JMP71 18.02.2004 10:45:34 | |
---|
Kävin alkuviikosta pyörähtämässä Oulun Soitin&tarvikkeessa ja iskin heti silmäni erittäin kauniisen kapistukseen joka roikku seinällä.. Ruokangas Mojo Tele. Vapisevin käsin nostin kitaran varovasti seinältä, tarkistin vireen ja iskin A-duurin. Innostus ei iskenyt heti, mutta melko pian vakuutuin että tässä on paras kitara mihin olen ikinä näppini iskenyt! Voih.. hintana vaan tavalliselle kuolevaiselle karussa oleva 2220,- Ryöstänkö pankin..? potkinko mummoja kumoon ja vien eläkkeet..? alanko huoraamaan..? Niisk. Hanki parempaa luettavaa. |
Super-Jari 18.02.2004 10:52:20 | |
---|
Heh. Kokeilin samaa keppiä. Hyvä oli soittaa kuten nuo Ruokankaat tuntuu aina olevan. Sairasta. "Kaikki musiikki on ihan paskaa, paitsi jazz on vielä paskempaa"
-Juoppo, eräässä Kuopiolaisessa kaljakuppilassa |
ehkä paras vaihtoehto on myydä takapuoltasi=) no ei ehkä kuitenkaan... on se kyl ärsyttävää kun kaikki kitarat mihin iskee silmänsä niin maksaa ihan törkeesti... ite oon kans välil kokeillu jotain esim tokain jotain mallia aattelin et tokait harvemmin yli tonnia on, noh vilkasin sit lappuun kun olin todennut et kitara on aivan loistava ja siinä melkein 2000 euroa, otti muuten päähän ihan håmåna... on se rankkaa.. -My Ass, your face, what's the difference??!!- hieno lause paidasta. |
svilo 18.02.2004 11:23:32 | |
---|
Tiedän tunteen, aikoinaan kitarapajassa kokeilin Tom Andersonin Pro Am customia.....maksoin kiltisti 11500.-fim, mutn ajat muuttuvat, ja ei enään floyd kitaroita. Se on se tunne ja fiilis, kun ottaa kitaran käteensä ja huomaa että TÄMÄ on kuin tehty mulle. Mutta ei se hintalappu aina sano laatua... - tone is everything - |
SURf 18.02.2004 12:11:07 | |
---|
Kävin alkuviikosta pyörähtämässä Oulun Soitin&tarvikkeessa ja iskin heti silmäni erittäin kauniisen kapistukseen joka roikku seinällä.. Ruokangas Mojo Tele. Testailin tuollaista Kuopiossa eräänä päivänä ja yhdyn ylistykseen. Me like it. Mutta eikös tuosta Mojosta ole halvempiakin malleja? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
RaakaRane 18.02.2004 12:22:59 | |
---|
Niin se vaan on että laatu maksaa. Samoin hartaasti, huolellisesti ja persoonallisesti käsityönä tehty tuote on arvokkaampi kuin liukuhihnalta tullut peruskeppi. Ja onhan niinkin, että pieninä sarjoina tuotettu "tuote" sisältää niitä kehitys- ja suunnittelukuluja yhtä keppiä kohden huomattavasti enemmän. Ja kannattaa muistaa myös että soitinrakentaja on ylpeä osaamisestaan ja uskaltaa laittaa tuotteelleen käypäsen hinnan. Minä en ainakaan ala tekemään mitään ilmaiseksi tekemisen ilosta. |
DJ Lattialuukkukoira 18.02.2004 13:55:00 | |
---|
Niin se vaan on että laatu maksaa. Samoin hartaasti, huolellisesti ja persoonallisesti käsityönä tehty tuote on arvokkaampi kuin liukuhihnalta tullut peruskeppi. laatu maksaa aivan simosti. Itse olen jo pidemmänkin aikaa kuolannut levytukun PRSien perään. Mutta kun ei... Millon nää treenit loppuu?
-Rumpali |