Aihe: Headbanging voi aiheuttaa aivovamman
1 2 3
hullu_ukko
18.12.2008 15:36:02
Luovuin jo tästä pahasta tavasta. Nykyään pukeudun spandex-housuihin ja käytän litran hiuslakkaa päivässä. Silvoin kivekseni pystyäkseni laulamaan korkeammalta. Vuoden päästä ajattelin kyllästyä tähän ja siirtyä Mamban kuunteluun.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Wailey
18.12.2008 15:59:03

MITÄ VITTUA?!!? MEITSI MOSHAA JA RÄSSÄÄ KYL NII KAUAN KU VAA PAIKAT KESTÄÄ LET'S METAL AND MOSH TO DEATH TIL DIE UNTIL THRASH!!! /,,/

HAHAHAHHAHHA!

Mun keikkavarusteisiin kuuluu tästä lähtien tällaiset http://shop.autoracing.fi/images/tu … teet/00162%20lasten%20niskatuki.jpg
Flesh matters the most when splattered around
Bobana
18.12.2008 16:52:53
Niin siitä perunastakin voi tulla syöpä...
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
BobHope
18.12.2008 17:07:33 (muokattu 18.12.2008 17:07:49)

Niin siitä perunastakin voi tulla syöpä...

Tanssin pyörteissä raaja irtoaa.
Yhden sisällä lojuu.. MUSTA PERUNA!
Mitä tästä opimme? Peruna on paha.
Maardi
18.12.2008 17:08:01
Moshailin äsken jonkun puol tuntia tommonen lasten styroksinen pyöräilykypärä päässä ja täytyy sanoa että ei kyllä yhtään pöllömpi kapistus! Yleensä on tullu ikäviä ruhjeita kun pää osuu holtittomasti johokin (yleensä hellaan). Tänään kun sattu olemaan vielä ruuat tulilla samaan aikaan niin ois pahaa jälkeä tullu ilman suojausta. Harmi vaan että se kypärä suli tohon hellaan kiinni :(
Vertigo
18.12.2008 19:00:13
Oli miten oli mulla ei kyllä niska kestä tuota sitten yhtään...
Olen lopettanut tuon tukan pyörityksen aivan kokonaan.
Riittää että joraa esim ihan lyhyestikin esim jollain keikalla biisissä kahdessa niin niska jumii seuraavat muutaman päivää.
Ei pysty tajuamaan miten jotkut vaan veivaa?

Sama. Pahimmillaan on mennyt jopa viikko Robocopin liikumistapaa tahattomasti imitoidessa, kun on niska ollut niin jumissa. Ja kyllähän sen järkikin sanoo, ettei ihmiskehoa ole suunniteltu moiseen touhuun. Harmi vain, että järki ja nousuhumalalla ryyditetty keikkahurmos tapaavat yleensä olemaan kääntäen verrannollisia tekijöitä.
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
BondakeBunny
18.12.2008 20:09:40

Headbangin seinää vasten keikalla on parasta.
Ei väsyttämällä,vaan väkisin.
Henkka370
18.12.2008 20:53:18 (muokattu 18.12.2008 20:53:50)
Headbangin seinää vasten keikalla on parasta.

HC keikka?

Seinä = edessä oleva kaksmetrinen korsto?

Jos näin niin aivovamma voi olla erittäin todennäköinen seuraus
BondakeBunny
18.12.2008 21:15:18

HC keikka?

Seinä = edessä oleva kaksmetrinen korsto?

Jos näin niin aivovamma voi olla erittäin todennäköinen seuraus

Ite oon melkein kaks metrinen...
Ei väsyttämällä,vaan väkisin.
Mr. Speed
18.12.2008 21:25:14
Ite oon melkein kaks metrinen...

Mutta on eri asia olla melkein kaksi metrinen, ja melkein kaksi metrinen korsto ;)
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Germaniac
18.12.2008 23:07:53 (muokattu 18.12.2008 23:08:11)

Headbanging voi aiheuttaa aivovamman

No mulla se on ainakin tehny tehtävänsä, tai en tiiä johtuuko nimenomaan tosta. Ehkä se on ainakin edesauttanu asiaa. I'm a headbanging man!
Quru
18.12.2008 23:15:52
Aika itsestäänselvyyksiä latelevat mielestäni tutkijat. Aika moni asia voi aiheuttaa aivovamman, miksei sitten agressiivinen pään edestakaisin veivaaminen ja sen mahdollinen kolhiminen ympärillä oleviin?

