Kailis 21.12.2008 04:39:19 | |
---|
Onks nää ollu joskus Lepakon studion tilalle ilmestynessä treenikämpässä? Öö, tota missä se oli? Sillon kun Lepakki loppu niin ei mulle osoitettu mitään korviketta. En vaan tajua sun vinkkiä. |
Roberto 21.12.2008 09:36:36 | |
---|
Öö, tota missä se oli? Sillon kun Lepakki loppu niin ei mulle osoitettu mitään korviketta. En vaan tajua sun vinkkiä. Siis se alakäytävän päädyssä puuheikkien ja Maman vieressä ollu Lurin studio jossa oli K Järvisen ja kumppaneiden treenis studion loppumisen jälkeen. |
Kailis 21.12.2008 13:35:55 | |
---|
Siis se alakäytävän päädyssä puuheikkien ja Maman vieressä ollu Lurin studio jossa oli K Järvisen ja kumppaneiden treenis studion loppumisen jälkeen. Kyllä sä oot nyt ihan oikeassa. Siellä just väännettiin Järvisen ja Pukankin kanssa joskus. Voi niitä aikoja... |
Roberto 21.12.2008 18:57:54 | |
---|
Kyllä sä oot nyt ihan oikeassa. Siellä just väännettiin Järvisen ja Pukankin kanssa joskus. Voi niitä aikoja... Noni. Ne 60-lukuiset kullanväriset Pearlit siellä nurkassa oli mun. |
Noni. Ne 60-lukuiset kullanväriset Pearlit siellä nurkassa oli mun. Näin tää maalima on pieni... |
Jonix 22.12.2008 21:13:44 | |
---|
PDP rummut on ihan yhtiä parhaimpia mun mielestä. Soundi on hyvä ja valmistus on hyvä. PDP:n rummut sais ehkä arvosanaks n. 8 =D !Joniz! |
hollmi-5 22.12.2008 22:31:01 | |
---|
PDP rummut on ihan yhtiä parhaimpia mun mielestä. Soundi on hyvä ja valmistus on hyvä. PDP:n rummut sais ehkä arvosanaks n. 8 =D Toki uskotaan, kun noin kokenut rummunpaukuttaja kehuu... Minun arvosanani on 6/10. Eli ei huono, mutta kun niitä on niin paljon paremmin tehtyjä ja paremmalta soundaavia kannujja. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 22.12.2008 22:36:18 | |
---|
Toki uskotaan, kun noin kokenut rummunpaukuttaja kehuu... Minun arvosanani on 6/10. Eli ei huono, mutta kun niitä on niin paljon paremmin tehtyjä ja paremmalta soundaavia kannujja. Mutta jos vertaat samassa hintaluokassa olevia kannuja. Jos minulla on varaa Primeraan niin vertailen sitä muihin saman hintaluokan autoihin enkä Lamborghiniin.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
hollmi-5 22.12.2008 22:58:18 | |
---|
Mutta jos vertaat samassa hintaluokassa olevia kannuja. Jos minulla on varaa Primeraan niin vertailen sitä muihin saman hintaluokan autoihin enkä Lamborghiniin.... Juu kato. PDP on omassa hintaluokassaan hyvä, mutta absoluuttisella asteikolla kaukana kärjestä. Rumpumaailma on kuin absoluuttinen nollapiste tai valonnopeus. Nykytietämyksen mukaan kumpaakaan ei saavuteta, mutta lähemmäksi tullaan. Tosin rumpuhommissa näyttaaä pahalle. Kehitys jäi 90-luvulle. No kuussakin käytiin viimeiksi 30 vuotta sitten. Teknologia on tiedossa, mutta kalleuden vuoksi sitä ei enää käytetä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 22.12.2008 23:26:28 (muokattu 22.12.2008 23:30:22) | |
---|
PDP rummut on ihan yhtiä parhaimpia mun mielestä. Soundi on hyvä ja valmistus on hyvä. PDP:n rummut sais ehkä arvosanaks n. 8 =D Hyvä että olet tyytyväinen. Muista kokeilla erilaisilla kalvoilla ja vireillä, saat kannuistasi paljon enemmän irti kun et tyydy vaan ruuvaamaan pikaisesti jotkut kalvot paikalleen. Iloisia hetkiä rumpujesi parissa. Mites paljon antaisit Premier Cabrioille? |
hansakemanelius 22.12.2008 23:40:54 (muokattu 22.12.2008 23:58:09) | |
---|
Juu kato. PDP on omassa hintaluokassaan hyvä, mutta absoluuttisella asteikolla kaukana kärjestä.
