Nick Bone 19.12.2008 22:11:29 | |
---|
Katsomossa olin itsekin, tosin ihan "rahvaan" parissa :D Muistikuvieni mukaan keikka oli todella hyvä ja ainakin Hell Aint A Bad Place To Be, Get It Hot ja Safe In New York City (jälkimmäiset näitä vähemmän livenä soitettuja) jäivät päällimmäisenä mieleen. Kova meno siellä katsomossakin oli (taisi olla vieläpä A-katsomo siitä lavan tuntumasta); mun rivi ja useammat muut ympärillä karjuivat luolamiehen lailla nyrkit pystyssä alusta loppuun. No, tällä kertaa nurmelle ja meno on taatusti kovaa! Progressive rock is for those who cant count to four. |
Mika Kangas 19.12.2008 23:06:15 (muokattu 19.12.2008 23:17:34) | |
---|
Pakko brassailla mutta löysin tuubista.Tuolla määkin heiluin,muistan ton aloitusbiisin aina. :).Anguskloonien seassa oli mm. Stonen kitaristi,Roope kait muistaakseni. http://www.youtube.com/watch?v=s02xhpcTXEM Who Made Who:n jälkeen seurasi Shoot To Thrill ja Dirty Deeds. |
Flash 19.12.2008 23:19:46 | |
---|
Live Music Is Better! |
Mika Kangas 19.12.2008 23:28:29 | |
---|
Hyvä pätkä. Oliko Malcolm tuolloin just deekiksellä ja tilalla serkku tjms. komppikitarassa? Se serkku tuli kehiin muutama viikko ton jälkeen.Tolla keikalla oli ehta Malcolm. |
Bluesmies 20.12.2008 09:08:04 | |
---|
Niin kukas tuolla on lämppäämässä? George Thorogood? |
Jarzki 20.12.2008 09:12:38 | |
---|
Koitin äsken ja tarjoaa istumapaikkaa D27, rivi 12 paikka 510...vieläkin voi ehtiä. -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
powerage 20.12.2008 14:18:54 | |
---|
No niin, nyt on lippuja sitten hankittu. Munchenin Olympiastadion odottaa 15.5 ja Helsinki 17.6 ja permantopaikat tietty molempiin :-) Ennen Open Air- touria kuitenkin Globeniin (vain 2kk)! "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
timus 20.12.2008 15:57:36 | |
---|
Niin kukas tuolla on lämppäämässä? George Thorogood? Niin kukas tuolla on lämppäämässä? George Thorogood? Siis jos meinaat tuota vuoden 1988 keikkaa, niin lämppärinä siellä oli Dokken. Thorogood oli stadikalla viime keikalla. 1996 lämppäämisen hoiti muuten Zero Nine. Ja 91 King's X Ja hieno oli tosiaan tuokin AccaDaccan startti vuonna 1988 Angus-klooneineen, kuten myös kaikki muutkin startit myöhemmillä kiertueilla. Oma suosikki noista introista on se 1996 Ballbreakerin seinänmurskaus. Muistelen, että Stone-miehistä lavalla heilui Jiri, mut voin toki muistaa totaalisen väärinkin tämän. "no sound, no sound problems"
-Henry Rollins |
Mika Kangas 20.12.2008 16:12:47 | |
---|
Muistelen, että Stone-miehistä lavalla heilui Jiri, mut voin toki muistaa totaalisen väärinkin tämän. Voin minäkin muistaa totaalisesti väärin.Luin jälkeenpäin jostain lehdestä että Stonen kitaristi oli yksi niistä Angusklooneista.Joku skaba ollut missä ne valittiin. Itse keikka oli kyllä hieno.Varmaan senkin takia kun oli eka kerta kun näin AC/DC:n livenä.Liputhan oli kiven alla jo kasariluvulla eikä silloin ollu nettiä.Kateellinen oli niille jotka näki bändin kaksi vuotta aiemmin.Nykyään oon kade niille jotka näki bändin kulttuuritalolla :). Näin jälkeenpäin ajatellen Who Made Who ei kyllä sopinut aloitusbiisiksi. |
Tightbutloose 20.12.2008 17:34:03 | |
---|
Näin jälkeenpäin ajatellen Who Made Who ei kyllä sopinut aloitusbiisiksi. ei toi r'n'r train :kään oo mun mielestä kovin hyvä alotusbiisi. jos vertaa vaikka stiff upper lippiin joka alkaa riffillä, sit tulee laulu, pieni tauko ja sit räjähtää käyntiin, niin se oli mun mielestä tosi hyvä alottamaan keikkoja!
