geeza 15.12.2008 18:58:44 | |
---|
Noniin hienoa että saatiin vihodin asiaan selko. Taidanpä itsekin huomenna lampsia lipunvaihtoon. You want the shity beef? |
Makkiss 15.12.2008 19:03:33 | |
---|
Eikös se nyt mennyt niin että mitään korvaavaa ei tule? E: Niin siis paitsi jos tosta helmikuun keikasta haluaa korvaavana puhua. ''The show will be rescheduled as soon as hes back on his feet.'' Tuosta sais ainakin kuvan että korvaava on tiedossa,vaikka ainakin Tiketin sivut muuta väittävät. |
Namorbia 15.12.2008 19:54:43 | |
---|
Oli kyllä onneton meet 'n greet. Eihän ne sanonut mitään muuta kuin "Hello!", ja pientä naurua oli ilmassa. Olin heti ensimmäisten joukossa ottamassa julisteen signeerauksineen, jonka jälkeen istua kökötin tuolissa odottaen pientä juttutuokiota, QA tms. Ei sitten mitään jännää tapahtunut muuta kuin että julisteet loppuivat. Siellä taisi olla joku jannu 4 vinyylin ja kahden digipack CD:n kanssa odottamassa allekirjoituksia, jos oikein näin ;) Opeth ukkelit näyttivät kyllä jotenkin vaivautuneilta, hyvä jos näki edes pienen hymyn. Olisivat varmaan halunneet vetää keikan koko sielun voimin. www.mikseri.net/B-mies |
Askorbiinihappo 15.12.2008 20:11:04 (muokattu 15.12.2008 20:19:02) | |
---|
Ei vittu. VITTUVITTU. Meijän porukka oli jo sisäpihalla kun ovessa luki lappu: "Opeth peruttu". Siis ei saatana. Saatanan saatana. Pääsi sentään MeetnGreetiin, mutta sielläkin olin niin shokissa etten edes käsipäiviä sanonut, pistin vaan ne signeeraamaan jonkun lappusen, jota sai eteisen aulasta :D. No, onneksi on niin, että seuraavalle Kaapelikeikalle pääsen satavarmasti. Liputkin saa satavarmasti, nyt kun saisi vielä jonkun kaverin mukaan. Eli mitään korvaavaa keikkaako ei nyt varmasti järjestetä? Niinku siis esim. ens viikolla, seuraavalla/whadeva? Eli seuraavat keikat on ne neljä keikkaa. Nimittäin mä en vittu ala mitään, kun onnellisesti liput helmikuun keikalle kourassa selviää että juum vaikka parin viikon päästä olisi joku korvaava keikka. Niin joo, ja täytyy kyllä sanoa, että mahtoi myös bändin jäseniä vituttaa. Kyllä huomasi, kuinka vaivaantuneen olosia ne olivat. Åkerfeldtillakaan ei varmaan ole helppoa. Jostain oon lukenut, että ne on jättänyt pauttiarallaa kymmenen keikkaa soittamatta. Paska juttu. Jos ookkerveltti luet tätä ketjua niin paraneppa pian. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Rappion Apostoli 15.12.2008 20:27:27 | |
---|
No, onneksi on niin, että seuraavalle Kaapelikeikalle pääsen satavarmasti. Liputkin saa satavarmasti, nyt kun saisi vielä jonkun kaverin mukaan. Eli mitään korvaavaa keikkaako ei nyt varmasti järjestetä? Ei kai ole tulossa mitään korvaavaa. Mulle tuli sähköpostiin viesti Fullsteamilta, josta osa tässä: "Korvaavaa Opeth-konserttia ei ole luvassa, mutta bändi palaa Suomeen neljän keikan kiertueelle ensi helmikuussa. Tulevien konserttien liput tulevat myyntiin ylihuomenna keskiviikkona, mutta tämän illan keikan lippujen omistajilla on tänään ja huomenna mahdollisuus ostaa tai varata liput helmikuun konsertteihin." Tää on jo toinen kerta, kun olisin mennyt katsomaan Opethia, mutta ne on peruuttanu. |
Carpenter 15.12.2008 21:04:34 | |
---|
Voehan kerpele että viduttaa. Kyllähän nyt hyvää olisi helmikuuhun asti jaksanut odottaa, mutta intistä ei oikein omaa lomaa niin vain oteta. Mutta kyllähän sen ymmärtää täysin, että ääntä ei kannata riskeerata eikä Åke huvikseen tätä peruuttanut. Basisti on lyömäsoitin. |
Sam Hotman 15.12.2008 21:05:17 | |
---|
Mikäs sitä Åkerfeldtiä vaivaa? Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
Carpenter 15.12.2008 21:07:19 (muokattu 15.12.2008 21:07:45) | |
---|
Mikäs sitä Åkerfeldtiä vaivaa? Kurkunpään tulehdus lukee tuolla opeth.comissa. Basisti on lyömäsoitin. |
Deino 15.12.2008 21:15:44 | |
---|
Jee, missasin sitten Cynicin. Radiosta vaan kuulin hesassa ollessani, että Opeth ei soita. Cynicin keikasta luen nyt vasta onnellisena kotona korvessa intterneteistä. |
fish-eye 15.12.2008 21:17:54 | |
---|
TAPAN KAIKKI, VAROKAA! :DDDDD Ostin sinä samana päivänä lipun, kun ne tulivat myyntiin ja siitä asti olen odottanut. Vaikka siis olin Ruississakin katsomassa. Voi KUHA. Jeshua Hamashiach ! |
Soma city ward 15.12.2008 21:20:19 | |
---|
Saas nähä mitä huomenna sanoo, kun lompsin tiskille ja koitan vaihtaa tiketin kautta ostettua lippua seinäjoen keikkalippuun. Nimittäin tiketti ei sivujensa mukaan myy lippuja seinäjoen keikalle. Pitääkö sitä sitten keskiviikkona jännätä, että saako niitä lippuja lippupalvelusta. Gun down a school or blow up a car.
