Player 13.12.2008 20:17:32 (muokattu 13.12.2008 20:18:08) | |
---|
Mitä eroa on Standard bassolla ja deluxe bassolla? Ainakin ulkoisesti deluxessa näyttäisi olevan enemmän nappeja kuin standardissa. Onko tämä deluxe malli parempi kuin standard? Shit happens, that's life. |
whiskey warlord 13.12.2008 20:27:35 | |
---|
Deluxe mallin presarissa on normaalin presari mikin lisäksi vielä yksi jatsarin mikki tallan lähellä. En osaa sanoo et kumpi olis parempi mut itellä on toi ihan standard ja se on täyttä parhautta:D |
JussiKoo 15.12.2008 13:12:33 | |
---|
Deluxe on lisäksi aktiivipeli. Pickups 1 Design Precision Bass Split Single-Coil Pickup (Mid), 1 Humbucking Pickup (Bridge) Controls Master Volume, Pan Pot, 3-Band Active EQ with: Treble Boost/Cut: +/- 10 db @ 8kHz, a shift in the cut frequency, and about a 2dB slope per octave. Mid Boost/Cut: +10dB, -15dB @ 500Hz, and a wide band slope. Bass Boost/Cut: +/- 12 db @ 40 Hz, with a 4dB slope per octave. 18 Volt Power Supply |
Player 18.12.2008 19:33:51 | |
---|
Kuinka paksu on presarin kaula? Onko saman paksuinen (vai paksumpi) kuin stratocasterissa? Shit happens, that's life. |
J.Hollström 18.12.2008 19:51:25 (muokattu 18.12.2008 19:52:08) | |
---|
Kuinka paksu on presarin kaula? Onko saman paksuinen (vai paksumpi) kuin stratocasterissa? Kaulojan on eri mitoilla, mutta omissani presarin kaula on 2 mm paksumpi 5. nauhan välistä mitattuna. Orggis tuhkis. |
Player 18.12.2008 20:02:11 | |
---|
Kaulojan on eri mitoilla, mutta omissani presarin kaula on 2 mm paksumpi 5. nauhan välistä mitattuna. ok.. Tiedätkö paljonko paksuus on american standardissa? Shit happens, that's life. |
pekezu 18.12.2008 20:18:36 | |
---|
ok.. Tiedätkö paljonko paksuus on american standardissa? Mun neuvo on, että koita päästä kokeileen. Mulle ei ainakaan mittayksiköt kerro mitään siitä, miltä se kaula lapasessa tuntuu. Kaikki = paskaa. Paitsi kusi. |
J.Hollström 18.12.2008 20:21:26 | |
---|
ok.. Tiedätkö paljonko paksuus on american standardissa? En tiedä. Veikkaan, että luokkaa 23 mm 5. nauhalta. Orggis tuhkis. |
hollstro 19.12.2008 09:54:19 | |
---|
Mun neuvo on, että koita päästä kokeileen. Mulle ei ainakaan mittayksiköt kerro mitään siitä, miltä se kaula lapasessa tuntuu. Just näin, se on aivan yks ja sama mitkä millit niissä on. Soittaessa sen vasta tietää onko ok vai ei. Mulle on tähän asti istuneet kaikki kaulat. En ole asian suhten ronkeli. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
pekezu 19.12.2008 15:47:19 | |
---|
Just näin, se on aivan yks ja sama mitkä millit niissä on. Soittaessa sen vasta tietää onko ok vai ei. Mulle on tähän asti istuneet kaikki kaulat. En ole asian suhten ronkeli. Samoin, iban hammastikuista warren pesismailoihin. Presarinkaan kaula ei ole tuntunut hankalalta. Toiset on tässä asiassa sit tarkempia. Kaikki = paskaa. Paitsi kusi. |
Seba 21.12.2008 09:16:52 | |
---|
Itsellä ei ole hämmennystä eri kaulojen kanssa aiheuttanut mikään muu kuin riku. Kaikki muut on ollut ihan ok näppeihin, ja pidän jopa siitä että omissakin on kaikissa eri tatsi. Gibsonissa on aika kapea ja ohut nopeasoittoinen profiili jolla on kiva vedellä plekun kanssa, wolffilla on aika ohut, mutta suht leveä kaula, liekö jopa sitten samasta muotista tehty 5 kielinen malli, mutta sormisoittoon ja pieneen släppäilyyn toimii kuin tauti, vaikka en släppäillä juuri osaa enkä ole treenannut, mutta tb:llä se tuntuu liki mahdottomalta osua aina oikeaan kieleen kun on niin lähellä toisiaan. Tuo rikun aiheuttama hämmennys johtunee siitä että kaula on tasapaksu koko matkalta. Varmaan tottuu nopeasti, mutta oli silti todella outo testatessa. Presarin vonkale sopii hyvin käteen, ja jos se on liikaa ostaa sitten jazzin. Perhana, pitäisi varmaan pikkuhiljaa ostaa pari fendää itsellekin.. |
JussiKoo 21.12.2008 12:56:49 | |
---|
Perhana, pitäisi varmaan pikkuhiljaa ostaa pari fendää itsellekin.. Niin sun pitäisi ;) |
Seba 21.12.2008 14:24:39 | |
---|
Valtio on päättänyt toistaiseksi vastustaa mun suunnitelmia ja vie mun kaikki rahat.. |
Itsellä ei ole hämmennystä eri kaulojen kanssa aiheuttanut mikään muu kuin riku. Henk. koht. en ole nahnyt ongelmaa minkaan kaulan suhteen. Bassot on kuin naisia kaikki erilaisia taytyy vain tottua jos haluu torttua Orggis tuhkis. |
PasiB 21.12.2008 16:28:20 | |
---|
Bassot on kuin naisia kaikki erilaisia taytyy vain tottua jos haluu torttua Heh, siinä se totuus tuli. Allekirjoituskamaa. Mitä, minäkö tyhmä? Nyt en oikein ymmärrä. |