Saikkonen 08.12.2008 13:06:39 | |
---|
En ole montaa kertaa nähnyt, että Manne, Riikka ja muut Subin kuuluttajat onnistuisivat tehtävässään ilman pientä takkuilua. Vähintäänkin kuva vaihtuu pois kuuluttajasta liian aikaisin tai myöhään (taitavat ohjailla itse?) tai sitten sanotaan väärä ohjelma, jota kohta korjaillaankin. Yleensä ottaen Ylellä on kuitenkin aistikkaimmat naiskuuluttajat. Lätkämailan irtolapaa kannattaa taivuttaa esim. kuuman lämmityspatterin välissä. |
Kukkis 77 08.12.2008 13:12:03 | |
---|
Mulla meni eilen ilta pilalle kun perkele käyttivät lähikuvaa vaikka sääntöjen mukaan olisi pitänyt olla erikoislähikuva. Helvetin tunarit. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Sir Härö 08.12.2008 15:22:47 | |
---|
Mulla meni eilen ilta pilalle kun perkele käyttivät lähikuvaa vaikka sääntöjen mukaan olisi pitänyt olla erikoislähikuva. Helvetin tunarit. elk mannen korvasta? :D "...ja tämän myötä susta tuli kertarysäyksellä mun kestoidoli. hieno mies.. kertakaikkiaan."
-samantien |
Niklodeus 08.12.2008 16:17:07 (muokattu 08.12.2008 16:17:30) | |
---|
Subin Manne tuli liian myöhässä kuvaan ja siinä laitteli vielä korvakuuloketta paikoilleen. ,,/ Niklodeusum Darknium ,,/ |
Kukkis 77 08.12.2008 16:41:23 | |
---|
Subin Manne tuli liian myöhässä kuvaan ja siinä laitteli vielä korvakuuloketta paikoilleen. Joo tää oli kyllä. Soitin kiukkusen puhelun ohjelmapäivystykseen. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
tsugaru 08.12.2008 17:16:14 (muokattu 09.12.2008 11:56:34) | |
---|
Ylen ykkösen mieskuuluttaja kertoi kerran käyneensä katsomassa illan elokuvaa vaimonsa kanssa. Varmaan siksi, että luulee kaikkien pitävän homoseksuaalina vaihtuvien tyynyjen keskeltä sanailevaa miekkosta (yle näköjään käyttää lupamaksujavaroja myös tyynyihin). Kestosuosikkini on maailmanvalloittaja-Jaakko, ja mikseipä Tuomas Enbuske, joka sivarina lähtee arvostelemaan pasifismia. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
Rotuvaari 08.12.2008 17:18:10 | |
---|
Subin Manne tuli liian myöhässä kuvaan ja siinä laitteli vielä korvakuuloketta paikoilleen. Manne on kyllä kova ukko. Monethan ne tulee liian aikaisin, mutta ei Manne. Kaiken lisäksi se vielä näyttää vähän Tobey Maguirelta, siltä lukkimieheltä vai mikävittuolikaan. Ne ei vissiin jaksellu kattoa sitä YLEllä ja Subi on ystävä. R.I.P heikkijärvinen 2006-2008, god of medal, the man, the woman, master of the unichorus |
gasser 08.12.2008 17:39:12 | |
---|
-?- |
Baraka 08.12.2008 18:03:55 | |
---|
Kaikein paras on tietty Riika Rasilainen. Pehmeä-ääninen ja -muotoinen senksuaaliobjektiivi. http://members.lycos.co.uk/riikaweb/ Ja kaikkein vittumaisin taas Janne Kataja, painus helvettiin telkkarista mukahauskoine juttuineen jolle ei naura kukaan muu kun se ite, ja sillonki hihittäen pikkutyttömäisesti. Meinasin räjähtää kun joskus tuli vastaan sanat Suomen hauskin mies, Janne Kataja. |
ukko idänmies 13.12.2008 14:21:24 | |
---|
Paras on Anna-Liisa Tilus, ehdottomasti! Mukavasti kuiskuttelee sohvalta juuri minulle, ei muille, ja katsoo silmiin. |
NHR 17.12.2008 17:56:53 | |
---|
Manne. Kaiken lisäksi se vielä näyttää vähän Tobey Maguirelta Hoho, niimmuuten näyttääki, ainaki nyt ku sanoit... :D "Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette |
Mikaelo 17.12.2008 19:15:41 | |
---|
Hain Subin kuuluttajaksi tuossa vuosi takaperin. Oli vielä muutaman vuoden kokemusta (paikallis)telavisiosta juontajana. Ilmeisesti ruma naama torpedoi yritykseni, koska aika heikko tuo nykyjuontajien taso on. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
juuso a 18.12.2008 10:23:13 | |
---|
Wake up! |
jassi 18.12.2008 12:05:49 | |
---|
Meikäläistä jotenki ahistaa se Subin Jesse. Reippaasti keski-iän ylittänyt karpaasi tuppaa ruutuun Henkkamaukan nuoriso-osaston kostyymeissä ja tukevassa solariumrusketuksessa. Hirveetä kattoo! Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
HaloOfFlies 18.12.2008 17:58:18 | |
---|
Aki Wahlman on vitun ärsyttävä virnuilija. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
jassi 18.12.2008 20:35:00 | |
---|
Wahlmanilla on se loppuhymy. Mies loihtii sen kasvoilleen joka ikisen Mitä tänään syötäisiin-ohjelman lopetukseksi. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
HaloOfFlies 18.12.2008 22:37:15 (muokattu 18.12.2008 22:37:48) | |
---|
Wahlmanilla on se loppuhymy. Mies loihtii sen kasvoilleen joka ikisen Mitä tänään syötäisiin-ohjelman lopetukseksi. Kyllä mies loihtii sen hymyn kasvoille myöskin ohjelman alussa, ennenkuin alkaa kokkaamaan. Siinä kun selostaa että mitä ruokaa tänään laitetaan. Pistää hieman ärsyttämään. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Nuages 18.12.2008 22:38:59 | |
---|
Meikäläistä jotenki ahistaa se Subin Jesse. Reippaasti keski-iän ylittänyt karpaasi tuppaa ruutuun Henkkamaukan nuoriso-osaston kostyymeissä ja tukevassa solariumrusketuksessa. Hirveetä kattoo! Veit jalat suusta. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
pths 18.12.2008 22:44:15 | |
---|
sopiikohan tämän otsakkeen alle uutistenlukijat myös? eli ei? nnoh, jokatapauksessa Maija Lehmusvirta on jotain niin jumalaista! "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
Meikäläistä jotenki ehostaa se Subin Jesse. Reippaasti keski-iän ylittänyt karpaasi tuppaa ruutuun Henkkamaukan nuoriso-osaston kostyymeissä ja tukevassa solariumrusketuksessa. Just parasta kattoo! |