Aihe: Stam1na
1 2 3 4 595 96 97 98 99122 123 124 125 126
-Lassi-
20.08.2008 23:14:03
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ … /videot/videoarkisto/fi_FI/stamina/

Stam1na-yhtyeen Antti Hyyrynen ja Teppo Velin kotimaisemissaan Lemillä.
Carvel
21.08.2008 10:20:54
Lutakossa 26.9. Sinne ->

Sinne ->
Virhe! Tyhjä tai liian pallikomodo kirjoitus!
lörölööööö!! kahen kilon siika jumalauta!
Matjardo
21.08.2008 15:14:16 (muokattu 21.08.2008 15:14:35)
Lutakossa 26.9. Sinne ->

Sinne!

Moneskohan kerta mulla kun näen nuo Lutakossa.. Ja moneskohan kerta ylipäätään. No, ainahan se vaan toimii perkeleesti!
Two beers or not two beers?
Carvel
26.08.2008 13:08:36
No nyt on liput lutakkoon, hyvä syntymäpäivä lahja myös tyttöystävällekkin jolle myös tilasin liput :)
lörölööööö!! kahen kilon siika jumalauta!
Marshallga
25.09.2008 20:51:59
Sinne!

Moneskohan kerta mulla kun näen nuo Lutakossa.. Ja moneskohan kerta ylipäätään. No, ainahan se vaan toimii perkeleesti!

Huomenna keikkumaan ukkoin tahtiin! Hienoa että pääsee näkemään paikallisen ylpeyden FM2000:n isompien nimien seurassa. Kummatkin tulee nähtyä jo ties kuinka monetta kertaa, mutta aina ne vaan jaksaa temmata mukaansa.
"Support music, not rumors."
Carvel
26.09.2008 10:03:03
Tänään keikkumaan ukkoin tahtiin! Ihan hyvä fiilis :)
Mikeyboy
27.09.2008 10:27:50
Jyväskylän keikalla kävijät, missäs iskussa bändi oli? Varmastikin paremmassa kuin taannoisessa Mtv3 Maxin livessä =)
metal girl
13.12.2008 23:05:58
no löytyhän tää ketju :D mä jo aattelin et tätä ei oo. stam1nalla on paljo kovii biisejä. mulla on se uus levy jä se on täyttä rautaa :D
FatSam
13.12.2008 23:08:23

no löytyhän tää ketju :D mä jo aattelin et tätä ei oo. stam1nalla on paljo kovii biisejä. mulla on se uus levy jä se on täyttä rautaa :D

Täytys kyl kuunnella joskus lähiaikoina, vähä unohtunu nuo kovat kotimaiset kun on tullu uutta Metallicaa, Gunnaria ja Slipknottia.
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
TKT
14.12.2008 13:17:19
Stam1na on kyllä yksi Suomen rautaisimmista bändeistä. Eka levy ei ehkä niin timantti, kuin Uudet kymmenen käskyä ja Raja, mutta silti todella hyvä. Suomeksi laulavista metallibändeistä selvästi paras. Taitavia soittajia ja livenä vielä kovempia kuin levyllä. Energiaa riittää lavalla kyllä ja se tarttuu kuuntelijoihinkin.
"The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett
Stiiq
14.12.2008 17:44:16
Suomen kovimpia bändejä. En kuuntele paljon suomenkielistä musaa, mutta tämä iskee. Sulavasti ja kauniisti yhdistelee eri metallin alalajeja. Tykkään eniten ekasta kiekosta ja Rajasta, UKK on jotenki liian rauhallinen. Mutta ei siinä mitään, kaikki löytyy.
vt1100
17.12.2008 19:15:56
On pojjaat ainakin Devin Townsendinsa kuunnelleet, kaksi reittiä yksi suunta kipaleesta löytyy selkeästi Physicistiltä löytyvä biisi Death. Tämähän ei tosin ole huono asia, päinvastoin. Pitäisköhän nuo käydä tsekkaamassa 2.1. Pakkahuoneella päihteettömässä konsertissa, jospa eivät olisi niin krapulassa kuin Saunassa kesällä. Voisi soittokin luistaa ;-)
Painajaismainen
17.12.2008 20:55:45
On pojjaat ainakin Devin Townsendinsa kuunnelleet, kaksi reittiä yksi suunta kipaleesta löytyy selkeästi Physicistiltä löytyvä biisi Death. Tämähän ei tosin ole huono asia, päinvastoin. Pitäisköhän nuo käydä tsekkaamassa 2.1. Pakkahuoneella päihteettömässä konsertissa, jospa eivät olisi niin krapulassa kuin Saunassa kesällä. Voisi soittokin luistaa ;-)

Hyrdellähän on Devyn nimmari tatuoituna vasempaan olkapäähän. Suuri fani on.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
Painajaismainen
17.12.2008 22:53:48
Hoho! Minä kun luulin että siinä lukee Lemi tai jotain vastavaa :D

Heh, vois ollakkin. :D SYL oli jollain festarilla täällä pari kesää sitten ja bäkkärillä olivat nämä sankarit törmänneet toisiinsa.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
Askorbiinihappo
17.12.2008 23:08:13

Heh, vois ollakkin. :D SYL oli jollain festarilla täällä pari kesää sitten ja bäkkärillä olivat nämä sankarit törmänneet toisiinsa.

Provinssi 2006 tuo taisi olla. Ainakin stamppoonien keikkapäiväkirjan mukaan.
Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä
vt1100
18.12.2008 16:58:53
Provinssi 2006 tuo taisi olla. Ainakin stamppoonien keikkapäiväkirjan mukaan.

Ja joka kerta %&tuttaa kun muistuu mieleen miten lähellä sinne lähteminen oli, eikä sitten lähdetty. Jäi Strappingit näkemättä... curses indeed.
Hipelius
18.12.2008 17:12:27
Ja joka kerta %&tuttaa kun muistuu mieleen miten lähellä sinne lähteminen oli, eikä sitten lähdetty. Jäi Strappingit näkemättä... curses indeed.

Syytä onkin ketuttaa. Olin paikalla, parempaa keikkaa en ole eläissäni nähnyt. :')
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend
-J.-
27.12.2008 18:24:50
Kuinka vasta nyt tämän tajunnan räjäyttävän bändin löysin!? AARRRGGGHHH!!
Esikoinen pistää tajuttomaks eikä oo huonompi tuokaan keskimmäinen.

Uuteen tutustumaan---->
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
Snapo
28.12.2008 12:46:02
Eilen Sokoksella selasin alennushyllyjä, ihmettelin kun Raja löytyi sieltä. Kuitenkin tämän vuoden lätty ja on ihan menestynytkin vielä. Tuli sitten ostettua kun halvalla sai, 6e.
"Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)