Timi 14.12.2008 20:32:34 | |
---|
En mä mitään tiedä tai osaa.Mut ny Anna laulaa pinnallisesti ja mä lähen nukkumaan. Kylmän viileesti! |
Ukko 14.12.2008 20:56:50 | |
---|
Jos Koop ei voita niin jokin mättää. Anna on liian kapea-alainen laulaja. Koop vetää biisit hitaasta rokkiin paljon paremmin. Annalta ei messevämpi musa taitu ollenkaan. COVS jäsen nro 6 |
mack the knife 14.12.2008 20:59:59 | |
---|
Jos Koop ei voita niin jokin mättää. Anna on liian kapea-alainen laulaja. Koop vetää biisit hitaasta rokkiin paljon paremmin. Annalta ei messevämpi musa taitu ollenkaan. On se yleisöäänestys vaan semmonen homma, että kaikki on mahdollista. Jasminekin on äänestetty euroviisuihin. COVS n:o 1. |
Neljä Ruuvia 14.12.2008 21:01:46 | |
---|
Kooppi sai tohon voittajaralliin jotain sellasta henkeä mitä Anna ei löytänyt lainkaan. Mun tekstiviestiääni meni Koopille. |
Ukko 14.12.2008 21:01:53 | |
---|
On se yleisöäänestys vaan semmonen homma, että kaikki on mahdollista. Jasminekin on äänestetty euroviisuihin. Joo. Katastrofia katastrofin perään. Meitin runpalisti säesti joskus Jasminea. Karmeita kertomuksia treeneistä ja aikataulujen pitämisestä. COVS jäsen nro 6 |
Rokkimamma75 14.12.2008 21:05:48 | |
---|
Joo. Katastrofia katastrofin perään. Meitin runpalisti säesti joskus Jasminea. Karmeita kertomuksia treeneistä ja aikataulujen pitämisestä. Juu, mä soitin reilun vuoden Jasminen kanssa ja tarinoita riittää - ei treenit eikä aikataulut olleet lainkaan se suurin ongelma, ehei... Enempi ressiä aiheutti se heimoveljistö, -sisaristo- ja -äidistö joka kulki keikoilla mukana ja ne piti ruokkia ja juottaa ja majottaa jnejnejne... Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Ukko 14.12.2008 21:08:04 | |
---|
Juu, mä soitin reilun vuoden Jasminen kanssa ja tarinoita riittää - ei treenit eikä aikataulut olleet lainkaan se suurin ongelma, ehei... Enempi ressiä aiheutti se heimoveljistö, -sisaristo- ja -äidistö joka kulki keikoilla mukana ja ne piti ruokkia ja juottaa ja majottaa jnejnejne... Jeps. Runpali ei ehken ole kyennyt vielä hoidon takia puuttumaan noihin asioihin. Tulevina vuosina ehkä kykenee avautumaan jollain tavoin. COVS jäsen nro 6 |
aisa 14.12.2008 21:19:16 | |
---|
On se yleisöäänestys vaan semmonen homma, että kaikki on mahdollista. Jasminekin on äänestetty euroviisuihin. joo. aina ne yleisöäänestykset on noissa telekkarihommissa mennyt seppeelleen... 8) juodaan mitä juodaan, mutta kaljaa päälle. |
Tankero 14.12.2008 21:50:26 | |
---|
Kitaristiystäväni kanssa annoimme äänemme Kuoppikselle. Humppajyrä |
baron 14.12.2008 21:51:56 | |
---|
Jos Koop ei voita niin jokin mättää. Anna on liian kapea-alainen laulaja. Koop vetää biisit hitaasta rokkiin paljon paremmin. Annalta ei messevämpi musa taitu ollenkaan. Mun mielestä Suomessa on ollut 50 vuotta väärät presidentit. Tätä se on kun yleisöäänestys ratkaisee. Oli tulos mikä tahansa, se on just oikein! OK: Tänään mä katoin ens kerran vähän aikaa ohjelmaa: Anna on hyvännäköinen ja Koop osaa laulaa. Ilman muuta äänestäisin Annaa jos äänestäisin. |
Tankero 14.12.2008 22:13:05 | |
---|
Mun mielestä Suomessa on ollut 50 vuotta väärät presidentit. Tätä se on kun yleisöäänestys ratkaisee. Oli tulos mikä tahansa, se on just oikein! OK: Tänään mä katoin ens kerran vähän aikaa ohjelmaa: Anna on hyvännäköinen ja Koop osaa laulaa. Ilman muuta äänestäisin Annaa jos äänestäisin. Asiaa kirjoitat. Johannes Virolainen aikanaan asian hienosti kirvoitti, hävittyään KEPU:n puheenjohtajuusäänestyksen Paavo Väyryselle. Demokratia on puhunut, pulinat pois, oli Virolaisen viesti. Humppajyrä |
Tankero 14.12.2008 22:17:26 | |
---|
Sinällään tuli kotoinen olo, kun kattelin eka kertaa kisaa. Tuollaisia laulajiahan löytyy kotipubinin Jollan karaokesta. Humppajyrä |
baron 14.12.2008 22:20:46 | |
---|
Tänään hesarissa oli mielenkiintoinen (ainakin mun mielestä) artikkeli ohjelmasta. Eli: 1. Se on hyvä bisnes TV-yhtiölle 2. Tarkoittaa että paljon katsojia 3. Paljon puhelinäänestäjiä Ihan sama kuka voittaa, tuleeko siitä mikään esiintyjä tai ei, se on levy-yhtiöiden ongelma. |
EP 14.12.2008 22:21:44 | |
---|
Mun mielestä Suomessa on ollut 50 vuotta väärät presidentit. Tätä se on kun yleisöäänestys ratkaisee. Oli tulos mikä tahansa, se on just oikein! UKK :n jälkeen pressat alko lipsua pahasti aika "mammareiksi" ja alaspäin mennään.. OK: Tänään mä katoin ens kerran vähän aikaa ohjelmaa: Anna on hyvännäköinen ja Koop osaa laulaa. Ilman muuta äänestäisin Annaa jos äänestäisin. En ole katsonut kertaakaan, mutta Euroviisuista sen verran, että tuli yksi yö radiosta ja mä tykkäsin siitä Riikan esittämästä biisistä! |
Ukko 15.12.2008 11:54:18 | |
---|
Mun mielestä Suomessa on ollut 50 vuotta väärät presidentit. Tätä se on kun yleisöäänestys ratkaisee. Oli tulos mikä tahansa, se on just oikein!. Kyllä meillä oli -56 alkaen se yksi ihan kohdillaan. COVS jäsen nro 6 |
jjussila 16.12.2008 20:17:16 | |
---|
..ei helev...olisko noin?..... |
okabass 16.12.2008 21:03:43 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/idols/200812168774054_id.shtml Ei mitään uutta, mutta näinhän se menee... MOI Joo. Esa Nieminen puhuu asiaa. Katsokaapa Your Tubesta esimerkiksi vaikka Chet Atkinsiä, Linda Ronstadtia, Dolly Partonia, Johnny Cashiä, Ricky Nelsonia tai Laila Kinnusta, Tapio Rautavaaraa, Reiskaa jne. Tai vaikka Pavarottin "Nessun dorma". Tai kun Joe Pass ja Niels-Hennig Örsted-Pedersen panevat laittaen kahdestaan "Donna Lee"-rallin. Asteikolla 0-100, mihin joku Kristian Meurman, Jani Wickholm, Anna Abreu tai Koop tms. idols"tähti" asettuisi verrattuna oikeisiin osaajiin? |
MOI Joo. Esa Nieminen puhuu asiaa. Katsokaapa Your Tubesta esimerkiksi vaikka Chet Atkinsiä, Linda Ronstadtia, Dolly Partonia, Johnny Cashiä, Ricky Nelsonia tai Laila Kinnusta, Tapio Rautavaaraa, Reiskaa jne. Tai vaikka Pavarottin "Nessun dorma". Tai kun Joe Pass ja Niels-Hennig Örsted-Pedersen panevat laittaen kahdestaan "Donna Lee"-rallin. Asteikolla 0-100, mihin joku Kristian Meurman, Jani Wickholm, Anna Abreu tai Koop tms. idols"tähti" asettuisi verrattuna oikeisiin osaajiin? Liekö Esa eri levy-yhtiöstä. Kovasti kiinnostais kuulla vaikka Joe Pass lauleskelemassa Anna Abreun uusinta hittiä. Humppajyrä |
okabass 16.12.2008 21:49:10 | |
---|
Kovasti kiinnostais kuulla vaikka Joe Pass lauleskelemassa Anna Abreun uusinta hittiä. MOI Jaa. No sen kun otat yhteyttä Joepassiin (1929-1994), ja kerrot mielihalusi. Mikä sinua estää. |
Tankero 16.12.2008 21:51:47 | |
---|
MOI Jaa. No sen kun otat yhteyttä Joepassiin (1929-1994), ja kerrot mielihalusi. Mikä sinua estää. Et vissiin ymmärtänyt. Humppajyrä |