Demostudio 17.12.2008 16:09:28 | |
---|
|
Eihän toi niin kovin hiljainenkaan ollut kertosäkeissä :) En osaa analysoida, mutta ite tykkäsin kyllä. Laulu toimi tyylikkäästi kautta linjan... soundissa oli tulkintaa ja voimallisuutta. Myös sovituksellisesti ja soitannollisesti tuota kuunteli mielellään. |
JARIUUTELA 21.12.2008 03:33:03 | |
---|
Eihän toi niin kovin hiljainenkaan ollut kertosäkeissä :) En osaa analysoida, mutta ite tykkäsin kyllä. Laulu toimi tyylikkäästi kautta linjan... soundissa oli tulkintaa ja voimallisuutta. Myös sovituksellisesti ja soitannollisesti tuota kuunteli mielellään. kiitos kovasti!! |
Lennu 23.12.2008 05:37:41 | |
---|
Lennuraati (1 jäsen) arvioi biisin loistavaksi. Akkarin soundi on kivan pyöreä ja tilanteeseen sopivan ei-hifi. Laulu istuu biisiin täysin ja kantaa tarinansa, pikkasen hallikas kaiku, mutta siihen löydettäneen sitten finnvoxilla sopiva paavo ;) Ei mulla ole oikeen mitään nillitettävää. Hieno oktaavistemma muuten. Tulee ehkä vähän mieleen Kari Kuivalainen, mikä ei ole huono juttu, huippujätkä. Lennuarvio 10/10 |
JARIUUTELA 23.12.2008 13:13:22 | |
---|
Lennuraati (1 jäsen) arvioi biisin loistavaksi. Akkarin soundi on kivan pyöreä ja tilanteeseen sopivan ei-hifi. Laulu istuu biisiin täysin ja kantaa tarinansa, pikkasen hallikas kaiku, mutta siihen löydettäneen sitten finnvoxilla sopiva paavo ;) Ei mulla ole oikeen mitään nillitettävää. Hieno oktaavistemma muuten. Tulee ehkä vähän mieleen Kari Kuivalainen, mikä ei ole huono juttu, huippujätkä. Lennuarvio 10/10 Mun täytyy tutustua tuohon Kuivalaiseen ja uskon ja luotan että se voisi olla hyvä=). Mutta tämähän raati meni hienosti, kiitos! |
dixi19 23.12.2008 22:01:17 | |
---|
Laulu on miun makuun vähän liian "naukumista", mutta muuten kyllä tykkäilen. Mitä noista sanoista jotain tarttui korvaan, niin hyvää settiä nekin. anomus.com |
JARIUUTELA 23.12.2008 22:09:41 | |
---|
Laulu on miun makuun vähän liian "naukumista", mutta muuten kyllä tykkäilen. Mitä noista sanoista jotain tarttui korvaan, niin hyvää settiä nekin. Jatkossa yritän välttää naukumista=). Kiitos hyvästä kommentista. Teilläkin muutes mainiota settiä. Tykkäsin, varsinkin soittopuolesta. |