Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 512 13 14 15 16
half
17.12.2008 09:42:18
Esakin on ihan ulalla. Sehän on menestyvä telkkariohjelma, ihan sama mitä niistä kilpailuissa menestyneistä tulee tai on tulematta.

Sviddu joo, vapaaehtoisiahan ne ovat. Jos Esa ei saanut biisejään tulevalle tuplatriplaplatina CD:lle + radiosoitto ja soittoäänet yms.
COVS jäsen N:o 5
EP
17.12.2008 14:43:02 (muokattu 17.12.2008 14:43:49)
Esakin on ihan ulalla. Sehän on menestyvä telkkariohjelma, ihan sama mitä niistä kilpailuissa menestyneistä tulee tai on tulematta.

Eihän tuosta ollut kysymys, lueppas se Niemisen kirjoitus uudelleen.
Tollasen äärimmilleen suunnitellun systeemin on luonut hirveät markkinavoimat ja bisnesajattelu jota tietenkin myös tarvitaan, mutta rajansa kaikella, systeemi on raaistunut entisestään.
mack the knife
17.12.2008 14:53:12
Junnu teki biisin Jaska, Eetu ja Eikka. Siinä sanotaan, että sitä kansalle mistä ne tykkää. Ja tänä päivänä tykätään tuollaisista sirkushuveista.
Siitä vaan, ihan yhtä perseestähän ne tangohommatkin on ja tekstareilla äänestellään.
COVS n:o 1.
KoskPaavo
17.12.2008 15:06:25
Junnu teki biisin Jaska, Eetu ja Eikka. Siinä sanotaan, että sitä kansalle mistä ne tykkää. Ja tänä päivänä tykätään tuollaisista sirkushuveista.
Siitä vaan, ihan yhtä perseestähän ne tangohommatkin on ja tekstareilla äänestellään.

N 2000 vuotta sitten Rooman keisari antoi kansalle " Panem & circenses " ; leipää ja sirkushuveja, mitenkähän se ihminen nyt muuttuisi.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
isojussi
17.12.2008 23:09:48
Liekö Esa eri levy-yhtiöstä.
Kovasti kiinnostais kuulla vaikka Joe Pass lauleskelemassa Anna Abreun uusinta hittiä.

Nyt praataat Kuhis asiaa.

Tekopyhää itsensäkorostamista Esalta.

Artisteja on maailamn sivu scoutattu kaiken maailman kilpailuilla.

Eiks esim Grönin Emppu oo Kärjen Topin kisalöytö?
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
baron
17.12.2008 23:23:43

N 2000 vuotta sitten Rooman keisari antoi kansalle " Panem & circenses " ; leipää ja sirkushuveja, mitenkähän se ihminen nyt muuttuisi.

Mä joteskin ihailen että palstalla on yksi klassisen sivistynyt ihminen, jolla tuo käytännön latina on handussa. Siitä on suuri apu kun menee sinne lomamatkalle!
KoskPaavo
17.12.2008 23:26:15 (muokattu 17.12.2008 23:29:38)
Mä joteskin ihailen että palstalla on yksi klassisen sivistynyt ihminen, jolla tuo käytännön latina on handussa. Siitä on suuri apu kun menee sinne lomamatkalle!

Civis classicus.

Mä oon skypellä yrittänyt paavia tai joitakin kardinaaleja etsiä, mutta ei löydy seurustelukamua Vatikaanista.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
baron
17.12.2008 23:33:19

Civis classicus.

Mä oon skypellä yrittänyt paavia tai joitakin kardinaaleja etsiä, mutta ei löydy seurustelukamua Vatikaanista.

Paavi on oikeesti ottanut minuun yhteyttä, ei tosin henkilökohtaisesti vaan jonkun duunarinsa välityksellä ja kysynyt mun mielipiteitä hänelle tärkeästä asiasta!!!!
sepisti
18.12.2008 02:51:49
Miksiköhän mediassakin jatkuvasti inistään, että "koneisto" kusettaa näitä itolssityyppejä.

Jos Koivusen Arikin tuolla idolssin mittaisella koulutuksella on päässyt yli 100 000 egen vuosiansioihin 2007, on siitä mielestäni kusetus kaukana...
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Tankero
18.12.2008 04:32:24
Civis classicus.

