Aihe: alle 900e elektroakustinen
1
Razorous
16.12.2008 14:46:29
Nyt joulun alla on aika hankkia eka elektroakustinen kitara. Ajattelin että jos joku vois suositella jotain. En noista oikeestaan paljoa tiedä niin en tiedä vaikuttaako musatyyli päätökseen.. no soitteleen oikeastaan kaikenlaista rockia.
PappaSF
16.12.2008 19:10:14 (muokattu 16.12.2008 19:11:26)
Nyt joulun alla on aika hankkia eka elektroakustinen kitara. Ajattelin että jos joku vois suositella jotain. En noista oikeestaan paljoa tiedä niin en tiedä vaikuttaako musatyyli päätökseen.. no soitteleen oikeastaan kaikenlaista rockia.

Oisko tälläinen mitään http://www.alvarezgtr.com/prod_page.php?SeriesID=4&ItemID=76

Soundata ainakin myy Alvarez merkkiä ja tais olla joku muu.

Syy miksi juuri tuota ehdotan on se, että haet elektroakustista ja itse olen kokeillut tuon Alvarezin teräskielistä ilman elektroniikkaa http://www.alvarezgtr.com/prod_page.php?SeriesID=4&ItemID=75

Ite tykästyin tuohon kovin mutta kun on entuudestaan Ibanezin AW800 ECENT niin en lähtenyt vaihtopuuhiin koska on tuo Ibanezikin ihan hyvä laatunen vehje. Hieman noissa on soundieroa ja tuo Alvarez ainakin akustisesti soi ehkä hieman tasapainoisemmin basso ja treblekielien suhteen (tää on tietysti makuasia), koppamuotohan on eri Alvarezissa se on Jumbo ja Ibanezissa Dreadnought (siis noissa edellä mainituissa malleissa).

Tuo Alvarezin hinta pyörii siellä 550-580 hujakoilla ovh suomessa ja ulkomailla ehkä on halvempi.

Onhan noita sitten muitakin merkkejä kuten Yamaha, josta löytyy kanssa varsin hyvä soundisia laatukitaroita, on Martinia ym. merkkiä.
Vebu
06.01.2009 02:14:32
Tai sitten ostat 15-sarjan martinin. Kitaran saat kai just tolla 900e:lla, mutta ota samalla K&K mikit siihen, maksaa parisataa lisää. Tämä siis Kitarapajalta.
t-mies
06.01.2009 18:02:27
Ihan vaan kommenttina että jos haluaa säästää ja siirtää sitä budjettia mieluummin siihen itse kitaraan, niin K&K Pure Westerniä on saanut jo pitkään näin halvan dollarin aikana kätevästi jenkeistä netin kautta reilusti alle 100 euron postitettuna kotiin. Helppo asentaa itse (hyvät ohjeet mukana), saundeiltaan laadukas ja toimii loistavasti vähän kaikkien kautta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)