Aihe: Hakusessa erittäin monipuolinen suht kevyt putkicombo..
1 2
artha61
28.11.2008 18:21:28
Miks kaikki dissaa tota mesa express 25? mulla ainaki säröt(varsinkin se kaikkein rankin kanava) kuulosti tosi hyvältä ja jämäkältä. cleaneista en sitte tiedä kun kerkesin testaa vaa tallamikillä, joka oli emg-81 :D

Dissaamisesta en tiedä. Express varmaankin ihan käypä peli, mutta ei vaan natsannut minulle. Kokeilin aika huolella puhtaat, rosot, high-gainit sekä tehonpudotukset yms.
En tiedä - meni vaan ihan ruuvailuksi.
Vieressä huomattavasti halvempi Lionheart ja puhtaat soundit laakista ok - säröistä en vaan tykännyt (ja kaivattua monipuolisuutta ei löytynyt).

Mesan Lonestar Special oli minulle paljon mieluisampi, mutta sitten se hinta (ja paino) hieman pompsahti...

Testikitaran mikit: Seymour Duncan SH-14N Custom 5 ja Seymour Duncan SH-2N Jazz
Pluto
18.12.2008 14:17:27
Eh-he-he.
Näin meninkin sitten tekemään eli tilasin.
Nopeat tyypit otettu ja hyvältä vaikuttaa =)
Menee valitettavasti viikonloppuun ennen kuin ehdin kunnolla testailemaan.

Kerro ihmeessä vähän lisää, mikä malli, mistä tilasit, paljonko maksoi?
Dillon, you son of a bitch!
artha61
18.12.2008 14:57:09 (muokattu 18.12.2008 21:04:17)
Kerro ihmeessä vähän lisää, mikä malli, mistä tilasit, paljonko maksoi?

Jeps - hankinta olikin hieman haasteellista, kun EM-nordic ilmoitti, että Traynor ei ole heidän "maahantuontiohjelmassa", vaikka Yorkville/Traynor maahantuojia ovatkin.

En kuitenkaan lannistunut siitä, vaan googlailin vaihtoehtoja ja siinä yhteydessä ilmeni, että Beyerdynamic myy Traynoria Saksassa (vastaavasti Yorkville myy Beyeria Kanadassa...) ja Soundata on Beyerdynamic-maahantuoja.

Sen jälkeen oli pientä säätämistä, vääntöä ja sitten odottelua.
Lopullinen hinta varmistuu samalla, kun haen vermeen (kävin siis jo nopeat tyypit ottamassa ja varmistin samalla, että otan laitteen),mutta noin 1000 eur oli puhe.

Kannattaa käydä kyselemässä Soundatan myymälästä (Hki/Kamppi).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)