Oot liian vanha. Kuoripojat on edelleen in.
Humppajyrä
Lennu
18.12.2008 08:05:34 (muokattu 18.12.2008 08:06:19)

Miksiköhän mediassakin jatkuvasti inistään, että "koneisto" kusettaa näitä itolssityyppejä.

Jos Koivusen Arikin tuolla idolssin mittaisella koulutuksella on päässyt yli 100 000 egen vuosiansioihin 2007, on siitä mielestäni kusetus kaukana...

Ja mä en ymmärrä, kun jengi paasaa että hyvä jos eivät voita aidolssia, niin voivat tehdä jotain ihmeellistä « omannäköistään _ musaa. Vittu kyllähän sinne sonyllekin palkataan ammattilaisia tekemään just sitä huttua, millä ne arikoivusetkin tienaa. Kyllä ne tietää, mikä uppoaa, ja mikä jengin mielestä on niiden näköistä musaa, SE ON NIIDEN DUUNI. Pitäskö niiden veivaa jotain paskaa kellarirokkia, jota kukaan ei jaksa ostaa?
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
Johannes kurkunkastaja
18.12.2008 09:29:40 (muokattu 18.12.2008 09:30:28)
Ja mä en ymmärrä, kun jengi paasaa että hyvä jos eivät voita aidolssia, niin voivat tehdä jotain ihmeellistä _ omannäköistään _ musaa. Vittu kyllähän sinne sonyllekin palkataan ammattilaisia tekemään just sitä huttua, millä ne arikoivusetkin tienaa. Kyllä ne tietää, mikä uppoaa, ja mikä jengin mielestä on niiden näköistä musaa, SE ON NIIDEN DUUNI. Pitäskö niiden veivaa jotain paskaa kellarirokkia, jota kukaan ei jaksa ostaa?

Juuri noin! Vaikka en olekaan enää idolsikäinen, enkä osta ko. laulajien äänitteitä, niin tuon mitä kirjoitit yllä oivallan minäkin.
walttoni
18.12.2008 09:34:49

Mikähän lehti se nyt oli, mutta sitä Forssia oli joku liimatainen päässyt kusettamaan oikein komeasti. Piti olla 20 keikan rundi, Kristian oli perunut duuneja alta pois, ja kun "rundi" sitten lopulta toteutui, niin sillä oli 1 keikka.

Eli sama vanha kikka, teet keikan halvalla, niin saat rundin. Liimis sai varmaan ihan kohtalaisen provikan sen yhden Kristianille halvan keikan myymisestä.
COVS2.
Ukko
18.12.2008 19:36:49

Meetsä lomalle Latinaan ?
COVS jäsen nro 6
Ukko
18.12.2008 19:38:03

Paavi on oikeesti ottanut minuun yhteyttä, ei tosin henkilökohtaisesti vaan jonkun duunarinsa välityksellä ja kysynyt mun mielipiteitä hänelle tärkeästä asiasta!!!!

Joko se kysy sun mielipidettä Monkin soitosta tai sulkapallon pelaamisesta.
COVS jäsen nro 6
baron
18.12.2008 19:44:09 (muokattu 18.12.2008 19:45:11)

Joko se kysy sun mielipidettä Monkin soitosta tai sulkapallon pelaamisesta.

Tää kyllä oli ihan totta: Joku Paavin lähettiläs Paavin toimeksiannosta kysyi mun mielipidettä kuolemasta kun Paavi suunnitteli, että hänkin siitä yrittäisi jotain ymmärtää ja mä jopa vastasin.
Ukko
18.12.2008 21:16:20

Tää kyllä oli ihan totta: Joku Paavin lähettiläs Paavin toimeksiannosta kysyi mun mielipidettä kuolemasta kun Paavi suunnitteli, että hänkin siitä yrittäisi jotain ymmärtää ja mä jopa vastasin.

Vastasitko että kuollut mikä kuollut ja se siitä ?
COVS jäsen nro 6
Ukko
18.12.2008 22:20:49

Jes, ei katolisen kirkonkaan pidä kuolleita hyysätä vaan haudata.

Mutta hyysäähän ne koska tekevät joistain pyhimyksen aina silloin tällöin.
COVS jäsen nro 6
KoskPaavo
19.12.2008 00:02:41 (muokattu 19.12.2008 00:02:54)
Mutta hyysäähän ne koska tekevät joistain pyhimyksen aina silloin tällöin.

Se on vähän kuin Vatikaanin Idols.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)