Aihe: Studio Julmahuvi
1 2 3 4 57 8 9 10 11
k1mm0
12.02.2004 21:45:15 (muokattu 12.02.2004 21:47:03)
Vika jakso:
"The race has begun", suomennos: "Uusi rotu on syntynyt."

Ihan hyvinhän tuo on suomennettu.

Edit: Nyt on koneella kaikki jaksot viimeistä lukuunottamatta. Sekin kohta valmis. Loistavaa.
Kaikki menee päin vittua paitsi muna.
KTR
12.02.2004 22:10:29
Studio Julmahuvi on ihan tajuttoman loistava. Siinä on oikeasti fiksua huumoria, eikä mitään hokemiin perustuvaa amis-huumoria, mitä me ylioppilaat halveksimme. Phyi!

;P
85423321
13.02.2004 01:14:43 (muokattu 13.02.2004 01:25:45)
Olikohan tämä sketsi Julmahuvissa? En ole ihan varma.

Eli siinä nähdään ensin jotain omituisia teletappimaisia otuksia metsässä leikkimässä. Ne ovat täysin valkoisia, eikä niillä ole lainkaan kasvonpiirteitä (niitä siis esittivät ihmiset valkoisissa ihonmyötäisissä vaatteissa ja sukkahousut päässä). Ne vaikuttavat onnellisilta; heittelevät palloa ja kirmailevat ympäriinsä. Äkkiä metsään tulee ihmisiä. He vangitsevat otuksia ja vievät ne mukaansa. Otukset viedään testilaitokseen, niille liimataan tarroja pään sivuille ja nivelien kohdalle (tässä vaiheessa katsoja tajuaa, että nehän näyttävät ihan törmäysnukeilta). Sitten ne survotaan autoon ja auto ajetaan päin seinää.

Tämä teki kyllä vaikutuksen kun näin sen ensi kerran. Ei ole missään suomalaisessa huumoriohjelmassa vaivauduttu näkemään niin paljon vaivaa sketsien tekemisessä ennen. Tosin ei sitä auton seinäänajamista sentään muistaakseni näytetty. Kuului vain renkaiden vinkunaa ja rysähdys. Muistaako kukaan tätä sketsiä, oliko se tosiaan Julmahuvissa?

edit: Olipa hyvinkin!
http://www.julmahuvi.net/12.jpg
Sade on Jumalan pissaa.
85423321
13.02.2004 02:05:11
Tämä pisti repeämään:

http://www.julmahuvi.net/juutis8.mp3
Sade on Jumalan pissaa.
HS
13.02.2004 18:34:59
Terve

Loistava on juu. Onneksi nappasin aikoinaan kaikki nauhalle. Onhan noihin satsattu rutosti aikaa ja rahaa, mutta näkyy sitten laadussakin.

"Minoon syöny sen piirakan..."
HC-Audio
13.02.2004 22:50:58

venäläinen taide elokuva "lasi" on paras sketsi kautta aikain

Babuska.... Tule tänne kaunis poika
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
NHR
16.02.2004 08:39:32 (muokattu 16.02.2004 08:42:49)

Paras kotimainen sketsisarja koskaan. Kaikki jaksot on minullakin videonauhalla, tosin viimeisen jakson alusta taitaa pari minuuttia jostain syystä puuttua. Joitakin suosikkejani jo mainittujen lisäksi:

Smart Ass -älypefletti...

Läpi harmaan kukon - Kuopiolaisen kehityskertomus mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta...

Suomen kielitoimisto on antanut suosituksen välttää kolmea suomenkielen ilmaisua:
- Nämä sanat ovat "jes", "hanuri" ja "oikeesti"...

Pashaistien uhri:
- Siinä vaiheessa mä heräsin ja tajusin tän homman vaarallisuuden, koska ei KUKAAN palannu näiltä lennoilta, koko Kyöpelinvuori oli ihan huuhaata, ihmiset lenteli minne sattu...

Lakkoneuvottelijat:
- Mauno. Sä kestät kyllä, Mauno! "Jepariks vain isä paikan sai Chicagoon..."

Kotimaan toimittaja Reijo Määttä:
- Täällä Varkaudessa/ Kuopiossa/ Iisalmessa/ Pieksämäellä/ Suomussalmella/ jne. ollaan jo pitkään ihmetelty...

Uutistoimittaja Sakari Boströmin takana tapahtui myös aina kaikenlaista jännää, esim. yhdessä jaksossa se keltaruututakkinen nainen heitteli aika vakuuttavia "sharonstoneja" siinä tuolissaan...

Poliittinen asiantuntija Stig Karpelan:
- Vad behöver vi ord för när vi har varan?
Tai:
- Många flickor har jag kännt lystig att leka med, men bara 53,6% har tagit mina tänkerna realistisk...

Practcal english, Abu:
- On my left I have 100% cotton sort, and on my right I have a dipadapadipadapadipadapadiu!

Die Kühe:
- Herr Kommissar, Zimmer 222 liegt natürlich im Stockwerk 2.
- JA, JA, aber wie könnte ICH wissen? Es ist nicht MEIN Hotel...
Ja tietysti:
- Völler, Klinsman zwei, Riedle...
Petri Munchia ei olisi kenenkään pitänyt löytää. - theCarnal
k1mm0
16.02.2004 19:31:06
"ZZ Topelius - ensimmäinen suomalainen yhtye, joka on valloittanut myös maailman markkinat."
... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi.
cldron
17.02.2004 09:57:16
Mä muistan, kun näin Julmahuvia ekan kerran tv:ssä. Mä söin risottoo ja selasin kanavia, pysähdyin ykköselle, josta tuli uutisia (elikkä Stig Carpellan selittämässä), luulin tietysti oikeiks uutisiks, otin vähän maitoa, ja risottoa, ja sitten, yhtäkkiä äijä telkkarissa kääntyy kameraan päin:
"Hei kuunnelkaa ny!!! Nää on tärkeitä asioita!!"
Saatana, kun repesin, koko risotto-maito-paska tuli nenästä pihalle.. Vähänkö aikaa ihmettelin, että mikä vittu...

