Fuzzy Boner 19.12.2008 01:47:35 | |
---|
Got A Match? |
KoskPaavo 19.12.2008 01:49:59 | |
---|
Got A Match? 4R treenas tuota ollessaan nöösipoikana samassa kuppilacombossa n. 23 vuotta sitten. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Fuzzy Boner 19.12.2008 01:55:08 | |
---|
4R treenas tuota ollessaan nöösipoikana samassa kuppilacombossa n. 23 vuotta sitten. Senverran vanha biisi se about on. |
Johannes kurkunkastaja 19.12.2008 07:50:29 | |
---|
No vitunväli, maistuis varmaan sullekkin. Hmmmmm...hmmmmmm |
uusiipe 19.12.2008 08:20:40 | |
---|
Luulisinpas että itsellä on kova kilpailu kappaleiden "Yksi ainoa ikkuna" ja "Lapin tango" välillä. Juu, oikein luultu. "Yksi ainoa ikkuna" on kohdallani se soitetuin. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
humppahanuristi 19.12.2008 08:30:36 | |
---|
"Raatanut oon" on myös aika alkupäässä. Sen jaksaa soittaa. Siis Aikaan täysikuun eli California blue? Minulla on varmaan Ilta Skanssissa. Se kun on joka orkesterin listalla. Onhan se sellainen perusvarma kappale. Pitääkin jättää jo pois. Humpasta rautalankaan... |
oizo 19.12.2008 08:47:52 | |
---|
Taitaapi olla I will survive tai Tulipunaruusut sattuuhan näitä |
Musiikkia korville 19.12.2008 09:00:25 | |
---|
Juu, oikein luultu. "Yksi ainoa ikkuna" on kohdallani se soitetuin. Samma här... tai sitten Sway. By: MK |
häläppääjä 19.12.2008 09:22:12 | |
---|
Oisikkoon Yölintu. Melekeen järestään joka ryhymä soittaa sen viimmesenä.Ja jossei viimmessä, niin toiseksi viimmessä. Näin siis niisä ryhymisä misä oon ollu vakituistaan taikka tuurannu. Ja en oo hyvin vääräsä jos väitän humpansoittajista 90% teheneen saman huomion. |
jjussila 19.12.2008 09:28:55 | |
---|
Oisikkoon Yölintu. Melekeen järestään joka ryhymä soittaa sen viimmesenä.Ja jossei viimmessä, niin toiseksi viimmessä. Näin siis niisä ryhymisä misä oon ollu vakituistaan taikka tuurannu. Ja en oo hyvin vääräsä jos väitän humpansoittajista 90% teheneen saman huomion. Just tosta syystä ruvettiin veivaamaan sitä ekana falskina; viimenen valssi pois kuleksimasta... Koivu ja sydän -foksi mulla varmaan soitetuin, tai joku All my loving tai ... ..ei helev...olisko noin?..... |
humppahanuristi 19.12.2008 09:30:35 | |
---|
Oisikkoon Yölintu. Melekeen järestään joka ryhymä soittaa sen viimmesenä.Ja jossei viimmessä, niin toiseksi viimmessä. Näin siis niisä ryhymisä misä oon ollu vakituistaan taikka tuurannu. Ja en oo hyvin vääräsä jos väitän humpansoittajista 90% teheneen saman huomion. Kerran eräässä ravintolassa olimme soittamassa (~3vuotta sitten) ja emme lopettaneet yölintuun. Heti tuli yksi vähän iäkkäämpi mieshenkilö siihen lavan eteen narisemaan, että:"pojat, tanssit pitää lopettaa aina valssiin ja se valssi pitää olla yölintu. Kyllä minä tiedän ja minulla on suhteita, ette pääse enää mihinkään soittamaan..." No tänä vuonna ei oltu siinä ravintolassa kyllä soittamassa, olisiko se tuosta johtunut. Yölintua on viime vuosina soitettu harvakseltaan eikä aina edes sinne loppuun. Humpasta rautalankaan... |
artope 19.12.2008 09:30:39 | |
---|
Satumaa, 2 kolpakkoa, Ilta skanssissa, Valot... Ovat seuranneet mukana kauan. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Meisseli 19.12.2008 09:35:12 | |
---|
Me soitetaan yölintu aina silleen että duuriosan jälkeen kaikki rupee soittaan mahd. väärin ja kaadetaan se kokonaan. Änd Unnunnuu.... |
jackbruce 19.12.2008 09:55:50 | |
---|
Me soitetaan yölintu aina silleen että duuriosan jälkeen kaikki rupee soittaan mahd. väärin ja kaadetaan se kokonaan. Me vedettiin kerran niin, että aina säkeistön/välisoiton jälkeen joku soittajista lopetti soiton ja häipyi lavalta. Vedin viimeisen säkeistön yksin laulaen ja bassotellen. |
jykke65 19.12.2008 10:01:09 | |
---|
Minoon varmaan soittanu useimmin taksia....=) En se mää ollu.....?!? |
half 19.12.2008 10:20:39 | |
---|
Minoon varmaan soittanu useimmin taksia....=) Tai Saksanpolkkaa. COVS jäsen N:o 5 |
Johannes kurkunkastaja 19.12.2008 12:47:31 | |
---|
Yölintua on viime vuosina soitettu harvakseltaan eikä aina edes sinne loppuun. Levytettiinkin tuo valssi Randy Korlin & Flamingo-pändin kanssa aikoinaan. En kyllä ymmärrä miksi.
|
kenonen 19.12.2008 12:49:07 | |
---|
Kyllä se varmaan tuota paratiisi, akkunaprinsessa ja salattu suru linjaa on. Jätkillä on vihkoissa viimeisen noin kolmen vuoden kaikki setit. Syöttäis ne exeliin, nin siitähän sen sais. Haitaribiiseistä tonavan aaltoja ollaan vedetty aika pirusti ja kesällä häissä minä rakastan sua ja suvuvalssi on kovaa kauraa. |
Taitaa olla Muisto vain jää. Yleensä tsekataan saundi sillä, ja kuuluu tanssikeikkoijen vakio-ohjelmistoon. Don't take me serious, I'm just playing. |
baron 19.12.2008 14:46:21 | |
---|
Kyllä se varmaan tuota paratiisi, akkunaprinsessa ja salattu suru linjaa on. Jätkillä on vihkoissa viimeisen noin kolmen vuoden kaikki setit. Syöttäis ne exeliin, nin siitähän sen sais. Haitaribiiseistä tonavan aaltoja ollaan vedetty aika pirusti ja kesällä häissä minä rakastan sua ja suvuvalssi on kovaa kauraa. Ai niin, mulla on jo valmiina excelillä noin kuuden vuoden settilistat. En nyt kuitenkaan viitsi alkaa analysoida. |