Juniori tahtoo saada mahdollisimman hyvän vastineen rahoillensa ja kun sanot että PDP on hintaluokassaan hyvä niin siitä kommentista on kysyjälle todellista hyötyä. Absoluuttisista asteikoista veikko viis veisaa.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Roberto 23.12.2008 07:05:20 | |
---|
Absoluuttisista asteikoista veikko viis veisaa.... Aika harva asia ylipäätään on mitenkään absoluuttista. 99,99% on aina jotain verrattuna johokin muuhun. Niinku nyt vaikka asteikot ja niiden absoluuttisuus. |
Nolte 23.12.2008 16:36:42 | |
---|
Aika harva asia ylipäätään on mitenkään absoluuttista. Varsinkin, kun tässäkin on lopulta kyse makuasioista. Jos rummut arvotettaisiin vaikkapa soinninpituuden, tai lakkapinnan sileyden mukaan, voitaisiin julistaa jotkut kannut parhaaksi. meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 23.12.2008 19:14:47 | |
---|
Varsinkin, kun tässäkin on lopulta kyse makuasioista. Jos rummut arvotettaisiin vaikkapa soinninpituuden, tai lakkapinnan sileyden mukaan, voitaisiin julistaa jotkut kannut parhaaksi. No hei! Parhaat kannut on jo tehty. Makuasiatkin kehittyvät. Korva kehittyy. Oppii kuuntelemaan ja kuulemaan, kun aikansa jauhaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 23.12.2008 19:42:37 | |
---|
No hei! Parhaat kannut on jo tehty. Makuasiatkin kehittyvät. Korva kehittyy. Oppii kuuntelemaan ja kuulemaan, kun aikansa jauhaa. Juu, toki toki. Mutta jos otetaan muutama samankokoinen huippurumpu, joissa on kaikki ulkoisesti kohillaan, ja äänellisesti ovat puhdassointisia ja kaikkea, mitä voidaan kohtuudella vaatia, on se makuasia, mitä niistä pitää parhaana. Tätä simppeliä näkökulmaa tarkoitin. Miten tuo liittyy Pdp-rumpuihin? Ei mitenkään. Tai no, sanotaan nyt se, että ihan olen nähnyt suuremmallakin lavalla ko. merkkiset kannut ja täydestä meni. Tiettävästi myös mm. Kaakkurinniemi sellaisilla vetää toisinaan livenä. Kevennys: Mutta se on varmaan sekin Kaakkurin hölmäke keskittynyt niin kovasti pelkkään soittopuoleen, että on jäänyt maku ja korva kehittymättä. ;) meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 23.12.2008 19:50:30 | |
---|
Juu, toki toki. Mutta jos otetaan muutama samankokoinen huippurumpu, joissa on kaikki ulkoisesti kohillaan, ja äänellisesti ovat puhdassointisia ja kaikkea, mitä voidaan kohtuudella vaatia, on se makuasia, mitä niistä pitää parhaana. Tätä simppeliä näkökulmaa tarkoitin. Toki. Soitin kerran oppilaiden kanssa erilaisia symbaaleja läpi. Oli monia malleja saman kokoisesta crashistakin. Junioreiden mielestä Paisten Alpha oli paras. Seassa Zildjianin A- ja K-sarjaakin. Siksi oli paras, koska Nevalaisella kuulema oli silloin naama Alphamainoksessa. Minäkin valitsin aikoinaan Tamat, koska useat lempirumpalini soittivat Tamoilla. Makuasia muodostuu myös mielikuvista. Miten tuo liittyy Pdp-rumpuihin? Ei mitenkään. Tai no, sanotaan nyt se, että ihan olen nähnyt suuremmallakin lavalla ko. merkkiset kannut ja täydestä meni. Tiettävästi myös mm. Kaakkurinniemi sellaisilla vetää toisinaan livenä. Kevennys: Mutta se on varmaan sekin Kaakkurin hölmäke keskittynyt niin kovasti pelkkään soittopuoleen, että on jäänyt maku ja korva kehittymättä. ;) Kaakkurinniemi soittaa PDP:llä, kun tavaran toimittaja ei saa DW:n settiä paikalle. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Roberto 23.12.2008 20:04:21 | |
---|
Kaakkurinniemi soittaa PDP:llä, kun tavaran toimittaja ei saa DW:n settiä paikalle. Ai juu vai? Olen ymmärtänyt hieman toisin, mut kerro sinä ihmeessä ku tiedät. |
Nolte 23.12.2008 20:35:51 | |
---|
Toki. Soitin kerran oppilaiden kanssa erilaisia symbaaleja läpi. Oli monia malleja saman kokoisesta crashistakin. Junioreiden mielestä Paisten Alpha oli paras. Seassa Zildjianin A- ja K-sarjaakin. Siksi oli paras, koska Nevalaisella kuulema oli silloin naama Alphamainoksessa. Minäkin valitsin aikoinaan Tamat, koska useat lempirumpalini soittivat Tamoilla. Makuasia muodostuu myös mielikuvista. Pöh. Enhän mie nyt mitään noin typerää tarkoittanut. Tykkääthän siekin joistain rummuista/pelleistä jne. enemmän, kuin joistain toisista, vaikka ne toisetkin olisivat sinänsä huippuja. Ei väännetä enää tätä rautalankaa. Jouluva! meiän bändin paras rumpali |
LumPus 24.12.2008 10:40:49 | |
---|
Kaakkurinniemi soittaa PDP:llä, kun tavaran toimittaja ei saa DW:n settiä paikalle. nytnytnyt... on ok esittää arvauksiaan mutta älä nyt sentään niitä totuutena kerro kun eivät ole. |
moderndrummer88 24.12.2008 18:30:50 | |
---|
Siis DW:n kirjoillahan Kaakkuriniemi on, eikä PDP:n "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |