Aihe: Pop Co. : Kun tuuli käy
1
Demostudio
18.02.2004 11:37:27
Bändin nimi: Pop Co.
Kappaleen nimi: Kun tuuli käy

URL: http://members.surfeu.fi/op/Tuuli (Mp3)

Surullinen mutta kaunis osanotto junan alle hypänneen kaverin muistolle. Kuunteleminen vaatinee rauhoittumista.
Pallisti
18.02.2004 13:31:53
Osaanottoni. En nyt oikeen halua kappaletta ruveta kommentoimann, mutta jos siinä kohdassa, missä tulee ekaa kertaa se "Kun tuuli käy", tulisi basso ja rummut mukaan, niin, minusta tuntuu, että kipale toimisi ihan saakelin hyvin. Olisiko se kohta ollut siinä 1min ja 18s kohdalla.
We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it! www.collarbone.tk
Timo JM
18.02.2004 16:59:17

Äänitysvaiheessa tuli mietittyä paljon erilaisia vaihtareita biisin kasvattamiseksi. Lopulta päädyin kuitenkin tuohon pelkistettyyn ilmaisuun. Siinä on mun mielestä aiheeseen sopiva rehellinen ja intiimi fiilis.
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Timo JM
23.02.2004 23:38:41

Eikö kukaan uskalla haukkua biisiä sen aiheen vuoksi?
PJS
23.02.2004 23:51:40

Mua vituttaa tällanen. Itsensätappminen romantisoidaan. Mulle tuli ainakin mieleen, et, tekstin kirjottaja hyväksyy sen, että kun elämä väsyttää niin junan alle hyppääminen tuo levon pilvenhattaralla.

Ei mitään henkilökohtaista, ja mä tiedän et toi kommentti on ihan saakelin vittumaista tekstiä. Anteeks siitä ja mä oon pahoillaan sen sun tyypin puolesta ja sen omaisten, vaik en mä niitä tunnekkaan. Mut silti.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Timo JM
23.02.2004 23:58:26

Rohkeasti vaan. En ota henkilökohtaisesti, koska en ole biisin tekijä enkä laulaja. (Meikäläisen panos on toteutuspuolella ja kitaroinnissa.)
PJS
24.02.2004 00:03:36 (muokattu 24.02.2004 00:05:03)

Ihan kivasti oli toteutettu, itse olisin ehkä hakenut vähän sellasta "maanläeisempää" saundia, nyt tosta tulee saundimaailman puolesta rankasti mieleen kotimainen kasari gospel, tyyliin exit, the road yms.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
NHR
24.02.2004 01:41:55

Olen tekstistä PJS:n kanssa täysin samaa mieltä, ei siitä sen enempää.

Oikein nätti biisi tämä kyllä muuten on, toimii mielestäni tosi hyvin tällaisena yksinkertaisena sovituksena. Laulajalla on hyvä ääni, sopii tähän hienosti. Tuutulaulufiilis tässä hiukan on, mikä ei ollenkaan huono asia ole.
Petri Munchia ei olisi kenenkään pitänyt löytää. - theCarnal
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt