aina ollut. Jonna Tervomaa, anyone? Ella ja Aleksi, wut? Enpähän näe niitä hirveästi arvosteltavan täällä. Heviporukka on vaan niin äijää, ettei tälläisille pikkupojille ole siellä asiaa, räyh! Eihän ne osaa edes öristä, Bruce Dickinson on silti jumala! Ristiriitaisuusmittarini alkaa heräilemään... Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D |