Aihe: Mitä toivot pukilta?
1 2 3
mack the knife
16.12.2008 21:50:49
Siten, että kesällä on aika hölmöä ostaa joululahjoja!

Vittu, mä tarkoitin, että jos ostaa itselleen tavaroita, niin mitä lahjoja ne nyt on. Itselleen ei osteta lahjoja.
COVS n:o 1.
mack the knife
16.12.2008 21:55:30
????
Mut jos on ollut oikeen kiltti?
Ja sitten kun on ostanut itselleen monta lahjaa ja vaimo paketoinut ne, ei tiedä mitä missäkin on ja ihan oikeesti jännittää?

Niin. En kai mä sitten vaan ymmärrä tuota itselleen ostamista. Olis kai pitäny laittaa pakettiin toissa vuonna urkumoduli joulukuussa, mutta enhän mä älynnyt.
COVS n:o 1.
baron
16.12.2008 21:57:07

Niin. En kai mä sitten vaan ymmärrä tuota itselleen ostamista. Olis kai pitäny laittaa pakettiin toissa vuonna urkumoduli joulukuussa, mutta enhän mä älynnyt.

Muista seuraavan kerran kun ostat itsellesi uuden soittimen että joulupukki antaa sen sulle!
jackbruce
16.12.2008 22:20:04
Vittu, mä tarkoitin, että jos ostaa itselleen tavaroita, niin mitä lahjoja ne nyt on. Itselleen ei osteta lahjoja.

No en mää ainakaan osta itselleni mitään. Minä vaan valitsen ja vaimo maksaa.
rintapek
16.12.2008 22:24:07

Muista seuraavan kerran kun ostat itsellesi uuden soittimen että joulupukki antaa sen sulle!

Ei vaan toimi, ei niin millään. Se kumminkin kysyy, että oletko ollut kiltti. Joulupukille ei saa valehdella, niin käypi äkkiä siten, että jää ne paketit saamatta.

Parempi ostaa ittelleen vaan ja mialummin tammikuun alesta.
One kind of music only - the good kind
baron
16.12.2008 22:24:35

No en mää ainakaan osta itselleni mitään. Minä vaan valitsen ja vaimo maksaa.

Se joulupukki on niin vanha ja hajamielinen ja sillä on ihan tarpeeksi duunia lasten toiveiden täyttämisessä että mun mielestä on pelkästään ystävällistä joulupukkia kohtaan auttaa sitä ja valita itse itselleen mieluisat lahjat.
kenonen
16.12.2008 22:41:15
26 viestiä ja pillusta ei ole kukaan puhunut vielä sanaakaan. Kaikkee muuta on, mutta riemurasia on ollut kiven alla jo pidempään. Pukilla ku olis sellanen sopiva pimatsutonttu messissä, jonka jättäs yöksi lainaan, niin olispa hyvä. Ei tarvi pirttiin asti tuoda, voi jättää vaikka tallin puolelle.
paice60
16.12.2008 22:42:44
26 viestiä ja pillusta ei ole kukaan puhunut vielä sanaakaan. Kaikkee muuta on, mutta riemurasia on ollut kiven alla jo pidempään. Pukilla ku olis sellanen sopiva pimatsutonttu messissä, jonka jättäs yöksi lainaan, niin olispa hyvä. Ei tarvi pirttiin asti tuoda, voi jättää vaikka tallin puolelle.

Alkaa näköjään toi ikä painaa, ei jaksa sillai enää.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
rintapek
16.12.2008 22:46:47

Kaikkee muuta on, mutta riemurasia ...

Huijaat. Jos kaikkea muuta on, ni ei tosta viimeksimainitusta ole pulaa. Koita ny vaan keksiä mikä se on mikä puuttuu ja pyydä sitä pukilta.
One kind of music only - the good kind
baron
16.12.2008 22:46:53

Alkaa näköjään toi ikä painaa, ei jaksa sillai enää.

Tä? Ei se iästä oo kiinni, joku muu vika sussa on.
Tankero
16.12.2008 22:49:08

Minkä ikäinen se pukinmuori lienee? Käsittääkseni hän on jouluaaaton vapaana. Saattaa olla karaokea huutamassa jossain, kun pukki on reissussa.
Humppajyrä
Tankero
16.12.2008 22:49:37

Mehän tiedämme muutamana...
Humppajyrä
paice60
16.12.2008 22:53:46

Se vika että roikun täällä liikaa.
paice60
16.12.2008 22:54:03
Mehän tiedämme muutamana...

Mitähän sinäkin tiedät..
Pula-Aho
16.12.2008 23:01:22
26 viestiä ja pillusta ei ole kukaan puhunut vielä sanaakaan.

Miten niin? Neljännessä viestissä Omarklah toivoi saavansa saunapuhdasta.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
paice60
16.12.2008 23:02:28

Eikös se ollutkaan vihta? Tai vasta?
baron
16.12.2008 23:02:30

Siitä puhe mistä puute. Jos jengi on vähään tyytyväistä?
pekkajau
16.12.2008 23:02:33 (muokattu 16.12.2008 23:02:55)

Vanha sotaveteraani kerran sanoi että kyllä sen saunan jälkeen pitää olla kerran kustu että siinä on aromia.
Elvis has left the bodybuilding!
okabass
16.12.2008 23:05:00
Vanha sotaveteraani kerran sanoi että kyllä sen saunan jälkeen pitää olla kerran kustu että siinä on aromia.

MOI

...ja oli muuten oikeassa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)