Aihe: Ns. "alokasmokat"
1 2 3 4 518 19 20 21 22 23 24 25 26 27
jjussila
05.11.2008 17:12:21
Mistäpä tiedät, että tuossa jutussa on siteeksikään totta? Lähdehän, 7-päivää lehti, on tunnettu luotettavuudestaan.

Toki jutussa kuten kolikossa on kaksi puolta, mutta tuo mitä edellä mainitsin, tuntuu tavan tallaajasta aina henk.koht. tasolla...
..ei helev...olisko noin?.....
Tankero
05.11.2008 17:36:50
Toki jutussa kuten kolikossa on kaksi puolta, mutta tuo mitä edellä mainitsin, tuntuu tavan tallaajasta aina henk.koht. tasolla...

Niin tietysti, noin yleisellä tasolla.
Humppajyrä
isojussi
05.11.2008 22:23:40

Juuri näin. Positiivisen imagon ylläpitäminen on tärkeä osa ammattitaitoa ja koostuu pienistä asioista.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Lennu
06.11.2008 00:02:10

No joo, ei niitä raapusteluja olis tarvinnu ihan näkyville jättää, vai onko se eukko käyny tonkimassa tarkotuksella kaikki roskalaarit?

Sehän nyt on selvää, että kaikkea rojua ei varmaan jaksa bussiin (tai autoonsa, millä liikkuukaan) raahata, kyseinen artisti kun varmaan saa moisia tuhatkilomäärin.

Happamia sanoo kettu juu pihlajanmarjoista, mutta jotenkin ymmärrän silti suhtautumisen kaikkiin "hienoihin" fanilahjoihin.
Isojussi on se puu, se iso puu.
isojussi
06.11.2008 09:40:56 (muokattu 06.11.2008 09:42:14)
Kyllä mulla olis hemmetin iso kynnys heittää roskiin pienen lapsen itse tekemä kortti.

Niin paitsi tietysti näin voi käydä jos saajakin on sellainen.....

E: Tässä yks näiden tenavatähtikisojen huonoista puolista: Ihan oikeaa artistia ei niissä pärjäämällä synny.
Olsvoint Ola
06.11.2008 22:12:09
Eiks Laura Pakarinen ole oikea artisti.
Tankero
06.11.2008 22:56:49
Kyllä mulla olis hemmetin iso kynnys heittää roskiin pienen lapsen itse tekemä kortti.

Niin paitsi tietysti näin voi käydä jos saajakin on sellainen.....

E: Tässä yks näiden tenavatähtikisojen huonoista puolista: Ihan oikeaa artistia ei niissä pärjäämällä synny.

Jos tuo tarina on totta, niin suurin moka Annalla tuli siinä, että heitti roskiin liian näköpaikalla. Veikkaan, että hänkin saa kaikenlaista fanikamaa ihan riittävästi.

Jani Wickström
Hanna Pakarinen
Katri Ylander
Esim. Aika oikeita
Annallakin menee vissiin aika hyvin ja Kristianilla.
Humppajyrä
pekkajau
06.11.2008 23:17:44
Jani Wickholm...tämä on muusikko!
Ihan Spede!
isojussi
06.11.2008 23:21:39
Jos tuo tarina on totta, niin suurin moka Annalla tuli siinä, että heitti roskiin liian näköpaikalla.

Joo joo - tätä mäkin ajoin takaa.

Fanisälää varmasti kertyy, mutta ulospäin pitäis näyttää, niin kun joka pilpe olis tosi hieno ja tärkee juttu.
Tankero
07.11.2008 00:07:38
Joo joo - tätä mäkin ajoin takaa.

Fanisälää varmasti kertyy, mutta ulospäin pitäis näyttää, niin kun joka pilpe olis tosi hieno ja tärkee juttu.

