Sawez 15.05.2008 21:52:31 | |
---|
Millä numerolla ja mistä voin seurata paketin kulkua? Tossa PDF- tiedostossa joka on thomannin asiakassivuilla on kaikki tekstit saksaksi... Mailissa joka tuli kun paketti on lähtenyt matkaan lukee näin: "Jos yllä ei ole pakettinumeroa, on lähetyksesi tulossa UPS:llä tai muulla rahtifirmalla (esim. DHL). Pakettinumeron voit pyytää meiltä pari päivää lähetyksen jälkeen." Ja mitään pakettinumeroa ei siis ole. |
Estranged 15.05.2008 22:09:21 | |
---|
Ja mitään pakettinumeroa ei siis ole. No siinähän sanotaan että Pakettinumeron voit pyytää meiltä pari päivää lähetyksen jälkeen. Ootko pyytäny? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
Bodomy 15.05.2008 22:38:17 | |
---|
Tilailin viimekuun lopulla VOX:in kombon ja rutkasti muutakin sälää. Kuinka kävikään, pelkkä vahvari tuli vaikka lähetteessä mainittiin kaikki tavarat. Otin sitten Thomanniin yhteyttä ja tuumasivat vain, että oho unohdettu lähettää loput... Hieman syö luotettavuutta moinen. Saivat sitten viimeinkin laitettua loputkin kamat tulemaan ja perillekkin tavarat löysivät. Tulen kyllä jatkossakin varmasti olemaan ko. puljun asiakas, mutta pienin varauksin. Yleensä ei voi onnistua. |
G-Zus 16.05.2008 00:27:23 | |
---|
Vappuaattona (keskiviikkona) tyrkkäsin juovuspäissäni Line6 Toneport KB37:n tilauksen menemään. Tasan viikon kuluttua postihenkilö pimputti ovikelloa ja ihmetteli että mitähän tälle isolle lootalle pitäisi tehdä. Sanoin että anna mulle... Eli tuohon tilauksen ja paketti kotona-tilanteen väliin sattui vappu ja viikonloppu - silloin ei ole kunnon suomalainen eikä germaani töissä. Melkoisen nopeaa suharointia minun mielestä. |
T.K. 17.05.2008 10:16:59 | |
---|
Mistäs sen paketin nykyään voi hakea, kun eivät enää postiennakolla kai lähetä.Meinaan jos ei ole kotosalla kun se UPS- hemmo sitä keskellä päivää olisi tuomassa.J.V. strato lähtee kohtapuolin tilaukseen, toisaalta sen saisi guitar24.de firmasta hieman halvemmalla kuin Thomannilta.Onko kokemusta guitar24 firmasta. |
Bodomy 17.05.2008 10:30:20 | |
---|
Itse maksoin etukäteen ja paketit tulivat normaalisti postin kautta, mutta jos paketti tulee rahtifirman toimittamana ovelle asti etkä ole kotona, niin rahtifirma vie sen lähimpään postiin josta voit sen noutaa. UPS-ennakosta löytyykin tarvittava tieto thomannin sivuilta. Yleensä ei voi onnistua. |
Sawez 14.11.2008 12:38:22 (muokattu 14.11.2008 12:38:37) | |
---|
Minkälaisiä kokemuksia teillä on viimeajoilta tompalta? Tuntus aika hitaalla pyörivän... |
Krice 14.11.2008 12:50:01 | |
---|
Minkälaisiä kokemuksia teillä on viimeajoilta tompalta? Tuntus aika hitaalla pyörivän... Olisiko joulu tulossa jo. |
Lonesome 14.11.2008 14:22:59 | |
---|
Minkälaisiä kokemuksia teillä on viimeajoilta tompalta? Tuntus aika hitaalla pyörivän... Lokakuussa tekivät kyllä enkan mulle: 6.10. tilaus sisään, liikkeelle vajaassa kahdessa tunnissa ja pe 10.10. toi Itella jotiin. Vaan kyseessä olikin pelkkä varastossa oleva kitara. "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett |
jiiar8 14.11.2008 18:42:11 | |
---|
Tilasin sunnuntaina, muutin tilausta puhelimella maanantaina, tiistaina tuli tekstari että lähetetty. UPSin kautta kun tilasin, niin soitin torstaina Thomanille ja pyysin "seurantakoodin". Menin upsin sivuille torstaina iltapäivällä ja sain tiedon, että paketti työpaikalla maanantaina 17.11. Perjantaina, eli tänään kaveri soittaa, että paketti pihalla, valitettavasti vapaa päivä.... Pähkäiltiin hetki ja sovittiin treffit Lassilan Teboilille kun kaverilla tauko... ennen yhtä iltapäivällä kaasuttelin Virtasen saliin Sipooseen tavarat kyytissä. Summarum: Homma toimi, myös upsilla (pk-seudulla kaverit tuntuvat pyörivän pienellä alueella ja joustoa löytyy, syrjemmällä tod.näk toisella lailla....) |
