simosiili 18.02.2004 10:34:46 | |
---|
Elikkä semmoset 200 varattuna kahteen humppariin, kitara on washburn wi-64, tai sitten saattaa mennä projekti flying Veehen, johon on tulossa tällä hetkellä Kent armstrongit, no kuitenkin. Musatyyli = Hard rock, soittelen itse myös sen lisäksi metallista, rokkiin.. Oon harkinnu dimarzioita, seymor duncaneita,.. Miten on?! |
Antti 18.02.2004 10:38:06 | |
---|
Elikkä semmoset 200 varattuna kahteen humppariin, kitara on washburn wi-64, tai sitten saattaa mennä projekti flying Veehen, johon on tulossa tällä hetkellä Kent armstrongit, no kuitenkin. Musatyyli = Hard rock, soittelen itse myös sen lisäksi metallista, rokkiin.. Oon harkinnu dimarzioita, seymor duncaneita,.. Miten on?! Jos haluat sellaisen mahtisoundin niin kehoitan harkitsemaan tallamikiksi dimarzion steve's specialia. Parhaiten toimii komppaukseen, koska on oikein sellainen tuhtisoudinen. Flaxwoodia odotellessa aika matelee |
Insane Kane 18.02.2004 11:01:57 | |
---|
Kaulaan Dimarzio Paf Pro ja tallaan SD custom Lyrics. Wasted time between solos. |
simosiili 18.02.2004 12:04:39 | |
---|
mitä mieltä tästä: DiMarzio DP207 Dropsonic Humbucker ? toisaalta haen myös semmoista vintage saundia.. |
Listen 18.02.2004 12:33:40 | |
---|
Just piti itsekin kysellä samansuuntaisesta asiasta. Hommasin Squier Jagmasteriin kaulamikiksi Kent Armstrongin Rocker-humbuckerin kromikuorella (en ole vielä asentanut) , ja tallaan täytyisi löytää joku metallikuorinen humppari. DiMarzion ToneZonea on kehuttu paljon, olisko muita ehdotuksia? Punkkiin ja metalliin lähinnä, hyvä puhdas saundi olisi mukava bonus. |
kehoitan harkitsemaan tallamikiksi dimarzion steve's specialia. Aika tunkkanen mikki on tämä. Jos haluaa soittaa sooloja ja leadeja vähänkin korkeammalta niin kannattaa valita joku muu. Mielipiteitähän nämä on. Itse laittaisin Tone Zonen, Evolutionin, tai Fredin. Frediäkin kovasti haukuttiin vähän aikaa sitten, tiedä sitten mikä on hyvää kenenkin mielestä. Edit: Muistankohan ihan väärin, että tone zoneen ei saa nitä metallikuoria...? |
Niskamies 18.02.2004 16:20:39 | |
---|
Elikkä semmoset 200 varattuna kahteen humppariin, kitara on washburn wi-64, tai sitten saattaa mennä projekti flying Veehen, johon on tulossa tällä hetkellä Kent armstrongit, no kuitenkin. Musatyyli = Hard rock, soittelen itse myös sen lisäksi metallista, rokkiin.. Oon harkinnu dimarzioita, seymor duncaneita,.. Miten on?! Kaulaan Duncanin Jazz ja tallaan JB. Näin minulla, ja toimii. |
Imper 18.02.2004 16:37:25 (muokattu 18.02.2004 16:38:15) | |
---|
Siiiis tota, saakos noihin Dimarzionien päälle Gibsonin mikin metallikuoret ihan normaalisti? Ja onko noissa Dimarzioneissa kuinka puolitusmahdollisuutta? Ajattelin vaan vaihtaa Les Paulin etumikiksi jonkun vähän softimman ja kirkkaamman kun tuo on Les Paulin originelli on vähän liian tumma ja säröytyy liian helposti mun makuun. Eikä siinä ole kelanpuolitusmahdollisuutta. Mikäs mikki olisi passeli mulle? Everyone is a per-son |
Niskamies 18.02.2004 16:42:39 | |
---|
Siiiis tota, saakos noihin Dimarzionien päälle Gibsonin mikin metallikuoret ihan normaalisti? Ja onko noissa Dimarzioneissa kuinka puolitusmahdollisuutta? Ajattelin vaan vaihtaa Les Paulin etumikiksi jonkun vähän softimman ja kirkkaamman kun tuo on Les Paulin originelli on vähän liian tumma ja säröytyy liian helposti mun makuun. Eikä siinä ole kelanpuolitusmahdollisuutta. Mikäs mikki olisi passeli mulle? Kokeile duncanin jazzia. Saa puolituksen ja metallikuoren, eikä säröydy liian helposti. |
Imper 18.02.2004 16:51:03 | |
---|
Kokeile duncanin jazzia. Saa puolituksen ja metallikuoren, eikä säröydy liian helposti. Jeah. En löytynyt netistä juurikaan tietoa, mutta mitähän noi maksaa Suomessa ja kuka täällä myy Dimarzionia? Mistä löytäisi jotain speksejä mikistä? Everyone is a per-son |
Niskamies 18.02.2004 16:56:07 | |
---|
|
fox 18.02.2004 17:11:36 (muokattu 18.02.2004 17:12:41) | |
---|
