palelee 17.02.2004 22:33:29 | |
---|
Mikähän Charvel on kyseessä? - oiskos 22 nauhaa - Jacksonin lisenssi talla - pelkkä humppa mikkinä, ja kuoressa lukee jackson - lavassa lukee Charvel kitaran muotoisesti - pultti kaula oiskos model1 tai model5? yritän laittaa kuvia tunnistamisen helpottamiseksi. Kiitoksia etukäteen Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
kalkkuna 17.02.2004 22:38:57 | |
---|
Mikähän Charvel on kyseessä? - oiskos 22 nauhaa - Jacksonin lisenssi talla - pelkkä humppa mikkinä, ja kuoressa lukee jackson - lavassa lukee Charvel kitaran muotoisesti - pultti kaula oiskos model1 tai model5? yritän laittaa kuvia tunnistamisen helpottamiseksi. Kiitoksia etukäteen Joku model x toi taitaa olla, kannattaa katsoa sarjanumeroa tai googlettaa. |
palelee 17.02.2004 23:13:45 | |
---|
Joku model x toi taitaa olla, kannattaa katsoa sarjanumeroa tai googlettaa. Joo taitaa olla aika varmasti toi model1... haukkukaa ja kehukaa kyseistä kitaraa.... paljonkohan kannattaa maksaa? kyseisessä kepissä ei ole kolhuja yhtään... takana soljen tekemiä naarmuja ja nauhat ovat kuin uudet... eli keppi on tosi hyvässä kunnossa Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
apuri 17.02.2004 23:23:26 | |
---|
kitara on vm. 87-88 model 2. Otelauta varmaan ruusupuuta. Model 1:ssä ei ole floydia ja aika usein vaahteraotelauta. Model 5 on kaula läpi rungon ja 24 nauhaa. Uutena tais model 2 maksaa jotain 3300 mk. |
Jormaz 18.02.2004 08:35:20 | |
---|
Model 2, kyllä. Mulla on tollanen. Sit kun oon rikas mies, vaihdan siihen tallan ja mikin. Ja maalautan bengalintiikeriksi. Back to the 80's |
palelee 18.02.2004 09:29:27 | |
---|
Model 2, kyllä. Mulla on tollanen. Sit kun oon rikas mies, vaihdan siihen tallan ja mikin. Ja maalautan bengalintiikeriksi. Joo...no model 2:nenhan keppi on. Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
JuSu 18.02.2004 09:36:53 | |
---|
paljonkohan kannattaa maksaa? Model 3:ia pyörii 250 euron huiskeissa, samoihin summiin menisi tuo kakkonen tai vähän alle. Sanotaan pari sataa ja siitä ylöspäin, riippuen kunnosta jne. Varmasti hyvä, joskin hiukan yksipuolinen kitara tuohon hintaan. Floikka kannattaa tutkia tarkoin, jos se leviää niin voi tulla kallis remppa kitaran hintaan nähden. JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
apuri 18.02.2004 09:49:32 | |
---|
Varmasti hyvä, joskin hiukan yksipuolinen kitara tuohon hintaan. Floikka kannattaa tutkia tarkoin, jos se leviää niin voi tulla kallis remppa kitaran hintaan nähden. Joo yksimikkinen kitara on hevirokkikitara ja sillä selvä :) Kyllä nuo jaskan jt-6 floydit mitä epäilen kepissä olevan ovat kestäviä ja laadukkaita vehkeitä. Jos osia ei puutu niin kaikki on yleensä kunnossa. Jos kampi on vuosien saatossa hävinnyt niin Ibanezin sisääntyönnettävä sopii heittämällä. Myös Schallerin floyd-kammen saa helposti vaihdettua. |
palelee 18.02.2004 11:29:12 | |
---|
Joo yksimikkinen kitara on hevirokkikitara ja sillä selvä :) Kyllä nuo jaskan jt-6 floydit mitä epäilen kepissä olevan ovat kestäviä ja laadukkaita vehkeitä. Jos osia ei puutu niin kaikki on yleensä kunnossa. Jos kampi on vuosien saatossa hävinnyt niin Ibanezin sisääntyönnettävä sopii heittämällä. Myös Schallerin floyd-kammen saa helposti vaihdettua. Joo jotain 200-250e olen ajatellu siitä maksaa. talla on pitää vireenhyvin ja on paksua rautaa(valurautaa?) ja enkä käytä kampea juurikaan... Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
palelee 18.02.2004 11:38:16 | |
---|
Ja mikki on tosa mielestäni ihan ok. no..hieman enemmän säröä kaipaisin, mutta kyllä tuolla pärjää ihan hyvin. kohtuu monipuolinen on toi mikki... saa ihan hyvät rokki/blues säröt aikaan ku laitaa volumea sopivasti pienemmälle....vahvarina on kustom 16w Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
Ja mikki on tosa mielestäni ihan ok. no..hieman enemmän säröä kaipaisin, mutta kyllä tuolla pärjää ihan hyvin. Mikin soundi muuttuu kun ottaa sen kuoren pois, se on kiinni vaan kuumaliimalla, ja noin vanhassa kepissä se kuumaliima ei enään niin kovin kiinni pidä. Varovasto vetäen kannattaa kokeilla irrotusta. Kannattaa koklata miltä kuulostaa ilman. |
palelee 18.02.2004 12:21:16 | |
---|
Mikin soundi muuttuu kun ottaa sen kuoren pois, se on kiinni vaan kuumaliimalla, ja noin vanhassa kepissä se kuumaliima ei enään niin kovin kiinni pidä. Varovasto vetäen kannattaa kokeilla irrotusta. Kannattaa koklata miltä kuulostaa ilman. No pitääpä kokeilla heti jos ostan kitaran...kiitti neuvosta? ootko ite kokeillu? miten saundi muutuu?? Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
palelee 19.02.2004 09:35:51 | |
---|
Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
palelee 19.02.2004 10:12:00 | |
---|
Charvelin kuva löytyy omasta kuvasta... Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
JuSu 19.02.2004 10:31:58 | |
---|
Onkohan tuo kuitenkaan Model2? Aikalailla varmasti on. Kun tuossa on kuva yhdestä model2 ja siinä on kaks humppaa? Siellä oli myös monia Model 2:ia , joissa oli vain yksi 'bucker, kuten pitääkin. Oli myös monia Model 1:iä, joissa oli floikka, vaikkei alunperin ykkösessä ollutkaan. Avainsana tässä on "modaus" tai ehkä "erehdys"... =) Tuo Simpsons-Charvel vaikuttaisi joko modatulta kakkoselta tai sitten se voisi olla 3A. JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
palelee 19.02.2004 11:03:07 | |
---|
Aikalailla varmasti on.
Siellä oli myös monia Model 2:ia , joissa oli vain yksi 'bucker, kuten pitääkin. Oli myös monia Model 1:iä, joissa oli floikka, vaikkei alunperin ykkösessä ollutkaan. Avainsana tässä on "modaus" tai ehkä "erehdys"... =) Tuo Simpsons-Charvel vaikuttaisi joko modatulta kakkoselta tai sitten se voisi olla 3A. JuSu okkei. meke uskoo. Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
Sintti 19.02.2004 12:41:19 | |
---|
Humppaa taikka kuole...^_^ |