![]() 23.11.2008 16:30:40 | |
---|---|
kylläpä olisi GH4 wiillw aika halvalla verrattuna suomalaisiin kauppoihin. Tiiättekö työ, toimiiko tuon puljun wii-pelit suomalaisilla laitteilla? | |
![]() 23.11.2008 16:48:33 | |
kylläpä olisi GH4 wiillw aika halvalla verrattuna suomalaisiin kauppoihin. Tiiättekö työ, toimiiko tuon puljun wii-pelit suomalaisilla laitteilla? Kun Euroopassa sijaitseva liike on, niin olettaisin pelien olevan PALeja, ainakin kun toisin ei missään mainita. Eli minä kyllä olettaisin, että kaikki pelit toimivat suomalaisilla laitteilla. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! | |
![]() 24.11.2008 09:55:35 | |
kylläpä olisi GH4 wiillw aika halvalla verrattuna suomalaisiin kauppoihin. Tiiättekö työ, toimiiko tuon puljun wii-pelit suomalaisilla laitteilla? Kyl kaikki play.com:sta tilattu on PAL kamaa ellei erikseen ole mainittu muuta | |
![]() 26.11.2008 13:26:29 | |
Eikö kellään ole toiminut Osuuspankin Visa? Ymmärtääkseni tuohon minun Visa-korttiini tuli se ominaisuus, jonka avulla voi tilata netistä PayPalin kautta. Ja olen sillä tavalla jenkeistä levyn ostanutkin. Nyt kuitenkin Play herjaa koko ajan kortin tietoja vääriksi, vaikka olen ne pari kertaa sopimuspapereista luntaten rustannut sinne. Osuuspankin Visa (ei electron) löytyy ja ei mitään ongelmia ole ollu. Jotain 20 tuotetta viimisen 5kk aikana tilannut ja nopeimmillaan tullut 3 arkipäivässä ja pisimmillään vieny 7 arkipäivää. Olen äärimmäisen tyytyväinen. Cdon.comista en ole sen koommin mitään hommannut. | |
![]() 26.11.2008 16:30:07 (muokattu 26.11.2008 16:30:40) | |
Jumankauta, yritin rekisteröityä tuolle sivustolle kolmisen päivää sitten, kaikki meni nappiin DONE-sivuun asti.. sitten nakkaskin errormessagea, että sivustoa ei voi näyttää, paina refreshiä. Jota sitten naputtelin varttitunnin tuloksetta. Nyt tilanne on se, että kun koitan kirjautua, sanotaan ettei spostillani ole tunnuksia, ja kun koitan rekisteröityä, sanotaan et sposti on jo käytössä. Viestiä laitoin etiäpäin het ko tää selvis, vastausta odotellessa. Taitaa olla joulukiireet menossa kun ei ole vielä kuulunut. Pirun paljon hyllyyn pakkosaatavia sarjakuvia sieltä ainakin löytyy. | |
![]() 26.11.2008 17:45:43 (muokattu 26.11.2008 20:19:59) | |
Viestiä laitoin etiäpäin het ko tää selvis, vastausta odotellessa. Taitaa olla joulukiireet menossa kun ei ole vielä kuulunut. Pirun paljon hyllyyn pakkosaatavia sarjakuvia sieltä ainakin löytyy. Mulla meni ainakin hermot jo tuohon lafkaan. Odottelin kymmenen päivää tilausteni käsittelyä mutta mitään ei tapahtunut. Peruin kaikki ja pistin Amazonilta ja joltain toiselta brittisivustolta tulemaan. Playlta en löytänyt edes mitään yhteydenottoon tarkoitettua mailiosoitetta. Edit. Niin ja Amazon lähetti dvd boxin tänään tulemaan. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" | |
![]() 18.12.2008 14:25:54 | |
Saatana, nyt tuon paikan pitää sitten alkaa vittuilemaan kun kerrankin olisi kiire tilauksilla. Veljelle tilasin muutama päivä sitten joululahjan. Pari päivää statuksessa luki, että "packing" ja sitten yhtäkkiä lukeekin, että tuotetta ei ole varastossa. Justiisa niin. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. | |
![]() 04.08.2009 01:18:33 | |