Siiiis tota, saakos noihin Dimarzionien päälle Gibsonin mikin metallikuoret ihan normaalisti? Ja onko noissa Dimarzioneissa kuinka puolitusmahdollisuutta? Ajattelin vaan vaihtaa Les Paulin etumikiksi jonkun vähän softimman ja kirkkaamman kun tuo on Les Paulin originelli on vähän liian tumma ja säröytyy liian helposti mun makuun. Eikä siinä ole kelanpuolitusmahdollisuutta. Mikäs mikki olisi passeli mulle? Juu kyllä saa ja kyllä on, milteipä kaikissa DiMarzion mikeissä (kuten myös muissakin jälkiasennusmikeissä) on vakiona joko 3+ tai 4+ johdotus joka mahdollistaa vaikka mitä variaatioita... Kyllä Gibsonin mikkeihinkin puolitukset saa jos löydät jonkun joka osaa modata ko. mikkejä. Toki jos mikki on esim. Gibsonin Super Humbucker tai joku muu epoksiin valettu mikki, niin sitten jää kyllä modaukset tekemättä.. Tuohon viimeiseen vastauksen tiedät vain sinä ite.. ;) edit:krojaus. kijotusvire. |
Lauri666 18.02.2004 17:59:03 | |
---|
Jeah. En löytynyt netistä juurikaan tietoa, mutta mitähän noi maksaa Suomessa ja kuka täällä myy Dimarzionia? Mistä löytäisi jotain speksejä mikistä? DiMarziota mm myy Levytukku www.levytukku.fi Speksejä löytyy varmaankin mikkienvalmistajan kotisivulta www.seymourduncan.com tai www.dimarzio.com So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
Quu 19.02.2004 13:00:29 | |
---|
Musamaailmasta ( www.musamaailma.fi) löytyy Seymour Duncaneita. Itse olen tilannut sieltä Jazzin ja JB:n jotka tulee mulle varmaan parin päivän päästä. Hintaa kys. mikeille kertyi 177e+matkahuollon kulut. Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
P2 19.02.2004 13:02:02 | |
---|
DiMarziota mm myy Levytukku www.levytukku.fi Ärsyttää toi levytukku, kun sivuilla ei oo hintoja, et ois helpompi vertailla... |
Juzzu 19.02.2004 13:10:28 | |
---|
Hintaa kys. mikeille kertyi 177e+matkahuollon kulut. Halavalla sait. Pitääköhän itsekin katella "sillä silmällä" noita. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
D-Kay 19.02.2004 14:21:46 | |
---|
Siiiis tota, saakos noihin Dimarzionien päälle Gibsonin mikin metallikuoret ihan normaalisti? Tämä alkoi kiinnostamaan minuakin. Mulla on Tanglewoodin ES-335-kopio Dimarzion mikeillä. Saisko niihin metallikuoret päälle ja miten mahtaisi vaikuttaa soundiin? Myydään: Marshall 4x10" |
fox 19.02.2004 14:51:31 | |
---|
Tämä alkoi kiinnostamaan minuakin. Mulla on Tanglewoodin ES-335-kopio Dimarzion mikeillä. Saisko niihin metallikuoret päälle ja miten mahtaisi vaikuttaa soundiin? Seth Lover - tuo humpukkerin iskä ja äiskä, on sitä mieltä ettei vaikuta muuten kuin mekaanisen ja hieman sähköisen suojauksen kannalta tuo, joista tärkeimpänä mekaaninen suojaus. Kuitenkin tällä palstalla on jotkut kommentoineet kiertoherkkyyden kasvua, itse tosin en ole törmännyt, mutta mainitsen ny kumminkin. Ilmeisimmin tuohon saattais vaikuttaa, jos on jostain ohkosta pellistä rässätty tuo kuori. Ja kyllä, periaatteessa sopii kuoret minkähyvänsä std. humpparin päälle, mutta niitä kuoria oli muistaakseni kahta kokoa. Eli hra. Murphyn mukaan jos meet ostamaan niin ostat ne väärän kokoset.. |
D-Kay 19.02.2004 15:02:13 | |
---|
Mites noi kuoret sitten kiinnitetään? Pystyykö sen tekemään itse vai onko parempi jättää ammatti-ihmiselle? Ja mistähän noita kuoria mahtaa saada ja paljonko kustantaa? Myydään: Marshall 4x10" |
Dr. Muff 19.02.2004 15:16:38 | |
---|
Seth Lover - tuo humpukkerin iskä ja äiskä, on sitä mieltä ettei vaikuta muuten kuin mekaanisen ja hieman sähköisen suojauksen kannalta tuo, joista tärkeimpänä mekaaninen suojaus. Kuitenkin tällä palstalla on jotkut kommentoineet kiertoherkkyyden kasvua, itse tosin en ole törmännyt, mutta mainitsen ny kumminkin. Ilmeisimmin tuohon saattais vaikuttaa, jos on jostain ohkosta pellistä rässätty tuo kuori. Ja kyllä, periaatteessa sopii kuoret minkähyvänsä std. humpparin päälle, mutta niitä kuoria oli muistaakseni kahta kokoa. Eli hra. Murphyn mukaan jos meet ostamaan niin ostat ne väärän kokoset.. No mä koitin viritellä tuonne elektroniikka ja raksapuolelle keskustelua kuoren vaikutuksesta kiertoon mutta ei siellä ainakaan tullut esille mitään ratkaisevaa. Ainakin minulla Gibsonin kuotellinen 498t tallamikki kiertelee, tokihan on ollut sillon paljon säröä ja voluumia, mutta kuorettomat Duncanit ovat selvinneet samoissa olosuhteissa ilman kiertoa. Täytyy varmaan tämäkin tutkia empiirisesti ottamalla kuori pois. Saman sarjan kaulamikki ei muistaakseni oireile samalla lailla. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara! |