Pieni ja pikainen sanojen improvisointi aamutuimaan kuunnellen JoHN Lee Hookeria ja hyvää joulua kaikille!! Blues kadotetulle Essolle? (19.12.2008)
Mä tunnen monta mirrii jos noin voi nimittää naisia mut mä oonkin kulkija pysyn paikoillani hetken kun kohtaan tyhjän Esson mä suren et senkin päivät päättyi nyt vieressä tarjotaan ruokaa kidukset hengittää (koko) vuorokauden miks tänne laitamille syntyy Iso Omena kun mä tahdon ottaa löpöä vanhanaikaiseen tapaan ja maksaa kassalla mihin häviää naiset (ruutu)esiliinoissa ja hilkka päässä? mä alan mennä jäähän, tää ei toimi tää uusi aika, mitä taikaa tässä muka on? Omenoita leviää kadun varsiin ja laatikoita toisen ääreen, mä vaan etsin vanhaa aikaa kun sain palveluu ja mulle hymyiltiin kahvia paperimukeista, ei hitsi lähden etsimään vanhaa kippoa ennen koirat tarttu mua lahkeesta mä vaan potkasin ne pois, nyt koirat puetaan pukuun mä alan mennä jäähän, tää ei toimi tää uusi aika, mitä taikaa tässä muka on? kidukset hengittää, (koko) vuorokauden miks tänne laitamille syntyy Iso omena..
MR |