Kitarapoika 17.12.2008 15:05:04 | |
---|
Kiinnostais tietää että missä vois maalauttaa ESP The Juniorin kun kiiltävän musta on niin kliseinen kitaran väri ja muutenkin aika hyvä keppi niin tarttis vähän uutta loistoa. |
Juicy 17.12.2008 16:37:56 (muokattu 17.12.2008 16:43:46) | |
---|
Varmaan lähimmällä soitinrakentajalla, eri asia sitten kannattaako maksaa siitä maalausurakasta saman tai enemmän kuin mitä itse kitara on maksanut. http://www.amfisound.fi/frameset_fin.htmhttp://www.ruokangas.fi/index.html EDIT: Jos ei peukalo ole ihan keskellä kämmentä, ja löytyy sopivat tilat ja välineet niin melkein kannattaisi itse maalata. Tosin jos ihan priimaa haluaa, niin työvälineisiin menee äkkiä se raha mikä menee soitinrakentajallekin... Oletan että olet kysellyt jo kavereilta, sukulaisilta, tutuilta, tutun tutuilta, sekä niiden saunakavereilta? "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
varakeef 17.12.2008 16:43:48 | |
---|
Yllättävän kallista maalaus on, mutta jos kitarasta oikein paljon pitää niin eihän sen arvo mikään raja ole. Aika usein näkee hintaa alk 300 euroa. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
ballfish 17.12.2008 16:46:05 | |
---|
Suosittelen että hiot ensin itse maalit pois sopivaan karkeuteen asti. Laskee hintaa jos valmistelut tehty itse. Kannattaa pirauttaa sinne minne viet ja kysästä miten se kannattaisi hinkata/kuinka karkealla hiomapaperilla jne. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Mandarax 17.12.2008 16:47:46 | |
---|
Kiinnostais tietää että missä vois maalauttaa ESP The Juniorin kun kiiltävän musta on niin kliseinen kitaran väri ja muutenkin aika hyvä keppi niin tarttis vähän uutta loistoa. Ammattimiestä asialle jos kunnollista jälkeä tahtoo - hintavaahan se on... Ruokankaan hinnastossa pulttikaulaisen pinakäsittelyt alkaen 350e. Yksivärinen luultavasti... Itse kyselisin tuolta: http://www.soundtrade.fi/. Olen käynyt huollattamassa kitaroitani siellä ja positiivinen kuva on paikasta jäänyt. Hinnatkin ovat kohtuulliset. Jos oikein edullisesti pitää päästä, niin silloin tällöin tuolla torilla pyörii sekalaista maalausurakoitsijaa mainoksineen. Voisihan tuollaisestakin hintaa ja referenssiä kysellä. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Chaosborn 17.12.2008 16:49:45 (muokattu 17.12.2008 16:51:53) | |
---|
Automaalaamossa tulee kans jonkulainen. Entinen musiikinopettaja rakensi kaverille kitaran ja maalautti sen automaalaamossa niin kyllä siitä ihan hyvä tuli. Ne maalit kyllä maksaa paljon. |
Kitarapoika 17.12.2008 16:58:37 | |
---|
Automaalaamossa tulee kans jonkulainen. Entinen musiikinopettaja rakensi kaverille kitaran ja maalautti sen automaalaamossa niin kyllä siitä ihan hyvä tuli. Ne maalit kyllä maksaa paljon. Automaalaamo vois olla aika jämpti varsinki ku on yks puolituttu automaalari. Pitänee kysyä. |
tommiot 17.12.2008 17:03:26 | |
---|
Suosittelen että hiot ensin itse maalit pois sopivaan karkeuteen asti. Laskee hintaa jos valmistelut tehty itse. Kannattaa pirauttaa sinne minne viet ja kysästä miten se kannattaisi hinkata/kuinka karkealla hiomapaperilla jne. Voihan niitä maaleja poistaa, mutta ihan kokonaan niitä pohjatöitä ei kannata itse tehdä. Harva maalaaja ottaa vastaan tollasia projekteja siitä syystä että paskoja pohjatöitä seuraa paska lopputulos. |
Juicy 17.12.2008 17:22:15 | |
---|
Voihan niitä maaleja poistaa, mutta ihan kokonaan niitä pohjatöitä ei kannata itse tehdä. Harva maalaaja ottaa vastaan tollasia projekteja siitä syystä että paskoja pohjatöitä seuraa paska lopputulos. ...tämä väitös perustuu siis siihen, että pohjatöistä tulee joka tapauksessa ihan paska? :D "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
tommiot 17.12.2008 17:27:43 | |
---|
...tämä väitös perustuu siis siihen, että pohjatöistä tulee joka tapauksessa ihan paska? :D Tarkoitin lähinnä että kun se maalausjälki riippuu niistä pohjatöistä suurimmaksi osaksi niin se on ehkä se paikka missä ei sitten kannata tehdä vähän sinnepäin että "Kyllähän se maali sitten noi kolot peittää". Jos osaa tehdä oikeesti pohjat niin eihän siinä sit mitään ongelmaa oo. Mutta turha nähdä itse vaivaa jos se maalari joutuu tekemään kuitenkin ne pohjatyöt sitten. |
vähä offtopiccina mutta kaverilla on ihan Vitun hieno maalivahdin kypärä. Käytti jollain hyvällä automaalaajalla niin kynäruiskulla veteli Iron Maidenin Number of the Beastit ja Eddyt kypärään.. Ja se kypärä on ihan sairaan komea. :P |