Pula-Aho 19.12.2008 09:55:26 (muokattu 19.12.2008 09:59:21) | |
---|
Aloitetaanpa taasen alusta. Toivon, että asiaa ei tällä kertaa hukutettaisi aiheeseen kuulumattomaan diibadaabaan. (Jos ei ole tilaisuuteen tulossa, sitä ei tarvitse siis tässä ilmoittaa). Tässä alkuun koordinaatit tapahtumaan: Pikkujoulut pidetään sunnuntaina 18.1.2009. Tilaisuus aloitetaan noin klo 14:00 ja ne päättyvät seuraavaan aamuun mennessä. Paikka: Nuorisoseurantalo Omakoti, Hausjärvellä noin 7 km Riihimäeltä. Pienehkö juhlasali, keittiö, kahvio. http://www.loppi.fi/index.asp?id=54 … pe=00308B787886459385F296A5AFD4FA74 Autolla pääsee pihaan ja sieltä poiskin, jollei samana päivänä tule hirveästi lunta. Juna kuljettaa Riihimäelle, josta taksi vie eteenpäin. Myös lähimmät hotellit (Linnea, Seurahuone) sijaitsevat Riihimäellä. Urheimmat voivat nukkua lattialla, jos omistaa makuupussin. Kustannus: Osallistujamäärästä riippuen 5-10 euroa per lärvi, joka oikeuttaa läsnäoloon. Omat viinat ja sapuskat. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Pula-Aho 19.12.2008 09:58:15 | |
---|
Sitten ne jotka ovat tulossa voivat laittaa nimiään tähän listaan + soittopelin, jonka matkassaan raahaa. Laittakaa nimenne vain jos tiedätte kokolailla varmasti, että olette tulossa. Kopiokaa lista vastaukseenne ennenkuin lisäätte oman nimenne. Pula-Aho (akustinen kitara) Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Sitten ne jotka ovat tulossa voivat laittaa nimiään tähän listaan + soittopelin, jonka matkassaan raahaa. Laittakaa nimenne vain jos tiedätte kokolailla varmasti, että olette tulossa. Kopiokaa lista vastaukseenne ennenkuin lisäätte oman nimenne. Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
baron 19.12.2008 10:48:05 (muokattu 19.12.2008 10:49:54) | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) |
KoskPaavo 19.12.2008 11:26:49 | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
korgie 19.12.2008 11:51:23 | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Tarvittaessa voin tuoda myös rummut ja sähkökitaran+vahvistimen, jos ei kukaan muu vaivaudu sellaisia paikalle raahaamaan. Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Ukko 19.12.2008 18:26:45 | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä. COVS jäsen nro 6 |
R.Syke 19.12.2008 20:45:18 (muokattu 19.12.2008 20:47:26) | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Tarvittaessa voin tuoda myös rummut ja sähkökitaran+vahvistimen, jos ei kukaan muu vaivaudu sellaisia paikalle raahaamaan. R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;) Lähtö on toki vielä fysioterapeutista kiinni. Ja jostain ortopetitstä... |
Ukko 19.12.2008 22:05:17 | |
---|
R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;) Lähtö on toki vielä fysioterapeutista kiinni. Ja jostain ortopetitstä... Et niinku huomionut mun osallistumis ilmoa. Et vai haluu mua sinne tappeleen vai ? COVS jäsen nro 6 |
R.Syke 19.12.2008 22:20:21 | |
---|
Et niinku huomionut mun osallistumis ilmoa. Et vai haluu mua sinne tappeleen vai ? Ukolle annetaan toki mahdollisuus toimittaa mut pahempaan kuntoon... |
Ukko 19.12.2008 22:22:25 | |
---|
Ukolle annetaan toki mahdollisuus toimittaa mut pahempaan kuntoon... Mahtollisuus huomioitu. V..ttu kun mä en osaa tapella selvinpäin :( COVS jäsen nro 6 |
R.Syke 19.12.2008 22:24:36 | |
---|
Mahtollisuus huomioitu. V..ttu kun mä en osaa tapella selvinpäin :( Ei se mitn. Voin tuoda tappelukaverin mukana. Sekään ei osaa selvinpäin, mitn. |
Welldrum 19.12.2008 22:25:53 | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä ) Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
baron 19.12.2008 22:26:23 | |
---|
Ihan oikeesti, pistäkää ne joket sille toiselle säikeelle,. |
R.Syke 19.12.2008 22:30:56 | |
---|
Ihan oikeesti, pistäkää ne joket sille toiselle säikeelle,. Ukko aloitti. |
Ukko 19.12.2008 22:49:21 | |
---|
Ukko aloitti. Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä. Eli en aloittanut vaan pysyinpä kerrankin asialinjalla. COVS jäsen nro 6 |
R.Syke 19.12.2008 22:52:42 (muokattu 19.12.2008 22:53:02) | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä. Eli en aloittanut vaan pysyinpä kerrankin asialinjalla. R.Syke, 4-kielinen basso. |
isojussi 19.12.2008 22:57:22 (muokattu 19.12.2008 22:58:13) | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä ) Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä. R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;) Olkaas ny huolellisia noitten lainailujenne kanssa! E: Jaaha - Ärräkin oli samalla asialla "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
ÄM 20.12.2008 12:57:02 | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä ) Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä. R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;) ÄM (olin alunperin tuomassa rumpuja, mutta mitens nyt nuo sähkärit, otanko silti akustiset matkaan?) Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
omarklah 20.12.2008 13:05:00 (muokattu 20.12.2008 13:06:08) | |
---|
Pula-Aho (akustinen kitara) Isojussi Baron (piano ja sille monitori) KoskPaavo ( haitari) korgie (5-kielinen basso + vahvistin) Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä ) Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä. R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;) ÄM (olin alunperin tuomassa rumpuja, mutta mitens nyt nuo sähkärit, otanko silti akustiset matkaan?) Omarklah (Tulen, jos olen ajokunnossa tai saan kyydin - perjantaina oman bändin pikkujoulut) Ekstiätuanoikato... |