The media circus will make you a star
-Steven Wilson |
lapivil 16.12.2008 10:53:26 | |
---|
kala! Eli terve. Juu, naksuttaahan tuo vähäsen kun viimeksi nähnyt Opethin klubikeikalla 2005. Onhan tuo kaapelitehdas vähän isomman kaavan lafka, että onko enää niin klubikeikka. No, eniveis. Soitin tikettiin ja kysyin voinko käydä tänään hakemassa lipun 15.2, Toivottavasti vihdoin toteutuvalle keikalle ja onnistuuhan se. Että siinä mielessä ihan ok tilanne kun Opethin tulee kuitenkin lähikuukausina näkemään jahka ei tule lisäkonflikteja. Olishan se ollut kiva eilen nähdä mutta tsiigaillaan helmikuussa sitten uudelleen. |
Ehtycs 16.12.2008 18:44:57 | |
---|
Perrrrrse. Itse kuulin peruuntumisesta bussissa vähän yli puolivälissä matkaa.(300km) No tulipahan vähän kikkailtua Helsingissä. Sincerely, Me. |
Lionslicer 16.12.2008 23:07:37 | |
---|
Perrrrrse. Itse kuulin peruuntumisesta bussissa vähän yli puolivälissä matkaa.(300km) No tulipahan vähän kikkailtua Helsingissä. Samansuuntainen tarina täältäpäin. No ovatpas helmikuussa kuitenkin lähes kävelymatkan päässä. It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Tulevatkohan nuo liput huomenna klo 9.00 myyntiin, kuten normaalisti? "Wash away a man, take him with the floods" 1966-2004 |
Booombox 16.12.2008 23:34:54 | |
---|
Mulla vähä meni ohi se ko se lippupalvelun akka stockalla seltti että: Joko otetaa rahat takasin tai saadaa niiden lippujen jollai koodilla etuoikeudella liput 17 päivä. Eli kai se tarkotti sitä että saadaa niiden vanhojen tilalle ne uudet liput eikä jouduta maksamaan niistä. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Hetfield 16.12.2008 23:46:17 | |
---|
Mulla vähä meni ohi se ko se lippupalvelun akka stockalla seltti että: Joko otetaa rahat takasin tai saadaa niiden lippujen jollai koodilla etuoikeudella liput 17 päivä. Eli kai se tarkotti sitä että saadaa niiden vanhojen tilalle ne uudet liput eikä jouduta maksamaan niistä. Minulla se meni niin, että soitin eilen LP:n numeroon, sain varaustunnuksen, jolla kävin varaamassa helmikuun keikalle Seinäjoelle liput. Sain rahat takaisin vanhoista lipuista. Mutta pääsen tavallaan voitolle, kun Seinäjoen liput maksavat 30e/kipale ja Kaapelitehtaalle oli 39. Voisi käydä huomenna ostamassa liput poies. I quit the band... Now I just play with myself. |
mungiisi 16.12.2008 23:54:10 | |
---|
Itse hoidin asian siten, että kävin Tampereella Tiketin pisteessä (tässä tapauksessa Epe's) maanantaina. Asia olikin siellä jo tuttu, palautin lipun, tai oikeastaan vaihdoin sen suoraan jo Tampereen lippuun. Sain lipun ja 8,50 euroa rahoja takaisin. Homma toimi hyvin ja tyttö tiskin takana oli nätti. |
Askorbiinihappo 16.12.2008 23:56:44 | |
---|
Tulevatkohan nuo liput huomenna klo 9.00 myyntiin, kuten normaalisti? Jep, tulee, soitin ja kysyin. Ihan itse oma-aloitteisesti. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
bedlam 17.12.2008 11:51:40 | |
---|
Jees, tulipahan Teatrialle parit liput ostettua. Entombed iskee kyllä itse asiassa meikään ehkäpä Opethia kovempaa, mutta ihan kiinnostuneena pääbändinkin katsastan. |