Kaverille suunnilleen sama juttu, kun tuli mainos Venäläisestä aide-elokuvasta "Lasi".

Hauskaa, kun niiden uutissketsit sun muut näyttää ihan aidoilta, jos ei tiedä, mikä on kyseessä..
Kaikki musiikki kuulostaa paremmalta sähkökitaralla...
Nimismies
17.02.2004 11:26:28
Hitto vie, cldron. Mahtanut pudottaa aika tehokkaasti :)
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
aivokuolio
18.02.2004 12:50:04
itsellä ei ole nauhalla kuin tuo jericho 2000-kooste, harmi. mutta kyllähän tuostakin löytyy niitä tappavan hyviä sketsejä, mm:

- nuuksion munkkien vapautus
- paradise cocktail-dokumentti
- viimeiset vaeltajat-dokumentti
- hittikimara-mainos (sisältää suurimmat etno- sekä alkuperäiskansojen hitit)

dvd-julkaisuja odotellessa...
Lennu
18.02.2004 17:39:16

Kyseessä on Manifest - orkesterin biisi Tulta kaminaan.

Mulla on tästä tarina. Kaveri soitti tuohon aikaan Dannyn Islanders bändissä rumpuja. Lapin rundilta tullessa radiosta tuli kyseinen biisi ja jätkät fiilisteli, että voi helvetti mahtava käännösbiisi ja makee bassolinja.

No kotiin päästyään kaveri meni hehkuttamaan naapurin basistilegenda Antti Hytille sitä bassolinjaa, niin Ana mietti hetken ja tokas sitten, "hmm, Fender Precision, se olin minä."

Oli soittanut kyseisessä bändissä tuolloin. Nyttemmin meiän YLE:llä freelancerina oleva basisti hoiti sen viime vuoden lopulla soittolistalle. Ylsi parhaimmillaan top10:een. Gramexit rullaa.
Historically, just staying out of the way has been my most valuable contribution. HÄTÄTILAPALSTA
LaXu
19.02.2004 00:17:16
Poliittinen asiantuntija Stig Karpelan:
- Vad behöver vi ord för när vi har varan?
Tai:
- Många flickor har jag kännt lystig att leka med, men bara 53,6% har tagit mina tänkerna realistisk...

Tää oli helmi..tekstityksenä oli sitten jotain asiaa politiikasta jne. Kesti hetken ennen kuin hogasi alkaa kuuntelemaan ruotsin jollotusta. :)
EH
19.02.2004 19:19:47 (muokattu 19.02.2004 19:27:35)
Lakkoneuvottelijat:
- Mauno. Sä kestät kyllä, Mauno! "Jepariks vain isä paikan sai Chicagoon..."

Niin, ja reportteri Lasse Ernamo neuvotteluhuoneen ulkopuolella:

"...menemme isän kanssa aittaan. Aitta on punainen. Kun pallon potkaisee aittaan, pallosta tulee punainen. Nurkassa on hiirenloukku. Siihen laitettiin juustoa. Siinä ei ole enää mitään juustoa. Siinä on hiiren jalka. Hiiri on purrut jalkansa poikki. Minä olen hiiri. Minä olen loukussa..."
"I can resist everything but temptation." - Oscar Wilde
PoLFus
08.03.2004 21:33:15

Jeah
askartelemaan paskartelemaan Touko-Poukon kanssa :D!!

Voisi tulla edes uusintana :/
~ 7ender $tratocaster ~
M-Q
10.03.2004 17:45:14
"I think he's not going to stop."

Shit!!Shit, shit!

"Why are you jamming?"
"Täällähän juodaan kovaa simaa ilman rusinan poikaa!" -J. E. Vanaja
Jäsen X
11.03.2004 15:35:05 (muokattu 11.03.2004 15:43:10)
Neuvotteluhuoneen ulkopuolella:

-"Olen hankkinut, aseen, ...."
-Yhdistämme neuvotteluhuoneeseen!
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Mättöpiiska
11.03.2004 22:27:57
Ne ennen Julmahuvia tulleet Toini ja Heikki Haaman showt oli kans hyviä. Harmittaa kun Jani Volanen siirtyi Julmahuvissa ohjaajan tuolille, eikä äijä osallistunut enää sketseihin. Siinä on niin hauska äijä kanssa.
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" - Matti Nykänen
myrtonen
29.09.2004 12:33:10
Viimeisen jakson juttu, missä 'Sakari' on ollut runkkaamassa ("Älä sano sitä sanaa!"), on ihan paras. Tai jotain.

Sori kun nostin tän, mutta pakko saada tietää, mikä se kappale on mitä 'Sakari' alkaa ihan yhtäkkiä laulamaan. Sanat on "levotonta verta mulla virtaa suonissain". On muuten varmaan koko Julmahuvin hauskin kohta toi kun se kääntyy kameraan ja alkaa laulaan sitä. Plussaa sille, joka kappaleen ja esittäjän osaa sanoa. Itse en löytänyt ainakaan netistä mitään tietoa kappaleesta.
Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)