Rumpukapulat: Jumankauta, yritin rekisteröityä tuolle sivustolle kolmisen päivää sitten, kaikki meni nappiin DONE-sivuun asti.. sitten nakkaskin errormessagea, että sivustoa ei voi näyttää, paina refreshiä. Jota sitten naputtelin varttitunnin tuloksetta. Nyt tilanne on se, että kun koitan kirjautua, sanotaan ettei spostillani ole tunnuksia, ja kun koitan rekisteröityä, sanotaan et sposti on jo käytössä. Viestiä laitoin etiäpäin het ko tää selvis, vastausta odotellessa. Taitaa olla joulukiireet menossa kun ei ole vielä kuulunut. Pirun paljon hyllyyn pakkosaatavia sarjakuvia sieltä ainakin löytyy. Itelle kävi sama. Jossain vaiheessa nakkasi vielä tuon "Password recovery"-jutun. Eli pistä tähän sähköposti, niin lähetetään salasanasi sinne (minkä kyllä muistan ilmankin), mutta siinäkin tuli virhe eikä mitään kuulemma lähetetty mihinkään. Johonkin play.comin asiakaspalveluun lähetin myös sähköpostia, mutta jo siinä vaiheessa kun alkoi herjaamaan done-sivun jälkeen. Pikkasen nyt jännittää, kun tuli ne card numberit sun muut syötettyä sinne ja nyt ei pääse edes kirjautumaan:/ Selvisikö sulla tuo sotku? Are you madferit? | |
![]() 19.08.2009 12:20:32 | |
Tilasin tuossa taannoin Xboxiini muutaman akun sekä laturin. Samalla lähti tilaukseen cd-levy, jonka tilaustietojen mukaan laittoivat matkaan päivän myöhemmin kuin elektroniikan. Noh, kuitenkin cd-levy tuli jo viime viikolla ja laturia+akkuja ei näy missään. Voiko tuotteet jäädä tulliin selvitykseen tjsp. vai onko posti yksinkertaisesti hukannut lähetyksen? Onko vastaavia kokemuksia? Pixies. | |
![]() 19.08.2009 17:18:41 (muokattu 19.08.2009 17:24:36) | |
Osmo: Tilasin tuossa taannoin Xboxiini muutaman akun sekä laturin. Samalla lähti tilaukseen cd-levy, jonka tilaustietojen mukaan laittoivat matkaan päivän myöhemmin kuin elektroniikan. Noh, kuitenkin cd-levy tuli jo viime viikolla ja laturia+akkuja ei näy missään. Voiko tuotteet jäädä tulliin selvitykseen tjsp. vai onko posti yksinkertaisesti hukannut lähetyksen? Onko vastaavia kokemuksia? Sikäli outoa, että kun minä yritän tilata akkuja plus laturin, niin tulee että "This item can only be delivered to a UK address". Siis eihän nuo lähetä mitään vitkutintyyppistä tavaraa Suomeen. Millä tempulla sinä sait tilauksen edes menemään läpi? (Tietysti jos asut UK:ssa niin sitten ihmettelyni on turha.) | |
![]() 20.08.2009 08:58:48 | |
nirzin: Sikäli outoa, että kun minä yritän tilata akkuja plus laturin, niin tulee että "This item can only be delivered to a UK address". Siis eihän nuo lähetä mitään vitkutintyyppistä tavaraa Suomeen. Millä tempulla sinä sait tilauksen edes menemään läpi? (Tietysti jos asut UK:ssa niin sitten ihmettelyni on turha.) Pääsivun oikeassa ylälaidassa voi vaihtaa valuutan punnista euroihin, jolloin tilauksen pitäisi onnistua. Tästä ainakin minulla oli kiinni kun valittu juuri tuota samaa ongelmaa. Niin, ja tuotteet tulivat perille onnellisesti. Nou hätä. Pixies. | |
![]() 20.08.2009 11:33:11 | |
Osmo: Pääsivun oikeassa ylälaidassa voi vaihtaa valuutan punnista euroihin, jolloin tilauksen pitäisi onnistua. Tästä ainakin minulla oli kiinni kun valittu juuri tuota samaa ongelmaa. Niin, ja tuotteet tulivat perille onnellisesti. Nou hätä. Kyllä minä tiedän että hinnat pitää olla euroina, minä olen monta vuotta tilaillut play.comista levyjä ja kirjoja. Mutta näköjään ilmeisesti jotain elektroniikkakapineita voikin tilata Suomeen. Kokeilin hakusanalla "batteries" löytyvää laturia, ei onnistunut tilaus (edes euroina). Sen sijaan hakusanalla "x-box" löytyvää "X-box 360 Play & Charge Kit":iä tilatessa mitään valituksia ei tule. Hyvä tietää. | |
![]() 20.08.2009 14:03:40 | |
nirzin: Kyllä minä tiedän että hinnat pitää olla euroina, minä olen monta vuotta tilaillut play.comista levyjä ja kirjoja. Mutta näköjään ilmeisesti jotain elektroniikkakapineita voikin tilata Suomeen. Kokeilin hakusanalla "batteries" löytyvää laturia, ei onnistunut tilaus (edes euroina). Sen sijaan hakusanalla "x-box" löytyvää "X-box 360 Play & Charge Kit":iä tilatessa mitään valituksia ei tule. Hyvä tietää. Oli muuten sitten laturissa brittipistoke. Enpä tullut tilattaessa ajatelleeksi. No, onneksi siihen pystyi sen johdon vaihtamaan ja itseltä sattui sopiva löytymään. Pixies. | |
