Aihe: Cubase le ongelma
1
grankku80
18.12.2008 23:50:18
Osaisikos joku sanoa et mitä tää meinaa (Käsky osoitteessa "0x7c915375" viittasi muistiin osoitteessa "0x0719000c". Muisti ei voi olla "read". Lopeta ohjelma napsauttamalla OK) toi tulee siis aina kun yritän käynnistää cubasen.
Oon yrittäny vaikka mitä jopa poistanut cubasen ja asentanut taas mut aina tulee toi sama teksti.
grankku80
19.12.2008 17:37:57
Ei oo vanha kone.

Unohtu tossa kysymyksessä sanoa et cubase on toiminut moitteetta noin puol vuotta ja toi ongelma tuli tässä hiljattain ihan yhtäkkiä.
mobbi
22.12.2008 14:06:40

jaa a.. Oletko hiljattain asentanut jotain vähänkin hämäräperäisiä ilmais vst:itä? Joskus ne ainakin mulla tekee ihan kummallisia virheraportteja ja kaatumisia ym.
www.crimson-sun.org
JPQ
22.12.2008 14:12:47

jaa a.. Oletko hiljattain asentanut jotain vähänkin hämäräperäisiä ilmais vst:itä? Joskus ne ainakin mulla tekee ihan kummallisia virheraportteja ja kaatumisia ym.

jollain tais täällä myös jotkut (en tiedä mitkä) maksulliset tehdä sitä näin ymmärsin.
oma vst ongelma ratkesi en tiedä oliko se jompikumpi näistä vanhan version rinnalle asennuksella tai rekisterin siivouksella tai jotain muuta mitä tein mutta mielestäni en mitään ihmeitä tehny.
hape
23.12.2008 19:00:10

Osaisikos joku sanoa et mitä tää meinaa (Käsky osoitteessa "0x7c915375" viittasi muistiin osoitteessa "0x0719000c". Muisti ei voi olla "read". Lopeta ohjelma napsauttamalla OK) toi tulee siis aina kun yritän käynnistää cubasen.
Oon yrittäny vaikka mitä jopa poistanut cubasen ja asentanut taas mut aina tulee toi sama teksti.

Mikä käyttis sulla on? Jotenki musta tuntuu että toi LE-versio ei ole Vista-yhteensopiva. Siis jos sulla on se ykkösversion LE.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
grankku80
27.12.2008 12:15:42
Mulla on xp ja sain ohjelman toimimaan.
Ihmettelen sitä kun latasin sonar 7:kan koneelle niin kaikki alkoi toimia normaalisti ja on kuin ei olisikaan ollut mitään ongelmaa.
Ilmeisesti kilpailevat ohjelmat tukee jotenkin toisiaan (kumma juttu)
mobbi
27.12.2008 16:54:23

Tuskin ne mitenkään tukee toisiaan :D Mutta voi olla, että sulta puuttui jokin tarvittava ajuri tai vastaava joka tuli sonarin mukana ja nyt toimii kummatkin.
www.crimson-sun.org
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)