Seuraavassa jaksossa: Tukehtuminen voi aiheuttaa kuoleman! HOORAY Hail to the Australians!
It's fast, it's fucking metal fuck
Blain
18.12.2008 23:34:02
Mutta on eri asia olla melkein kaksi metrinen, ja melkein kaksi metrinen korsto ;)

Puolitoistametrinenkin voi olla melkein kaksimetrinen :). Mulla ei oo koskaan headbangingista tullu niskat kipeäksi, mieluummin riehun muilla tavoin soittaessa kun ei oo edes pitkää tukkaa mitä heiluttaa.
Rahaa taikka raitaiset vaatteet...
Räkkipeli
19.12.2008 00:31:59
Sen lisäksi että se on erittäin typerän ja naurettavan näköistä, on se näköjään vaarallistakin. Toivottavasti tuo vähän rauhoittaa kyseistä toimintaa.

Haha, turha toivo! :D:D

Itseasiassa kysehän on fyysisestä kunnosta. Ei tarvii kovin viisas olla että tajuaa että siinä käytetään niskalihaksia aika paljon, ja yleensäkin sellasessa rehaamisessa selkä joutuu koetukselle. Eli jos ei yleensä tule harrastettua ihmiset liikuntaa niin ei mikään ihme jos keikan jälkeen on paikat juntturassa!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
John Titor
19.12.2008 12:22:10

Sama. Pahimmillaan on mennyt jopa viikko Robocopin liikumistapaa tahattomasti imitoidessa, kun on niska ollut niin jumissa. Ja kyllähän sen järkikin sanoo, ettei ihmiskehoa ole suunniteltu moiseen touhuun. Harmi vain, että järki ja nousuhumalalla ryyditetty keikkahurmos tapaavat yleensä olemaan kääntäen verrannollisia tekijöitä.

A) Lämmittely
B) Puolitempossa moshaaminen, mikä on sinänsäkin mukavaa, että jos on tosi pitkä ja huonokuntoinen fleda, se ei lennä samaan aikaan joka suuntaan. Voitte kuvitella miltä tukka näyttää muutaman hetken perästä, ja miten helppo niitä takkuja on setviä kunnon kaasussa.
C) Ergonomian harjoittelu selvin päin
D) Venyttely

Moshaus on taidetta.

Muistan kun olin joskus Metallican keikalla junnuna, varmaankin eka kunnon rock-keikka, jolla olin - moshasin tietty aivan fiiliksissä koko keikan läpi, seuraavana päivänä kouluun ilmestynyttä hahmoa vois kuvata parhaiten just joksikin niskavammaseksi Robocopiksi. Ai että, oppipa kerrasta niin ettei myöhemmin oo ees känässä iha helposti ruvennut siihen malliin riekkumaan.
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Conrad Lant
19.12.2008 12:37:58

Muistan kun olin joskus Metallican keikalla junnuna, varmaankin eka kunnon rock-keikka, jolla olin - moshasin tietty aivan fiiliksissä koko keikan läpi, seuraavana päivänä kouluun ilmestynyttä hahmoa vois kuvata parhaiten just joksikin niskavammaseksi Robocopiksi.

Sama. '88 Kreator Lepakossa. Oli aika jäykkää nuortamiestä seuraavana päivänä.
No one prayed for Sodom
Ahma - Slothful & Vile (PTAH0701)
SoulDump - Abuse Me (PTAH0801)
foetor ex ore
19.12.2008 12:42:25
Hevin kuuntelu EDELLYTTÄÄ pahemman luokan aivovammaa...
Terry Pantheras
19.12.2008 13:09:33 (muokattu 19.12.2008 13:20:38)
Hevin kuuntelu EDELLYTTÄÄ pahemman luokan aivovammaa...

Oot aika hassu...
Höpsis töppöseen!
Rakoni
19.12.2008 13:30:50
Eikös se Evanescencen kitaristi saanut aivoinfarktin moshaamisesta? Näin muistelisin.
Mesa/Boogie Stiletto 4x12" myynnissä torilla
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)