![]() 21.08.2009 16:16:56 | |
Onpas outoa. Yritin leffoja tilailla ja nyt oli tullut "Card declined for order of..." -posteja. Olen varmaan 10-20 tilausta tuolta aiemmin tehnyt samalla kortilla ja tähän asti on kaikki toiminut moitteetta. Mitäköhän sviddua? Und hallo everyone I'm amazing check me out! | |
![]() 22.08.2009 21:29:14 | |
Jebe-: Onpas outoa. Yritin leffoja tilailla ja nyt oli tullut "Card declined for order of..." -posteja. Olen varmaan 10-20 tilausta tuolta aiemmin tehnyt samalla kortilla ja tähän asti on kaikki toiminut moitteetta. Mitäköhän sviddua? Itselle tuli myös vastaavia kun kortin voimassaoloaika oli menossa umpeen. Uuden kortin security code ja voimassaoloaika piti käydä päivittämässä... | |
![]() 24.08.2009 00:44:24 (muokattu 24.08.2009 00:45:06) | |
Tilasin paidan, hinta 15,49€. Nyt tilitiedoissa näkyy tuon lisäksi puljun toimesta 3 kertaa euron veloitus saman päivän aikana. Mikäköhän juttu toi on? olenko missannut jotain? Käsitin, että jos postikulut sisältyy hintaan niin that`s it. Täytyy laittaa palautetta. | |
![]() 24.08.2009 08:20:59 | |
Nyt tuli sähköpostin kautta vastaus ongelmaani koskien. Kuulemma tili on tehty onnistuneesti sähköpostillani, mutta ei vaan pelitä. Onko kukaan soittanut tuonne kansainväliseen asiakaspalvelunumeroon? Ehdottelivat soittoa testien tekemiseksi, mutta mahtaako kovin vahvaa brittimongerrusta tulla luurin toisesta päästä:) Are you madferit? | |
![]() 20.11.2009 14:02:44 (muokattu 20.11.2009 14:03:14) | |
Onko jollain muullakin ollut ongelmia Electronin kanssa tilattaessa Play.comista? Rekisteröidyin vastikään sivustolle, valitsin muutaman DVD:n ja suoritin maksun. Raha ei kuitenkaan lähtenyt tililtäni ja myöhemmin sivusto ilmoitti korttitietojen olevan "declined" ja pyysi tarkastamaan rekisteröinnin yhteydessä ilmoittamani tiedot siihen liittyen. En oikein ymmärrä, sillä mielestäni täytin jokaisen kohdan juuri niin kuin pitikin. Neuvoja?? En mielellään alkaisi ainakaan soittelemaan tuonne häikäisevällä englanninkielentaidoillani. | |
![]() 20.11.2009 15:31:05 | |
inkognito: Onko jollain muullakin ollut ongelmia Electronin kanssa tilattaessa Play.comista? Rekisteröidyin vastikään sivustolle, valitsin muutaman DVD:n ja suoritin maksun. Raha ei kuitenkaan lähtenyt tililtäni ja myöhemmin sivusto ilmoitti korttitietojen olevan "declined" ja pyysi tarkastamaan rekisteröinnin yhteydessä ilmoittamani tiedot siihen liittyen. En oikein ymmärrä, sillä mielestäni täytin jokaisen kohdan juuri niin kuin pitikin. Neuvoja?? En mielellään alkaisi ainakaan soittelemaan tuonne häikäisevällä englanninkielentaidoillani. Minkä pankin kortti? Itellä on OP Visa Electroni ja hyvin ovat lähteneet. Ootko varmasti laittanu sen kortin käyttöajan oikein? (elikkä ne expire/from date) | |
![]() 20.11.2009 17:42:04 | |
ruusteri: Minkä pankin kortti? Itellä on OP Visa Electroni ja hyvin ovat lähteneet. Ootko varmasti laittanu sen kortin käyttöajan oikein? (elikkä ne expire/from date) Juu, OP on myös itselläni. Expire datehan lukee kortissa, joten sen pitäisi olla oikein. Mutta kun tuota from datea ei ilmeisesti ole suomalaisissa Electroneissa (?), niin olen ymmärtänyt, ettei sitä tarvitse laittaa. Eikä se mitään kysynytkään kun jätin sen kohdan tyhjäksi. Voisikohan silti johtua siitä? | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)