Aihe: Uutela : Autiomaa-ajat (Muut)
1
Demostudio
17.12.2008 16:09:28
Bändin nimi: Uutela
Kappaleen nimi: Autiomaa-ajat

Genre: Muut

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=360388&type=dl (Mp3)

Herkkä ja hiljainen singerisongerilaulu.
JARIUUTELA
21.12.2008 03:33:03

Eihän toi niin kovin hiljainenkaan ollut kertosäkeissä :) En osaa analysoida, mutta ite tykkäsin kyllä. Laulu toimi tyylikkäästi kautta linjan... soundissa oli tulkintaa ja voimallisuutta. Myös sovituksellisesti ja soitannollisesti tuota kuunteli mielellään.

kiitos kovasti!!
Lennu
23.12.2008 05:37:41

Lennuraati (1 jäsen) arvioi biisin loistavaksi. Akkarin soundi on kivan pyöreä ja tilanteeseen sopivan ei-hifi. Laulu istuu biisiin täysin ja kantaa tarinansa, pikkasen hallikas kaiku, mutta siihen löydettäneen sitten finnvoxilla sopiva paavo ;)

Ei mulla ole oikeen mitään nillitettävää. Hieno oktaavistemma muuten.

Tulee ehkä vähän mieleen Kari Kuivalainen, mikä ei ole huono juttu, huippujätkä.

Lennuarvio 10/10
JARIUUTELA
23.12.2008 13:13:22

Lennuraati (1 jäsen) arvioi biisin loistavaksi. Akkarin soundi on kivan pyöreä ja tilanteeseen sopivan ei-hifi. Laulu istuu biisiin täysin ja kantaa tarinansa, pikkasen hallikas kaiku, mutta siihen löydettäneen sitten finnvoxilla sopiva paavo ;)

Ei mulla ole oikeen mitään nillitettävää. Hieno oktaavistemma muuten.

Tulee ehkä vähän mieleen Kari Kuivalainen, mikä ei ole huono juttu, huippujätkä.

Lennuarvio 10/10

Mun täytyy tutustua tuohon Kuivalaiseen ja uskon ja luotan että se voisi olla hyvä=). Mutta tämähän raati meni hienosti, kiitos!
dixi19
23.12.2008 22:01:17

Laulu on miun makuun vähän liian "naukumista", mutta muuten kyllä tykkäilen. Mitä noista sanoista jotain tarttui korvaan, niin hyvää settiä nekin.
anomus.com
JARIUUTELA
23.12.2008 22:09:41

Laulu on miun makuun vähän liian "naukumista", mutta muuten kyllä tykkäilen. Mitä noista sanoista jotain tarttui korvaan, niin hyvää settiä nekin.

Jatkossa yritän välttää naukumista=). Kiitos hyvästä kommentista.
Teilläkin muutes mainiota settiä. Tykkäsin, varsinkin soittopuolesta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt