Demostudio 27.01.2004 22:55:36 | |
---|
|
NHR 27.01.2004 23:15:50 | |
---|
Iskelmää rokkiäijien tulkitsemana? Delilah tuli jostain kumman syystä kovasti mieleen. Säkeistö mollissa ja kertsi duurissa, toimii hyvin. Väliosa ja soolo taas ei oikein hyvin, vaikka en ihan osaa sanoakaan miksi. Kyllä tästä kuitenkin radiohitti voisi tulla, ainakin tuon kertosäkeen ansiosta. Pirun hyvä ääni laulajalla, muuten... Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
ArtoSurf 28.01.2004 00:22:38 | |
---|
Säkeistö ja kertosäe toimii tosiaankin hienosti. Kertosäe on kyllä hengästyttävän sing along -henkinen, mutta säkeistöt taas ei ole hittibiisistä. Ainesta on oikeastaan jopa kahteen kappaleeseen. Minä niin tykkään bassolinjoista, jotka poikkeavat juurisävelestä tyylitajuiseti. Tommi oli töissä satamalla. Liitto oli lakossa. |
Vilhelmus 28.01.2004 00:23:29 | |
---|
Säkeistö ja kertosäe toimii tosiaankin hienosti. Kertosäe on kyllä hengästyttävän sing along -henkinen, mutta säkeistöt taas ei ole hittibiisistä. Ainesta on oikeastaan jopa kahteen kappaleeseen. Minä niin tykkään bassolinjoista, jotka poikkeavat juurisävelestä tyylitajuiseti. Homo. Mää oon kännssiä. Tuun käymään ellet oo ihmisiks. Arvostelen vasta huomena tän. |
Notefix 28.01.2004 12:57:51 | |
---|
Hyvä biisi...erittäin! Kertsi jää mieleen! Jotenkin musikaalista kamaa. Soitto jees...laulaja hyvä, tosin ehkä snadisti ylitulkintaa :) My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Saikkonen 28.01.2004 18:57:38 | |
---|
6/8-beat. Miellyttävä karhea ja rosoinen linja jatkuu. Hitahtava kertsi, stemmatkin toimivat hyvin. Laulajaa pitää muistaa kehua, kuten basistiakin, oli jopa vibraattoakin bassolla jossain säkeistön kohdassa. Kaikki soittavat tyylin mukaisesti ja biisin ehdoilla. 9 puoli! |
Vilhelmus 28.01.2004 22:21:00 | |
---|
Kertsi on jostain tuttu, osaa heti laulaa mukana, kertokaa joku mistä? Hyvin duunattu ja todellinen sing-along. En löydä pahhaa sanaa muutakun siitä, että se kertsi on käytetty jo aikaisemminkin. Mutta .. sodassa, rakkaudessa ja musassa on kaikki sallittua. Tykkään, peukut ylös. |
Edward 31.01.2004 01:13:51 | |
---|
Todella hittiä. Eikö kukaan ole kiinnittänyt huomiota biisin aivan uskomattomaan modulaatioon!??! Bassokuviot on kyllä aika hanurista. Ne on matkittu tuhannesta biisistä ja soitettu huonolla taimilla. |
jukkav82 03.02.2004 12:17:39 | |
---|
Itse kuulin biisin kertosäkeessä Manic Street Preachersin A Design For A Life biisin teemoja... tiedä sitten... |
NHR 04.02.2004 04:10:32 | |
---|
Eikö kukaan ole kiinnittänyt huomiota biisin aivan uskomattomaan modulaatioon!??! No sehän se just taisikin olla, mikä tässä biisissä perseestä oli... ;) Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Säätäjä 08.02.2004 12:46:49 (muokattu 08.02.2004 12:53:06) | |
---|
Go Edward!!! Arvostelkaa soundeja, miksausta ym. Olis kiva saada palautetta. En itse soita bändissä, mutta nauhoitin ja miksasin. Jos tollanen soundi kinnostaa, ottakaa yhteyttä. En ole aivan varma, mutta tiedän. |
Edward 13.02.2004 16:24:43 | |
---|
Go raide, go... Magee kuva jätkäl=) I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Timo JM 13.02.2004 22:29:35 | |
---|
Jaa, että soundeista. Tässä on sama juttu kuin tossa toisessakin. Hieman tumppu yleissoundi ja kuulostaa liikaa olohuoneessa äänitetyltä. Balanssit ja ekvalisoinnit on sen verran terveellä pohjalla, että masteroimalla saisi paranneltua kokonaisuutta aika hyvin. Laulajan ylitulkinnasta en diggaa. Kertsit kyllä toimii. Biisi on muutenkin hyvä. Mielestäni ymmärrän hyvin englantia, ilmeisesti en kuitenkaan riittävästi, koska tuo biisin nimen lause kuulostaa hiukan omituiselta. "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
Spydäri 14.02.2004 22:39:03 | |
---|
Tosiaan aika hitahtava, mutta laulajan ääni on minusta kuin Faith no moren laulajan, olikse nyt Mike Patton... Jos sais samanlaista kamaa ja tulkintaa, niin aika jees uskoisin... en siis moiti, mutta hiukka pliisu |
Edward 16.02.2004 13:12:39 | |
---|
Jeespoks, tämäkin biisi tosiaan masteroitiin ihan finnvoxilla. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
depe 16.02.2004 17:54:28 | |
---|
Hyvä biisi! Muutamia ideoita ja ajatuksia: Joku jo täällä mainitsi Mike Pattonin. Itselle tuli tuo sama mieleen. Ja mieleen tulee erityisesti Faith No Moren Evidence-biisi, siis A-osasta. Tai oikeastaan se ei muistuta sitä yhtään, mutta sen Evidencen soundeista voisi ottaa mallia tuohon A-osaan. Eikä tässä mitään ylitulkintaa ole, kerrankin joku tulkitsee kunnolla. Kertosäe onkin sitten ehkä vähän Manicseja. Ei tuo nyt minusta muistuta sitä Design for Lifea, mutta on siinä ehkä jotain samaa. Ei paha asia. Jostain syystä en tykkää tuossa kertosäkeessä siitä, kun eka kerralla se "like a getaway, lauletaan kahdesti putkeen... mutta taiteilijalla on vapaus... Mutta kaikkinensa erittäin onnistunut biisi. Hittipotentiaalia. "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
Jussi Guitar 17.02.2004 12:31:24 | |
---|
Tää oli kyllä ainaki mun makuun, 6/8 ei paljo nykään käytetä ja siitä pisteet. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
kuuntelin biisin useampaan otteeseen. Alku kuulostaa lupaavalta ja pidin tyylistä mutta kertsi ei sopinut biisiin se meni liian humpaksi odotin jotain aivan muuta. Laulaja on loistava tykkään äänestä pirusti. kertsin perusteella voisin kuvitella että on Hotelli vantaan humppa osaston biisi;) |
Edward 19.02.2004 16:11:30 | |
---|
Jeespoks, elikkä tämän biisin voi kuulla vielä tänään ja huomenna YleX:ltä demoskabasta, joten ei muuta kun äänestämään YleX:n sivuille! I'm just asking - Olen vain persekuningas |
musa 19.02.2004 17:11:24 | |
---|
Tosi cool tuo Ylex-juttu - että onneksi olkoon vaan. Toivottavasti poikii jotain. |