|
hemmo 21.12.2008 17:36:03 | |
---|
Eikös Todd ole Pearlin tallissa ja vedä 20-kertaisella bubinga 14x5:lla. |
hollmi-5 22.12.2008 15:23:47 | |
---|
Eikös Todd ole Pearlin tallissa ja vedä 20-kertaisella bubinga 14x5:lla. Minun silmääni tuo virppa näytti Ludwigilta ( LS403TD53WMB African Waterfall Bubinga) Millenium nostin (P-86) ja putkilugit... Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 22.12.2008 21:28:49 | |
---|
Nyt loppui se arvailu, te arvailijahöntit! :P Omien sanojensa mukaan tuo on Pearl Masterworks rosewood solid. Eli yksikerroksinen runko tuossa. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
hollmi-5 22.12.2008 22:26:53 | |
---|
Nyt loppui se arvailu, te arvailijahöntit! :P Omien sanojensa mukaan tuo on Pearl Masterworks rosewood solid. Eli yksikerroksinen runko tuossa. Olisiko kuvalinkkiä. Kun ei noilta Pearlin sivuilta löytynyt tuon näköistä virppaa. Soundin perusteella ei ollut 20-kerroksinen jyty, vaan paljon kevyempi virveli. Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 22.12.2008 22:58:23 | |
---|
Olisiko kuvalinkkiä. Kun ei noilta Pearlin sivuilta löytynyt tuon näköistä virppaa. Soundin perusteella ei ollut 20-kerroksinen jyty, vaan paljon kevyempi virveli. En osaa/jaksa tuosta dvd:ltä alkaa kuvaa kaappaamaan, eikä se mitään todistaisikaan, koska kuvalinkissä ei ole ääntä. Mutta niin se itse tuossa dvd:llä selostaa, juuri tsekkasin, osiossa "gear talk". Voihan se olla että valehtelee, siitä en ota vastuuta. Masterworks:han on custom-linja, eli eivät ole sarjatuotantoa, joten ei Pearlin sivuilla varmaan löydykään. Niin, ja minä sanoin "rosewood solid", eikä 20-kerroksinen. :P Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
hollmi-5 22.12.2008 22:59:33 | |
---|
En osaa/jaksa tuosta dvd:ltä alkaa kuvaa kaappaamaan, eikä se mitään todistaisikaan, koska kuvalinkissä ei ole ääntä. Mutta niin se itse tuossa dvd:llä selostaa, juuri tsekkasin, osiossa "gear talk". Voihan se olla että valehtelee, siitä en ota vastuuta. Masterworks:han on custom-linja, eli eivät ole sarjatuotantoa, joten ei Pearlin sivuilla varmaan löydykään. Niin, ja minä sanoin "rosewood solid", eikä 20-kerroksinen. :P Se 20-kerroksinen on tuolle Hemmolle kommenttina. Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 22.12.2008 23:04:47 | |
---|
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Sa(n)kari 23.12.2008 10:02:28 (muokattu 23.12.2008 10:03:33) | |
---|
Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni.
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
markkuliini 23.12.2008 10:38:48 | |
---|
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Tindrum 23.12.2008 16:03:13 (muokattu 23.12.2008 16:04:16) | |
---|
Juu, toi ei ole solid shell. Massiivinen kylläkin. Ja taitaa olla Hemmon mainitsemat 20-ply. "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |