Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 518 19 20 21 2264 65 66 67 68
tfs
17.12.2008 14:59:14
Olisiko kellään settilistaa ylhäällä/muistissa? Tekisi mieli tietää, painottaako Lemmy & co. enemmän uusia vai vanhoja biisejä.

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkel … etti+Helsingiss%C3%A4/1135242136912
Terry Pantheras
17.12.2008 16:42:27
Joo, toi oli mun postaus, se oli Viikatteen sivuilta repästy, muualta aikataulua en löytänyt. http://www.viikate.com/

Meinasi käydä mullekin käpysesti, tulin paikalle 21:00 luullen että keikka alkaa 21:30.

Juu, my bad... Sain lippuni kaverilta vasta hallilla jossa kyllä selkeästi sanottiin notta show time 19:00. Luulin sit siellä, että Witchcraft soittaakin Viikatteen jälkeen, joten mentiin sitä odottelemaan jäälle ja tajuttiin, että seinällä onkin Motörheadin kangas ja kyllähän täs vielä varmaan kestää - eli oluelle ja saman tien kuuluikin Lemmyn örinää mikistä ja tuoppi tuli vedettyä parilla huitaisulla... :P

Sattuko kukaan näkemään vetikö Campbell Labogan styrkkarilla? Vaik olihan siellä ne Marsu-pinotkin...
Höpsis töppöseen!
Niklodeus
17.12.2008 17:08:15

Luulin ihan alkuun, että Lemmy oli päissään, mutta ei se kai sit ollu.

Luulenpa että oli : )

Nyt harmittaa vähän, itseltä jäi tästä keikka välistä taludellisista syistä.
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
Perro Stupido
17.12.2008 19:35:58
Luulenpa että oli : )

Nyt harmittaa vähän, itseltä jäi tästä keikka välistä taludellisista syistä.

No niin no, Lemmyn päissään on varmaan eri asia ku meikäläisten päissään. :)
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
Dropped C
17.12.2008 20:14:17 (muokattu 17.12.2008 21:27:10)
Tykkäsin kyllä. Oli kova ja paremmat soundit kun osasin odottaa. Harmi vaan kun oli kuumetta, reilun puolentoista tunnin seisoskelu teki todella pahaa. Orgasmatronin ja itse nimikkopiisin olisin tosin halunnut kuulla. Lemmyn "basso"soundi on kyllä mielenkiintoinen...

Viikate oli ihan jees, soundit oli hyvät.

Witchcraft taas oli väärässä paikassa, vaikka muuten kovasti diggaankin. Ei ole mikään areenabändi tämä. No onneksi niillä on oma keikka Helsingissä maaliskuussa, niin pääsee diggailemaan sitten mestassa joka sopii k.o. musiikille paljon paremmin.
kiss
17.12.2008 21:23:17
Lemmyn versio run rudolph runista on aika hmm.......karu(tälleen kiltisti sanottuna ) ;)
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Räkkipeli
17.12.2008 21:43:09
Ei tarvii ees hehkuttaa. Se oli Motörhead! Soundit toimi ainakin miksauspöydän etumaastossa.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
hevipossu
17.12.2008 22:41:40

Vituttaa semisti stevarit. en päässyt sisään ollenkaan..mukamas liian juovuksissa, vaikka ihan rauhassa ja hiljaa jonotin sisään... muut oli katsomassa keikkaa, minä istun raudoissa poliisiautossa. menetin sitten 46e+motörhead... hyvää joulua vaan.
Mexican seafood
Räkkipeli
17.12.2008 23:02:52
Sanotaa et järkkäri toiminta oli kyl vähä paskan makusta taas.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
ötzi
18.12.2008 00:18:08
Sanotaa et järkkäri toiminta oli kyl vähä paskan makusta taas.

Mulla ei ollu mitään ongelmaa, siinä ovella täti sano että laitahhan ketju taskuun ja päästi ohi. Kiltisti sitten vessassa irrotin ketjun ja laitoin taskuun.

