Jucciz 14.12.2008 19:09:01 | |
---|
Otetaan Dimarzioiden, Seymour Duncanien (ja vielä lisäksi vaikkapa Gibsonin, Lindy Fralinin, Fenderin ja muutaman muunkin) hyvät puolet, niin saadaan Sheptonen mikit. Ei mutaisuutta eikä liikaa kirkkautta vaan maailman parhaat ja soundiltaan tasapainoiset mikit. Toimii ainakin Stratossa, Telessä ja Les Paulissa. En mä niitä huvikseni vaihda kaikkiin kitaroihini. :) |
P-man 14.12.2008 19:27:21 | |
---|
Oon noista DiMarzion mikeistä aika samaa mieltä, kun JAK. Ne ovat tosiaan melko mutaisia ja jotenkin vaan suttuisia. Mitä Dimarzioita teillä on ollut? Mulla löytyy Evolution, Evo2, Paf pro ja Steve`s special eikä noista mikään kyllä ole suttuinen. |
hapan 14.12.2008 19:36:55 | |
---|
Mitä Dimarzioita teillä on ollut? Mulla löytyy Evolution, Evo2, Paf pro ja Steve`s special eikä noista mikään kyllä ole suttuinen. Super Distortion, Super 2 ja 3, Air Norton, Evolution, Chopper ja sekalainen setti yksikelaisia, mutta niissä tätä ongelmaa ei olekaan :) Aika hyvin pystyy sieltä sivuilta luupata joka mikin kohdalta 'sound' sen b/m/t diagrammin, mutta sen perusteella Super 2 pitäisi olla melko kirkas, lähellä jotain JB:tä tai Distortionia Duncanilta. Vaan eipä ole. |
Socialite 14.12.2008 19:44:09 | |
---|
Mitä Dimarzioita teillä on ollut? Mulla löytyy Evolution, Evo2, Paf pro ja Steve`s special eikä noista mikään kyllä ole suttuinen. Breed, Fred, Paf Pro, Air Norton, Air Norton S, ToneZone, ja Cruiser. Kaikki hyviä omalla tavallaan ja erilaisia mut yhtäkään en sanoisi suttuiseksi. Tai no, PAF Pro:sta en hirveesti tykänny. Liian hifi. |
pekurides 15.12.2008 16:49:22 (muokattu 15.12.2008 16:49:59) | |
---|
hmm. Täälläkin useammat kipaleet larry-sedät käämejä ollut käytössä enkä kyllä ymmänrä mitä suttuista niissä on? Myös puolen tusinaa duncaneita ollut ja ihan samaa huttua ne kaikki on ollu. Duncaneissa ehkä hitusen "kuivempi" ominaissaundi ja dimarzio "märempi" mikä voisi selittää jotain ja demppisaundina duncan ehkä tiukempi mikä voipi tuntua selkeämmältä kuin dimarzion kuumempi lätinä :) Pitäisikö se heittää se "sormet" kortti tähänkin väliin ... ? Jospa vaikka dimarzio toistaa erheet armottomammin, vai oliko se toistepäin? ..ja ihan sama, itse suosin BKP passiiveja ja Duncanin Aktiiveja.... tällä hetkellä. Tunteella päin vittua. |
Millä säröpedaaleilla lähtisitte hakemaan laastaria tällaiselle tilanteelle: Minulla on Fender Blues Deville vahvari. Cleani on mainio ja särökanavastakin saa kaivettu "ihan oookoo" pikkurosoa irti. Särökanava ei kuitenkaan tarjoa sellaista tuhtia hieman murahtavaa saundia. Pientä rosoa boostailen Digitechin Bad Monkeyllä ja näinkin yksinkertaisella yhdistelmällä saan kaivettua ulos jo hieman parempaa jälkeä. Etenkin puhtaan kanavan päällä apina antaa ihan asiallisen rokkisärön. Nyt olisi haussa kuitenkin sellasita möyrivää, pehmeää, tuhtia säröä etenkin komppi puuhiin. Olisiko tähän muita ehdotuksia kuin jo jäsen Juizzic:en tarjoama Budda Superdrive? |
Estranged 16.12.2008 22:07:30 | |
---|
Millä säröpedaaleilla lähtisitte hakemaan laastaria tällaiselle tilanteelle: Minulla on Fender Blues Deville vahvari. Cleani on mainio ja särökanavastakin saa kaivettu "ihan oookoo" pikkurosoa irti. Särökanava ei kuitenkaan tarjoa sellaista tuhtia hieman murahtavaa saundia. Pientä rosoa boostailen Digitechin Bad Monkeyllä ja näinkin yksinkertaisella yhdistelmällä saan kaivettua ulos jo hieman parempaa jälkeä. Etenkin puhtaan kanavan päällä apina antaa ihan asiallisen rokkisärön. Nyt olisi haussa kuitenkin sellasita möyrivää, pehmeää, tuhtia säröä etenkin komppi puuhiin. Olisiko tähän muita ehdotuksia kuin jo jäsen Juizzic:en tarjoama Budda Superdrive? Fulltone OCD tuli mieleen, en tosin omista moista joten en varmaksi mene sanomaan että ois sopiva. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Hutte 16.12.2008 22:09:22 | |
