Ukko 13.12.2008 13:31:38 | |
---|
Mä oon kuvitellut että kitaristiksi tullaan ostamalla tai lainaamalla kitara. Usein ainakin kuulostaa siltä. Tuo kitaran hankkiminen on tietysti se ensimmäinen ja välttämätön ensiaskel. Jälkimmäinen kommentti meni vähän ohi hilseen. COVS jäsen nro 6 |
Lyyki 13.12.2008 16:37:53 | |
---|
Eikö sitä trautlankaa voi sitten hanurilla? Mistä se rautalanka nimi tulee? Eihän kunnossa olevassa kitarassa ole rautalankaa juuri ollenkaan |
Ukko 13.12.2008 17:39:50 | |
---|
Eikö sitä trautlankaa voi sitten hanurilla? Mistä se rautalanka nimi tulee? Eihän kunnossa olevassa kitarassa ole rautalankaa juuri ollenkaan On on. Rautalankaa tarvitaan ja paljon että keppi pysyy kasassa. Sama kuin auton pakoputkessa. COVS jäsen nro 6 |
Kyllikki 18.12.2008 08:57:55 | |
---|
Minusta tuntuu, että täällä yritetään jotenkin halveerata kitaristeja ja erityisesti rautalankaa vääntäviä. Ei niin saa tehdä, sillä on erittäin rumaa aliarvostaa mitään soitinta tai niiden soittajaa. Onneksi itse olen niin sivistynyt ja hyvätapainen, etten väheksy mitään soitinta. Tai, ehkä haitaria hieman. Oikeastaan... onhan se haitari suoraan hanurista, jos totta puhutaan. Mutta minkään soittimen soittajia en kuitenkaan väheksy tai halveeraa. Tai, ehkä haitaristeja hieman. Oikeastaan... kyllähän ne haitaristit voisivat ottaa soittopelinsä ja mennä vaikka sinne, mihin aurinko ei tiettävästi koskaan paista. Mutta, hyvää joulua kuitenkin kaikille soittajille tasapuolisesti!!!! Tai, ehkä haitaristeille hieman vähemmän... Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä... |
Meisseli 18.12.2008 11:19:30 | |
---|
Kylläpä se minäkin olen ihan ekana rautalankaa soittanu (ja tietenki hurriganesia) vaikka olenkin selkeästi nuorempaa sukupolvea. Meillä kuulu eka bändin ohjelmistoon ainaki F.B.I, Kon-Tiki, Foot Tapper, Geronimo, Apache, Atlantis, Shindi(n?)g, love is blue ja tietenkin Emma ja Mantshuria. Vieläkin tulee jotain dance on:ia keikalla soitettua. Änd Unnunnuu.... |
Lyyki 18.12.2008 12:05:39 | |
---|
Kylläpä se minäkin olen ihan ekana rautalankaa soittanu (ja tietenki hurriganesia) vaikka olenkin selkeästi nuorempaa sukupolvea. Meillä kuulu eka bändin ohjelmistoon ainaki F.B.I, Kon-Tiki, Foot Tapper, Geronimo, Apache, Atlantis, Shindi(n?)g, love is blue ja tietenkin Emma ja Mantshuria. Vieläkin tulee jotain dance on:ia keikalla soitettua. Tohon listaan vielä The Rise and Fall of Flingel Bunt ja Kuningas kulkureitten (Destroyers) niin samoilla eväillä sitä junnuna. Savages bändissä soitti yks tuttu soolokitaraa. Mielenkiintoisia sovituksia, ehkä vähän monimutkaisempia kuin useimmat muut bändit soitteli. Kitarayhteiden SM ykkönen vuodelta 1964. |
Tohon listaan vielä The Rise and Fall of Flingel Bunt ja Kuningas kulkureitten (Destroyers) niin samoilla eväillä sitä junnuna. Savages bändissä soitti yks tuttu soolokitaraa. Mielenkiintoisia sovituksia, ehkä vähän monimutkaisempia kuin useimmat muut bändit soitteli. Kitarayhteiden SM ykkönen vuodelta 1964. Aa..oonpas flingel bluntia vetänytki..en vaan muistanu :) Änd Unnunnuu.... |
KoskPaavo 18.12.2008 14:01:29 | |
---|
FBI on tehokas biisi, muistan 60- luvulla nähneeni ohjelman jossa Shadows veti tuon, oli poliisivalo basarin päällä pyörimässä. Tosin TV oli mv. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Ukko 18.12.2008 19:34:24 | |
---|
FBI on tehokas biisi, muistan 60- luvulla nähneeni ohjelman jossa Shadows veti tuon, oli poliisivalo basarin päällä pyörimässä. Tosin TV oli mv. On muuten nähty sama esitys. Tai sitten heillä oli se poiisivalo joka shöyssä. COVS jäsen nro 6 |
baron 18.12.2008 19:40:17 (muokattu 18.12.2008 19:57:57) | |
---|
On muuten nähty sama esitys. Tai sitten heillä oli se poiisivalo joka shöyssä. http://www.youtube.com/watch?v=zt9u5VFDcCs Nuorisolle tiedoksi: Se ei alunperin kuulunut kuvioon, se oli vasta vanhojen kalkkis-Shadowsien idis! |
clave 18.12.2008 19:55:32 | |
---|
Eikö sitä trautlankaa voi sitten hanurilla? Mistä se rautalanka nimi tulee? Eihän kunnossa olevassa kitarassa ole rautalankaa juuri ollenkaan Hanurilla voi vetää vain rautalantaa |
Ukko 18.12.2008 21:18:03 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=zt9u5VFDcCs Nuorisolle tiedoksi: Se ei alunperin kuulunut kuvioon, se oli vasta vanhojen kalkkis-Shadowsien idis! Saattaa olla että se oli jokin 70 luvun shöy. Ei niitä kaikkia jaksa muistaa. COVS jäsen nro 6 |