Aihe: Muusikoiden.netin launch-musiikki..
1 2
Runar
17.12.2008 15:08:58
Mitä on "launch-musiikki"? Laukaisumusiikkia?
Lounge-musiikista olen kyllä kuullut ja tiedän minkälaista se on.
L.Ruoska
17.12.2008 16:06:51

Ja avatarit 200x200 pikselikokoon ja giffit sallituiksi. Aijjjumalauta kun olisi hienoa.

Ah kun täällä vois antaa miinuksia.. ;-)

Ei isompia avareita ikinä eikä nyt varsinkaan animoituja. Rakastan tätä putsclean-lookkia, phpBB on niin sotkunen usein.
Myynnissä erinomainen japsi Ibanez Soundgear Duncanin mikeillä ja preampilla. Katso mun Tori-ilmoitukset :)
Juho L
17.12.2008 16:14:32
http://www.zombo.com/

Tulipa mieleen.

Hoho! Tämähän on loistava!
MrShaft
17.12.2008 17:31:54
tylsäksi menee. Jos taustamusaa kaipaa niin -- maihinnousun. - -
Mitä on "launch-musiikki"? - - Lounge-musiikista olen kyllä kuullut .

Nyt vähän pelihenkee ukot :) Ei niin suomalaisen ryppyotsaisesti. Siis ajatus on just toi zombo.com meininki. Mä alan itse uskoo tähän, koska tää toisi mahtavaa näkyvyyttä M-Netille. Homma toimisi näin:

- - - -
LAUNCH THE M-LOUNGE 2009 COMPETITION!

- säveltää 1-2 min mittainen hissimusiikki-henkinen musiikkiteos.
- musiikillinen tyyli vapaa, ainoastaan käytännöllinen tarkoitus ratkaisee: tunnelma ja toisaalta helposti tunnistettavana signaalinana toimiminen. Tyylillisesti ei siis tarvitse välttämättä noudattaa perinteistä lounge-traditiota.
- ei sanoja
- teostovapaa
- PALKINTO: voittajan biisi soimaan M-Nettiin seuraavaksi vuodeksi.Biisin yhteydessä näkyy säveltäjän nimi, ja klikkaamalla saa lisää tietoa hänestä ja hänen musiikillisista :) palveluistaan.

KÄYTTÖ

- sisäänloggautumattoman M-Netin perusasetuksiin niin, että kun saitin aukaisee se alkaa automaattisesti soimaan ja on käännettävä erikseen pois päältä. Tällöin tämä signaaliefekti palvelee tarkoitustaan ja kertoo M-Netistä kaikissa julkisissa tiloissa. Siitä tulee ilmiö.
- Sisäänloggautuneet eli vakikäyttäjät voisivat soittaa samalla toiminnolla myös Maihinnousun musaa. Näin tämä palvelisi kahat eri tarkoitusta, ja toisi lisäarvoa M-Netin käyttäjäksi kirjautumiselle.
- Voittajamusan voi ladata vapaasti, ja käyttää M-Netin tunnuksena kännykässä tai vaikka leffassa tms.

- - - -

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)