---|
Fulltone OCD tuli mieleen, en tosin omista moista joten en varmaksi mene sanomaan että ois sopiva. Bändin toiselta kitaristilta löytyy. On kyllä maukkaan oloinen pedaali mitä nyt olen kokeillut. Amerikan maalla melko paljon kaiketi edullisempi kuin meillä täällä Suomessa. |
Estranged 16.12.2008 22:12:46 | |
---|
Bändin toiselta kitaristilta löytyy. On kyllä maukkaan oloinen pedaali mitä nyt olen kokeillut. Amerikan maalla melko paljon kaiketi edullisempi kuin meillä täällä Suomessa. Näimpä. Jäsen Insane Kane saattais tehdä sulle kopion kun kauniisti pyydät. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
hapan 16.12.2008 22:19:19 | |
---|
Nyt olisi haussa kuitenkin sellasita möyrivää, pehmeää, tuhtia säröä etenkin komppi puuhiin. Jos haet runsaampaa säröä, niin MI Audion Crunch Boxista sitä irtoaa. Ja soundaa hyvältä. |
Kiksaus 16.12.2008 22:52:56 | |
---|
Jos haet runsaampaa säröä, niin MI Audion Crunch Boxista sitä irtoaa. Ja soundaa hyvältä. Tai sitten saman lafkan Blue Boy dlx. Hommasin just sellasen ja toimii ainakin mulla sellaseen rouheampaan menoon. "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
dbv 16.12.2008 23:10:34 | |
---|
Mitä Dimarzioita teillä on ollut? Mulla löytyy Evolution, Evo2, Paf pro ja Steve`s special eikä noista mikään kyllä ole suttuinen. Olen itsekin sitä mieltä etteivät nuo suttuisia ole. Itsellä tällä hetkellä tuo Air Norton + Tone Zone yhdistelmä ja rouheutta soundista löytyy. Ensimmäiset Diman mikit olivat Evolutionit. Kumma kyllä, kaikki soittovirheet näyttävät kantavan muun bändin korviin varsin helposti, vaikka kyseessä on niiiiiiiiiiin suttuiset mikit. www.elisanet.fi/myownspace |
gtrhead 16.12.2008 23:58:04 | |
---|
Otetaan Dimarzioiden, Seymour Duncanien (ja vielä lisäksi vaikkapa Gibsonin, Lindy Fralinin, Fenderin ja muutaman muunkin) hyvät puolet, niin saadaan Sheptonen mikit. Ei mutaisuutta eikä liikaa kirkkautta vaan maailman parhaat ja soundiltaan tasapainoiset mikit. Toimii ainakin Stratossa, Telessä ja Les Paulissa. Tämä onpi ilmeisesti huumoripalaksi ujutettu tänne väliin?! Pitäisi muistaa käyttää niitä hymiöitä, ettei vahingossa kukaan vaan ota tätä tosissaan.. maailman parhaat mikit ;)) Eikö nämä ole nykyään juurikin ne maailman parhaat mikit: http://gundrymedia.typepad.com/thro … ronics/2008/07/throbak-vintage.html |
superfly 17.12.2008 01:09:41 | |
---|
Jos haet runsaampaa säröä, niin MI Audion Crunch Boxista sitä irtoaa. Ja soundaa hyvältä. Mä en tuosta Crunch Boxista ole oikein innostunut. Soundi on jotenkin suriseva, löysä ja munaton verrattuna vaikka Bad Monkeyhyn... Voi olla että se tykkää enempi humpparikitarasta sitten tai jotain. Killing internet dragons is serious business! |
Hotlicks 17.12.2008 08:24:06 | |
---|
Mä liputtaisin taas ton torilla olevan Maxon ROD881:n puolesta. Ei oo ihan ilmanen, mutta itse en ainakaan ole omastani luopumassa kovin pian (en siis ole tuon laitteen myyjä). Tuo taittuu jo sit melkein mihin vaan. KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
Jucciz 17.12.2008 09:24:13 (muokattu 17.12.2008 09:26:31) | |
---|
Juizzic? Vaan joo, jos pedaalista haluaa tuhtia soundia (perinteikkäämpään rockiin, ei heviin), Fulltone OCD kannattaa ehdottomasti katsastaa. Vähän niinkuin vanha kunnon Marshall-stäkki pedaalikoossa. |