Kailis 07.09.2008 06:36:18 | |
---|
Mä: Vein kitaran kaniin. Tää siis yks biisi, jota mä nyt siis oon vetäny eri vireellä, ni siis on nyt jotenki veks. Eli vedetään yy, kaa, koo (jopa nee). |
Azlak 07.09.2008 16:56:22 | |
---|
oli tuossa kans basistin kanssa jotain mitä mielenkiintoisempia tekosyitä.. monesti saan treenipäivänä kuulla että eilen oli 39 astetta kuumetta ja eilen oli vatsa kipeänä. Hänet tosin vaihdettiin sitten saman tien.. |
Moimies 09.09.2008 08:25:21 | |
---|
Perseestä. Antakaa kenkää, ei sitä huvita. Turha tollasta kivirekeä on perässä kiskoa, jättäkää hankeen. Heti kun löytyy sopiva korvaaja niin mun puolesta saa mennä. Muuten jo heti mutta ilman rumpalia aika heikkoa treenata ja muutenkin homma alkaa olla vaiheessa että keikkoja peliin. Nyt kunno rähinät pystyy. |
vili linnakoski 09.10.2008 17:23:05 | |
---|
krapula, löysin sata euroo sit laitoin sen peli koneesee ja voitin miljoona euroo ja sit olin viemäs masseja himaa ku yht äkkii silmälasipäine punapartanen nainen vaaleenpunasissa shortseissa ilman paitaa löi mua ja pölli rahat ja sit aattelin et ei vittu ja olin tulossa treeneihi mut sit korppikotka nappas mua niskasta ja lens mut tiibetin ylängölle ja syötti mulle jotai kalan paskaa kaks kkta ja sit lähin kävelee pois sielt ja päädyin intiaa ja sit sain vitun hyvää ganjaa se päris 2kkta ja sit pääsin viimein lentokentälle(helsinki/vantaa) ja sit huume koirat tuli ja haukku vaik ei ollu mitää mukana ja sit mut tutkittii aivan kokonaa ja sit dösä kuski ei päästäny dösää ja jouduin kävellä persekipeenä jalatristissä tänne ja nyt sä väität et mä puhun paskaa. |
Pattari 19.11.2008 16:59:29 | |
---|
krapula, löysin sata euroo sit laitoin sen peli koneesee ja voitin miljoona euroo ja sit olin viemäs masseja himaa ku yht äkkii silmälasipäine punapartanen nainen vaaleenpunasissa shortseissa ilman paitaa löi mua ja pölli rahat ja sit aattelin et ei vittu ja olin tulossa treeneihi mut sit korppikotka nappas mua niskasta ja lens mut tiibetin ylängölle ja syötti mulle jotai kalan paskaa kaks kkta ja sit lähin kävelee pois sielt ja päädyin intiaa ja sit sain vitun hyvää ganjaa se päris 2kkta ja sit pääsin viimein lentokentälle(helsinki/vantaa) ja sit huume koirat tuli ja haukku vaik ei ollu mitää mukana ja sit mut tutkittii aivan kokonaa ja sit dösä kuski ei päästäny dösää ja jouduin kävellä persekipeenä jalatristissä tänne ja nyt sä väität et mä puhun paskaa. Hohoo! Kuulostaa ihan Aku Ankasta revityltä tarinalta :D "Äitis tekee rumia pullia!" |
Niklodeus 19.11.2008 17:03:27 | |
---|
krapula, löysin sata euroo sit laitoin sen peli koneesee ja voitin miljoona euroo ja sit olin viemäs masseja himaa ku yht äkkii silmälasipäine punapartanen nainen vaaleenpunasissa shortseissa ilman paitaa löi mua ja pölli rahat ja sit aattelin et ei vittu ja olin tulossa treeneihi mut sit korppikotka nappas mua niskasta ja lens mut tiibetin ylängölle ja syötti mulle jotai kalan paskaa kaks kkta ja sit lähin kävelee pois sielt ja päädyin intiaa ja sit sain vitun hyvää ganjaa se päris 2kkta ja sit pääsin viimein lentokentälle(helsinki/vantaa) ja sit huume koirat tuli ja haukku vaik ei ollu mitää mukana ja sit mut tutkittii aivan kokonaa ja sit dösä kuski ei päästäny dösää ja jouduin kävellä persekipeenä jalatristissä tänne ja nyt sä väität et mä puhun paskaa. On se hyvä että käytit ainakin yhden pisteen tuossa tekstissä. ,,/ Niklodeusum Darknium ,,/ |
Kailis 19.11.2008 22:27:53 | |
---|
Ei noin. Kopipaskon oman vanhan postaukseni. Mulla oli kerran koiranpentu jääny auton alle ja kuukausilippu menny vanhaks. Treeniksii matkaa 15 kilsaa. -38 astetta pakkasta ja kaikki vaatteet pesussa. Olohuoneen marimekkoverhoon verhoutuneena paljain jaloin (se koiranpentu oli ehtiny syödä mun ainoot kengät ennen ku ajoin...joku ajo sen päälle) kävelin sinne treeniksille. Olisin menny autolla mut se meni paskaks ku ajoin koiran...kiven päälle. Matkalla punkkarit hakkas mut ku näytin niiden mielestä homolta. No eihän siel treeniksel ketää ollu, väärä päivä. Vähäks nauratti ku kävelin takas kotii. Eikä ollu avaimii. Oisko kellää koiranpentui, iha sekarotunenki käy? Huomatkaa pisteiden ym. tarpeellisten merkkien luova käyttö. |