Sawez 21.11.2008 08:55:54 (muokattu 21.11.2008 08:57:23) | |
---|
Minkälaisiä kokemuksia teillä on viimeajoilta tompalta? Tuntus aika hitaalla pyörivän... Täytyy nyt tähän korjata, että hitaus johtui tällä kertaa ostajasta eikä myyjästä. Kyllä sieltä vielä tuntuu tavara liikkuvan ihan ok vauhtia. :) Edit: Tänään on kampe lähteny Saksasta... hieman ois kiirus ku ens perjantaina olis tarvis. Saapa nähä kerkeääkö. |
jp8000 15.12.2008 15:45:28 (muokattu 15.12.2008 15:52:02) | |
---|
Laitoin tilauksen sisään 11.12,2008. Tilausvahvistus tuli, mutta sen jälkeen ei ole kuulunu Thomannilta mitään (toki viikonloppu oli välissä) Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Juippi! 15.12.2008 16:23:43 (muokattu 15.12.2008 16:23:55) | |
---|
Suosittelen muuten aina kirjoittamaan heille englanniksi, jos haluatte nopeasti vastauksen! Olen ruvennut kirjoittamaan heille englanniksi, ja vastaus tulee yleensä alle puolessa tunnissa. Tietysti riippuu mihin aikaan laittaa viestin, mutta suomen asiakaspalvelulta olen vastauksen saanut muutamassa päivässä-viikossa. |
timitri 16.12.2008 23:14:52 | |
---|
Itse tilasin 17.10 vasenkätisen Gibbon sg standardin jota ole vieläkään kuulunut. Aluksi sitä oli varastossa, mutta heti tilauksen tuli sivulle se keltainen merkki.(saatavana usein viikossa). Sivuilla sanottiin että uusi erä saapuu lokakuun lopussa. Lähetyksestä ei kuulunut mitään, joten lähetin viestiä ja minulle kerrottiin että saankin omani vasta 28.11. saapuvasta erästä. Noh. tässä sitä vieläkin odotellaan... |
oiva tumpeloinen 17.12.2008 10:15:16 | |
---|
10.12. laitoin tilauksen menemään, 11.12. tuli ilmoitus, että romut on lähtenyt ja tänään soitti UPS:n äijä, että paketti olis tulossa iltapäivällä, miten oot kotona. Ihan hyvin tuntuis toimivan. |
Peltor 17.12.2008 15:08:54 | |
---|
Onko muilla tullut nyt viime jouluviikkoina vastaan tilauksen venymistä? Itse tilasin rompetta joululahjaksi 12.12, ja vieläkin ilmottaa asiakastili että kamat odottaa keräämöön pääsyä 17.12. Puhelimet tukossa, ja sähköposteihin ei tunnu saavan vastausta, rassaa jos jää joululahjat saamatta/jakamatta, eikä mitään infoa anneta. Tavoitteena oppia soittamaan kitaraa yhtä hyvin kun Malmsteen 3 promillen kännissä. |
Chaosborn 17.12.2008 16:57:06 | |
---|
Pikkuveli tilas basson thomanilta, jota oli varastossa. Tilausvahvistukset sun muut tuli ja sitte paketti lähti tulemaan. Tuli bassonkantolaukku ja hihna... Sitte alettiin ihmetteleen että missäs se basso sitten on.?? Soitettiin sinne ja sitte se thomanin kaveri mikälie sanoo että se kontti on hävinny jonnekki saksaan. :D Tosi hyvää palvelua sieltä. Onhan se iso liike, mutta suosittelen kyllä kotimaisia liikkeitä. Saat halvemmalla tavaraa, nopeammin ja tingittyä. Saattaa säästää satoja euroja ku suomesta ostaa soittimia. |
Mulla meni kymmenisen päivää rojujen tuloon tilauksesta. Siihen sisältyy rahan siirtyminen mun tililtä saksaan ja yks viikonloppu. Eli ihan jees tuli rojut perille. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Vaseliinia! |
PuNkKi 17.12.2008 17:04:38 | |
---|
Itse laitoin eilen Thomannille tilauksen. Kaikki tavarat oli varastossa.. saapi nähdä koska ne saapuu. noh, onhan sieltä jo eilisen jälkeen tullutkin 2 sähköpostia, mutta ei sentäs vielä lähtenyt ole. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Peltor 17.12.2008 19:14:45 | |
---|
Itse laitoin eilen Thomannille tilauksen. Kaikki tavarat oli varastossa.. saapi nähdä koska ne saapuu. noh, onhan sieltä jo eilisen jälkeen tullutkin 2 sähköpostia, mutta ei sentäs vielä lähtenyt ole. Taitaa mennä ens vuoden puolelle, itse peruutin tilauksen kun puhelimessa ilmotettiin että ei kerkiä enää tämän vuoden puolella saapua. Tavoitteena oppia soittamaan kitaraa yhtä hyvin kun Malmsteen 3 promillen kännissä. |