kuule, koe ja nää. |
Mika Kangas 20.12.2008 18:21:15 | |
---|
ei toi r'n'r train :kään oo mun mielestä kovin hyvä alotusbiisi Ei minunkaan mielestä.Paras aloitus oli se mikä viimeksi oli Hartwallhallissa.Roudari spiikkaa bändin lavalle ja lähtee You Shook Me All Night Long.Kuin kotiin ois tullut :). |
Nick Bone 21.12.2008 10:32:55 | |
---|
Ei minunkaan mielestä.Paras aloitus oli se mikä viimeksi oli Hartwallhallissa.Roudari spiikkaa bändin lavalle ja lähtee You Shook Me All Night Long.Kuin kotiin ois tullut :). Ei lisättävää! Kyllä Stiff Upper Lip toimii myös aloitusbiisinä erinomaisen hyvin... mutta totta kai sitä on kateellinen niille, jotka bändin on nähnyt jo Kultsalla 1977; luulisin aloitusbiisin silloin olleen Live Wire vai voiko joku mahd. paikalla ollut kertoa tarkemmin :D Progressive rock is for those who cant count to four. |
rheinone 21.12.2008 10:41:42 | |
---|
Ei lisättävää! Kyllä Stiff Upper Lip toimii myös aloitusbiisinä erinomaisen hyvin... mutta totta kai sitä on kateellinen niille, jotka bändin on nähnyt jo Kultsalla 1977; luulisin aloitusbiisin silloin olleen Live Wire vai voiko joku mahd. paikalla ollut kertoa tarkemmin :D Olisin yllättynyt jos aloituspiisi olis ollu joku muu kuin Live Wire. En tosin tunne ketään joka olis tuolla paikanpäällä ollut. |
rheinone 21.12.2008 10:51:03 | |
---|
|
Jokapaikanapina 21.12.2008 12:08:20 | |
---|
|
Nick Bone 21.12.2008 13:45:34 | |
---|
Hahhah, toi historiikki irrottaa aina hyvät naurut! Tuli vaan mieleen tosta aloitusbiisikeskustelusta, että ottaen huomioon bändin keikat aloittavan videoinstallaation, niin mikään muu biisi kuin RnR Train ei kyllä tule kyseeseen... mun mielestä aika mahtava video ja huomaa, että kyllä siihen koko aloitushässäkkään on varmaan se 4 milj dollaria uponnut (taisi herra Johnson tästä mainita Classic Rockissa). Mutta enpä puhu tuosta aloitusseremoniasta tämän enempää, jos joku täällä haluaa jännityksen säilyttää kesäkuulle asti. Ei saa tiirailla tuubistakaan :D Aika tykki veto olis ensi kesänäkin aloittaa keikat esim. Live Wirella tai Back In Blackilla, mutta taitaa kallistua enemmän toiveajattelun puolelle... Progressive rock is for those who cant count to four. |
Jytäurpo 21.12.2008 17:51:40 | |
---|
Olisin yllättynyt jos aloituspiisi olis ollu joku muu kuin Live Wire. En tosin tunne ketään joka olis tuolla paikanpäällä ollut. Riff Raff? "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Mika Kangas 21.12.2008 18:08:15 (muokattu 21.12.2008 18:09:17) | |
---|
En tosin tunne ketään joka olis tuolla paikanpäällä ollut. Eikös ne jotenkin puoliksi buuattu lavalta kun eivät tienneet sellaisesta uudesta asiasta kuin langaton kitara?Tota tietoa vasten en yhtään ihmettele jos kukaan "ei ollut paikalla" :). |
MaxDamage 21.12.2008 18:26:12 | |
---|
Aika tykki veto olis ensi kesänäkin aloittaa keikat esim. Live Wirella tai Back In Blackilla, mutta taitaa kallistua enemmän toiveajattelun puolelle... Live Wire oiskin timakka juttu. Kuitenkin kesän keikalla muutamaa uutta biisiä lukuunottamatta tulee ne kaikki samat vanhat (Juu on ne mahtavia). Viimeeks Up to my neck in you piristi kyllä settiä. |
Riff Raff? Vetikö ne Riff Raffia jo vuoden 1977 puolella? Se kuitenkin oli vasta Poweragella seuraavana vuonna eli 78. Joitain Poweragen biisejähän ne veti jo ennen platan ilmestymistä;mulla on joku bootleg, jossa ne ne vetää Poweragen biisejä ennen levyn ilmestymistä. Yleistä promootiotahan tuo tietysti aina on ollut. Progressive rock is for those who cant count to four. |