Joku ongelma tässä on, kun ollaan samaa mieltä. Mietihän vielä.
Humppajyrä
Qsine
20.12.2008 20:33:06

Täällä sitä taas palaillaan. Tv:ssä laulaa kääriäinen-koivuniemi-karitapsu -akseli. Koivuniemi esitti kappaleen "Minä olen muistanut". Siinä on kohta "Valona yössä vain", ja muistaakseni ainakin viimeisellä kerralla Va-tavun kohdalla tulee olla johtosävel. Eli c-mollissa H, ei Bb, kuten Paula lauloi.

Hähhäh hää!
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
sabian
20.12.2008 20:58:18
Täällä sitä taas palaillaan. Tv:ssä laulaa kääriäinen-koivuniemi-karitapsu -akseli. Koivuniemi esitti kappaleen "Minä olen muistanut". Siinä on kohta "Valona yössä vain", ja muistaakseni ainakin viimeisellä kerralla Va-tavun kohdalla tulee olla johtosävel. Eli c-mollissa H, ei Bb, kuten Paula lauloi.

Hähhäh hää!

Mielenkiintosta,avaudu lisää.
Koivulahti
20.12.2008 21:58:24

* Moskovan valot, oletussävellaji d-molli. "Silmäs mua katsoi niin, kutsui lemmenhaavei-SIIN". Tuo siin-tavun pitää olla olosuhteista ja promillemäärästä riippumatta se johtosävel, elikkä cis!

* Kulkuri ja joutsen, oletussävellaji c-duuri.
EI kolmisointulallatusta:
G | EGCEGCEG | DC..
Vaan niin kuin se menee, eli:
G | EHCEGD#EG | DC..

Nää on näitä juttuja joita meikäläinen tai yleisö edes huomaa.. sitä vaan kelaa että kuulostipa hyvältä, tosin vähän erilaiselta kuin viimex :) Mä näkisin että on huomattavasti parmpi vaihtoehto että bändi oikoo mutkia suoraksi kuin se että ne koittaa vetää siellä lavalla jotain mikä just ja just onnistuu...

(epämuusikkona en toki tiedä kuinka vaikeita nää esimerkkibiisien mainitut kohdat on...)
Johannes kurkunkastaja
20.12.2008 22:07:30 (muokattu 20.12.2008 22:12:19)
Juu, Cis se on! Dissonoi maukkaasti.
Dm alennusmerkkisävellajina tai sävelalana Db-äänikin on oikea ilmaisu ko. nuotista.
Tapelkaa keskenänne.
Riksteri
20.12.2008 22:10:00 (muokattu 21.12.2008 03:20:57)
Edit
Johannes kurkunkastaja
20.12.2008 22:17:08 (muokattu 20.12.2008 22:17:29)
Ei kannata aliarvioida yleisöä.

Ei tarvikaan.
Vittu, ne eivät ymmärä musiikista pääosin kylähaitaristien vertaakaan.

terv. kylähaitaristi

E: painun makkoomaan
Riksteri
21.12.2008 02:37:59 (muokattu 21.12.2008 03:21:27)
Edit
Qsine
21.12.2008 16:10:13

Minusta alokasmokien etsintä on erittäin tärkeää henkistä munanpidennystä ja terapiaa tanssimuusikolle, joka oikeasti tietää, miten kappaleitten tulee mennä. Ei näitä asioita voi artisteille suoraankaan sanoa, kun tulee heti kuittia, että äläs nyt poika opeta, kun oot alle seittämänkymmenen.

Kyse ei ole nipottamisesta, vaan tärkeistä, ehkä jopa tärkeimmistä värisävelistä, jotka säveltäjä on halunnut teokseensa mukaan.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
Johannes kurkunkastaja
21.12.2008 16:13:30
Minusta alokasmokien etsintä on erittäin tärkeää henkistä munanpidennystä ja terapiaa tanssimuusikolle, joka oikeasti tietää, miten kappaleitten tulee mennä. Ei näitä asioita voi artisteille suoraankaan sanoa, kun tulee heti kuittia, että äläs nyt poika opeta, kun oot alle seittämänkymmenen.

Kyse ei ole nipottamisesta, vaan tärkeistä, ehkä jopa tärkeimmistä värisävelistä, jotka säveltäjä on halunnut teokseensa mukaan.

Vittu, kun nauratti!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)