Aihe: Bluesia Tre & Sjoki 18-20.2
1
Veikko
19.02.2004 15:47:17
No niin. Kehukaas nyt tuo Tampesterin keikka, kun ei taaskaan pääsyt paikalle. Myöhäiset soittoajat on pepusta jos joutuu kuudelta kämpimään ylös punkasta.Prkl.
multilalentti
weelie
20.02.2004 12:27:36
Heikkiä on tullut katsasteltua muutamaan otteeseen ja aina on toiminut.. Davea en ole ennemmin nähnyt

Kumma juttu. Mä kun olen aina pitänyt Davea aivan ylittämättömänä ja Silvennoista vain hyvänä (=keskinkertaisena).

Daven olen nähnyt muistaakseni 5 tai 6 kertaa, niistä kolme kertaa soitti solona akustisesti. Heikin olen nähnyt kolmesti (oman bändinsä kanssa, Q-Stonen aikaan olin vielä liian nuori Tullikamarille. :( ), eikä oikein milloinkaan ole todella sykähdyttänyt.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Mase
20.02.2004 13:14:39
Kumma juttu. Mä kun olen aina pitänyt Davea aivan ylittämättömänä ja Silvennoista vain hyvänä (=keskinkertaisena).

Tuohon ei pysty sanomaan vielä mitään kun ei ole Davea vielä tsekattuna, mutta eiköhän illemmalla ole viisaampi tämänkin suhteen ;) Ei jaksanut Heikkiä käydä tsekkaamassa kun joutuu meneen seiskaksi töihin, se vähän rajoittaa viikolla menemisiä...

Daven olen nähnyt muistaakseni 5 tai 6 kertaa, niistä kolme kertaa soitti solona akustisesti.

Toivottavasti tänään on bändi & sähköinen meininki, Daven akustiset biisit ei oikein iske, mutta sähköiset bluesit kyllä toimii ;)

Heikin olen nähnyt kolmesti (oman bändinsä kanssa, Q-Stonen aikaan olin vielä liian nuori Tullikamarille. :( ), eikä oikein milloinkaan ole todella sykähdyttänyt.

Q-Stonen aikoihin olin myös liian nuori, mutta on sitten pitänyt myöhemmin paikkailla ;) Parhaiten toimiva Heikin bändi oli joskus sweet surrenderin(?) aikoihin, jolloin mukana soitti Nikku, Nykänen & Rantanen, taustalauluissa muistaakseni Ninni Poijärvi ja Toni Lähteenmäki. Joskus oli Nokian Iisopissa The Bull feat. Heikki Silvennoinen ja sekin oli aika hyvää menoa. Bullissa soitti Auvinen rumpuja, Löytty bassoa ja toista kitaraa joku heppu joka on nykyään ilmeisesti freukkareissa... Koskettimissa oli pätevän oloinen kaveri, nimeähän ei tietenkään pysty muistamaan ;) Ei vaan toiminut oikein Nokian tuulipukukansaan bluesit, helmiä sioille :(
perkeles
25.02.2004 22:07:55
-heppu joka on nykyään ilmeisesti freukkareissa-olisko pekka virtanen?? oli kyllä freukkareissa taannoin mutta nykyään lapinlahden linnuissa.
mitäs tilasit!
Mase
27.02.2004 13:35:55
-heppu joka on nykyään ilmeisesti freukkareissa-olisko pekka virtanen?? oli kyllä freukkareissa taannoin mutta nykyään lapinlahden linnuissa.

Ei se varmaankaan se ole, mutta tässä on tyypistä kuva (toinen kuva, oikeanpuolimmaisin henkilö), mikäli joka mahdollisesti jampan tunnistaisi (Jukka Harju?)...
http://koti.welho.com/kkemppi2/fmej/tre2.jpg
musari
19.12.2005 02:01:14

Ei se varmaankaan se ole, mutta tässä on tyypistä kuva (toinen kuva, oikeanpuolimmaisin henkilö), mikäli joka mahdollisesti jampan tunnistaisi (Jukka Harju?)...
http://koti.welho.com/kkemppi2/fmej/tre2.jpg

Kyllä toi on Into Koponen.ExFMEJ nykyisin skebassa Jukka Harju. Into opettaa oulussa kitaransoittoa..Hemmetin kova on:)
Music man is a working man!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)