Aihe: Eniten soitettu omalla kohdallasi?
1 2 3 4
Carde
19.12.2008 16:07:37
Kusenpolttamat .Sway ja Glendora ovat aika kärjessä.
Silti voi wetää,jos haluaa?

Ton Swayn vois jo unohtaa, jollei sit keksi jotain uutta siihen. Jos joku bändi cha-chaa soittaa, niin eikö perkele 75% (ainakin) varmuudella toinen kappale ole Sway.
baron
19.12.2008 16:32:39 (muokattu 19.12.2008 16:34:25)

Ton Swayn vois jo unohtaa, jollei sit keksi jotain uutta siihen. Jos joku bändi cha-chaa soittaa, niin eikö perkele 75% (ainakin) varmuudella toinen kappale ole Sway.

Jos Quien Seran vetää niinkuin tuon eka versio, kestää edelleenkin!

http://www.youtube.com/watch?v=kSEsrs9Y_OU

Edit: Tossa on säveltäjän oma versio oikein värivideon kanssa

http://www.youtube.com/watch?v=hti_DB9nyZM
EP
19.12.2008 17:19:34
Jep ja HEP!!
Sway on varmaan kanssa sellanen melkein aina ollu ja kai se pysyykin.. :D
baron
19.12.2008 17:58:01

Cantaloupe Island on kärkikastissa soitetuimmissa..

Joo, paitsi ei humppakeikoilla
isojussi
19.12.2008 18:01:06
Joo, paitsi ei humppakeikoilla

Siitähän sais hyvän tsatsatsaan.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Ukko
19.12.2008 18:30:41

Minoon varmaan soittanu useimmin taksia....=)

Mä soitan vaan turpaani mutta se ei taas kuulu tähän.
COVS jäsen nro 6
Ukko
19.12.2008 18:32:14

Haitaribiiseistä tonavan aaltoja ollaan vedetty aika pirusti ja kesällä häissä minä rakastan sua ja suvuvalssi on kovaa kauraa.

Ja siitä huolimatta omaat pirteän luonteen :)
COVS jäsen nro 6
Timi
19.12.2008 20:16:44
Katselin tuota mun laulamaa listaa ja totesin taas sen.Eipä ole tullut uusia kipaleita moneen vuoteen.Salattua surua hierottu vaikka ja kuinka ja Some get lucky pysynyt edelleen suosikkina.Voihan kiesus!Olisi todella aika päivittää repertuaari.Vaan kun ei paukut riitä siihen mitä haluaisi.
Kylmän viileesti!
R.Syke
19.12.2008 20:39:13 (muokattu 19.12.2008 20:40:13)
Buona sera signorina
Syksyn sävel
15. yö
rintapek
19.12.2008 21:07:57

Katselin tuota mun laulamaa listaa ja totesin taas sen...

Tuttu on tunne. Vaik on ny koitettu päivittää listaa, mut hitaammanpualeista, sano. Minä tai muut ei ny vaan opi uusia biisejä, tai ainakaan ei tykätä niistä.

Miähistönvaihdoksen myätä ei ko kaivettiin hätävaraa vanhemmasta, eikä se Salattu suru sieltä vieläkään kadonnut. Yleisö äänestää jaloillaan, ja jos ei ne viäläkään sitä tee, niin kait mä vedän tota hamaan tulevaisuuteen.

Anteeksi tromillet.
One kind of music only - the good kind
Veksi
19.12.2008 21:32:03
Oisko näin että : Ilta skanssissa
haitari
19.12.2008 21:50:46

Meillä eniten soitettu on varmaankin poliisi tai taxi. Ohjelmistossa puolestaan Ilta Skanssissa.
Missä mie oon? Ja oonks mieki täälä?
baron
19.12.2008 21:56:41

Meillä eniten soitettu on varmaankin poliisi tai taxi. Ohjelmistossa puolestaan Ilta Skanssissa.

Kyllä mä ihan selvästi oon väärältä planeetalta? Kyllä mä osaan soittaa "Illan skannissa", oon varmaan kolmella keikalla sen soittanut.

Mä ja mun yleisö ei oo kaivanneet sitä.
half
19.12.2008 21:58:37
Kyllä mä ihan selvästi oon väärältä planeetalta? Kyllä mä osaan soittaa "Illan skannissa", oon varmaan kolmella keikalla sen soittanut.

Tarjoa se niille ja paa tunnetta peliin, niin se seuraa sua matkallas ain. Kunnes kutsuu sua maa.
COVS jäsen N:o 5
EP
19.12.2008 21:59:06

Niinhän se on, että sille yleisölle kelpaa se mitä soitetaan, ei ne muuta kaipaa!
KoskPaavo
19.12.2008 22:00:19

Jaa-a, du har spelat bara för bättre folket.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
haitari
19.12.2008 22:00:59

Ei ne meilläkään kaipaa, se on eka biisi sillon ku ketään ei ole paikalla. Johtopäätös - harvoin on siis väkeä ekalla setillä..
Miksi hänkin on täällä?
half
19.12.2008 22:02:53
Ei ne meilläkään kaipaa, se on eka biisi sillon ku ketään ei ole paikalla. Johtopäätös - harvoin on siis väkeä ekalla setillä..

Älä helvetissä haaskaa hittejä. Ne tarvitaa keikan kliimaksissa.
COVS jäsen N:o 5
Timi
19.12.2008 22:05:03
Tuttu on tunne. Vaik on ny koitettu päivittää listaa, mut hitaammanpualeista, sano. Minä tai muut ei ny vaan opi uusia biisejä, tai ainakaan ei tykätä niistä.

Miähistönvaihdoksen myätä ei ko kaivettiin hätävaraa vanhemmasta, eikä se Salattu suru sieltä vieläkään kadonnut. Yleisö äänestää jaloillaan, ja jos ei ne viäläkään sitä tee, niin kait mä vedän tota hamaan tulevaisuuteen.

Anteeksi tromillet.

Mitä siitä anteeksi pyytämään.Promillet on kohdillaan ja biisit on ja pysyy:)
Vai pitäiskö sanoa,että säilyy?Heh!Näillä promileilla tuo sana pysyy.Näyttää aika hassulta?
Kylmän viileesti!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)