vili linnakoski 23.11.2008 14:51:16 | |
---|
kirjoitustapaeioletärkeäkunhanjengiymmärtääniinkaikkionokei |
Kailis 23.11.2008 16:23:54 | |
---|
kirjoitustapaeioletärkeäkunhanjengiymmärtääniinkaikkionokei No onk sula kakki ok? |
Mr. Speed 23.11.2008 16:38:24 | |
---|
kirjoitustapaeioletärkeäkunhanjengiymmärtääniinkaikkionokei Tostahan on tullut sun uusi iskulause? "Ei väliä miten asian esittää, kunhan jengi ymmärtää". Sun ilmoitusten ja viestien perusteella jengi kyllä ymmärtää olla ottamatta yhteyttä suhun. Anteeksi suorasukaisuuteni.. Niin se vain taitaa mennä. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Riku Rotten 08.12.2008 17:15:35 | |
---|
"Mä teen joulua." Kestää sitten koko joulukuun. |
thescientist 08.12.2008 19:07:11 | |
---|
"Mä teen joulua." Kestää sitten koko joulukuun. Jätkä soittaa joulupukin kaa samassa bändissä? "Cunnilingus and psychiatry brought us to this." |
Riku Rotten 08.12.2008 19:52:21 | |
---|
Ei, tekee vaimon kanssa joulua. |
Kukkis 77 08.12.2008 20:00:08 | |
---|
kirjoitustapaeioletärkeäkunhanjengiymmärtääniinkaikkionokei niinnomitensennytottaaajattelinperustaasunkanssabändinmuttaveikkaanettäsunnuoteistaeisaa hevonvituntolkkua "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Sijuk 18.12.2008 21:25:12 | |
---|
Näinkin normaali syy on kerran tullut vastaan.. Normaalisti oli reenit sovittu. Kaikki muut paikalla, siinä sitten tunnin verran odoteltiin ja sitten soitettiin arvon basistille notta ootko reeneihin tulossa. Ei pystyny, piti siivota autotallia. Ai siis että jahas. "I can't do anything... I'm a cop" - poliisi Shriker (Ed Lauter) Death Wish 3:ssa |
Diablero 19.12.2008 01:07:05 | |
---|
mulla on kerran ollut kännykkä autossa jotain pari vuorokautta. Sitten siinä sunnuntaina yhtäkkiä aloin ihmetellä että eikö mulla ole kavereita. Aloin sitten etsiä kännykkää ja kun löysin sen autosta miljoonan vastaamattoman puhelun kera, se alkoi soida, ja tyypit soitteli siellä, että "no ootko tulossa treeneihin?" olivat ootelleet siellä jo varmaan pari tuntia. No eipä siinä sitten muuta ku helvetin nopeesti treenikselle. En edes saanut pahemmin palautetta |
mulla on kerran ollut kännykkä autossa jotain pari vuorokautta. Älä valehtele. |
Diablero 19.12.2008 09:19:49 | |
---|
Älä valehtele. En valehtele. Oli ihan oikeasti siellä :D Oli perjantai-illasta asti kun tulin töistä. Ei toi mun mielestä olis edes mikään "hyväksyttävä syy" lusmia treeneistä. Tai ehkä sittenkin... vois ens kerralla käyttää kun ei huvita käydä reenaamassa :D |
Kailis 19.12.2008 14:03:19 | |
---|
En valehtele. Oli ihan oikeasti siellä :D Oli perjantai-illasta asti kun tulin töistä. Ei toi mun mielestä olis edes mikään "hyväksyttävä syy" lusmia treeneistä. Tai ehkä sittenkin... vois ens kerralla käyttää kun ei huvita käydä reenaamassa :D Mut siis...Jos ei huvita niin eihän se ole mikään pakko. Mulla ainakin nykyään motivaatio ihan saatanan kohillaan. Nautin treenaamisesta, ja käyn yksinkin ihan helvetisti kolaamassa. Pidin sellaisen parin vuoden tauon aktiivisoittamisesta, ja sen jälkeen kun aloitin uudelleen niin tajusin että jos tätä saa tehdä niin on aika etuoikeutettu. Mut joo, tajusin kyllä että tsoukkina heitit =D |
jonza 27.12.2008 01:43:37 | |
---|
Meillä oli joskus kitaristi ketä peruutti treenejä esimerkiks siks et pitää mennä kirjastoon. Kerran kun vedettiin kuus keikkaa samana päivänä, ni sama kaveri myöhästy tunnin heti ekalta keikalta, sillä verukkeella että sen piti käydä suihkussa. Lisäksi sama kaveri myöhästy uudestaan tunnin viidenneltä keikalta, kun sille tuli kavereita kylään siinä keikkojen välissä... Ois ollut ihan vitun hauska juttu toi monen keikan vetäminen päivässä, jos toi yks sankari ei ois kiristänyt aikatauluja ja hermoja. Meni kitaristi vaihtoon heti seuraavana päivänä. Vähän aikaa sitten kun piti äänittää seuraavaa demoa, tuli kitaristilta puhelu et on vatsatauti. 5min myöhemmin basisti soitti ja sano et ei voi tulla ku on vatsatauti. Hain kaupasta sixpäkin, ja menin sinne basistin luo käymään. Sanoin et hoidapa se vatsatauti pois et päästään hommiin. Puolikas sixpäkki myöhemmin ei tarvinut enää kuin pari isoa tuoppia ja kolme kossujaffaa ottaa, eikä vatsataudista ollu tietoakaan enää. |