Kova keikka kyllä. Ensimmäistä kertaa näin livenä, soundit oli aluksi vähän puuroa ja pelkkää säröä mutta muutaman biisin jälkeen parani jo. Kaveri sanoi vuosi sitten että Motörhead on nykyään kuin katsoisi vaan Stage Wright dvdeen isolta näytöltä ja äänet täysillä, eli fitun kova.
http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi!
Niklodeus
18.12.2008 16:14:28

Vituttaa semisti stevarit. en päässyt sisään ollenkaan..mukamas liian juovuksissa, vaikka ihan rauhassa ja hiljaa jonotin sisään... muut oli katsomassa keikkaa, minä istun raudoissa poliisiautossa. menetin sitten 46e+motörhead... hyvää joulua vaan.

Hähää!

Fail...
Vesihiisi
18.12.2008 23:36:21 (muokattu 18.12.2008 23:39:25)
Hähää!

Fail...

No joo. Jeps. Mietippä homma omalle kohdalle. Lippu taskussa, hyvät pohjat ja odotukset korkealla. Ja sitten evätään pääsy paikalle.

Hallilla noilta järkkäreiltä näkee joskus ylilyöntejä, ja se on valitettavaa. Kai se tavallaan helpottaa niiden työtä, joten pidän sitä ymmärrettävänä. En hyväksyttävänä.

Tätä tapausta en nähnyt, kommentoin touhua vaan noin yleensä. Ei tosin ole ollut valittamista kohtelusta omalta osaltani.
Räkkipeli
19.12.2008 00:34:35
Hähää!

Fail...

Nii! Aatteleppa itee!
Sälski
19.12.2008 09:48:35

Tää oli kyllä vuoden juttu, eiiisssssssssss...
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
Niklodeus
19.12.2008 13:31:53

Olisin ajatellut paljon juon ennen keikkaa. Lähinnähän läpällä tuon kirjoitin : )
Mika Kangas
25.12.2008 14:54:35
Noi jäähallin järkkärit kai katsoo sitä aika paljon minkä ikäinen tyyppi pyrkii sisään.Kasarillakin oli kanssa aika tiukka linja,jos edes haisi alaikäisenä kaljalle ei sisään päässyt.Viime vuonna Motorheadin keikalla mun vanha kaveri joka on yli 40 oli sellaiset lärvit että alta pois.Eikä sitä kukaan ajanut ulos.Siellä kentällähän oli se yksi nuorempi kaveri joka vetäsi ennen Motorheadin settiä yrjökeipat lattialle ja lensi heti ulos :D.

Toisaalta miksi ylipäätään ottaa liikaa,bändiähän sinne mennään kuuntelemaan eikä dokaamaan.

Tuli Lemmyn synttärien kunniaksi katottua Inferno-DVD.Hienoa läppää ne siinä heittää:
-Manageri pyysi tekemään soundchekin keikan jälkeen :)
-Ainoa bändi joka on soittanut Jay Lenossa ja levymyynti laskenut :)
-Phil soittanut 33 vuotta kitaraa eikä vieläkään osaa vaihtaa kieliä :).
Papli
26.12.2008 20:24:54
On se kumma, vaikka on jo omistanut Motörheadin levyjä jo monta vuotta ja silti niistä löytää aina välillä uutta.

Jumalauta, että iski tuo Orgasmatron levyn Mean Machine, ennen ollut täysin yhdentekevä tylsä tasapaksu biisi, mutta nyt ihan loistavaa menoa, tällä hetkellä minun ykkösbiisini.
Maardi
26.12.2008 20:49:58
Mean Machine onnistuu kyllä joka kerta repimään pään hartioilta. Ihan tolkuton rypistys ja helposti bändin kovin ralli.
DVD-SOITIN
26.12.2008 21:22:52
Mean Machine onnistuu kyllä joka kerta repimään pään hartioilta. Ihan tolkuton rypistys ja helposti bändin kovin ralli.

Ehdottomasti! Hyvänä kakkosena tuleekin sitten samaisen levyn mestariteos Dr. Rock IMO.
Go to hell!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)